1-тапсырма
«Автобус аялдамасы»
әдісі
Топтық
жұмыс.
1
топ-европойд
2
топ-монголойд
3
топ-негройд
Топтарға тақырыптар бөлініп
беріледі. Автобус аялдамасы әдісінде топта бір оқушы спикер ретінде
қалады,қалған топ мүшілері басқа топтардың жұмысымен
танысады.
Мақсаты: Топқа өз мәліметтерін ұсыныға
мүмкіндік береді,идияларымен сұрақтармен
алмасады.
ҚБ:
Бас
бармақ
Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сіз
түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз.
Бас бармақ жоғарыға қарап
тұрса -Мен түсінемін.
Бас бармақ көлденең тұрса -
Мен түсінгендеймін.
Бас бармақ төмен қарап тұрса -
Мен түсінбедім
Топттық
жұмыс.
2-
Тапсырма.Нәсіл ұғымын
түсіндіріңіз.
Бағалау
кретерий: Нәсіл ұғымын
түсіндіреді
Дескриптор: Нәсіл ұғымына анықтама
береді. Мәтінді мұқият оқиды. Кестені
толтырады.
Нәсілдер
|
Қоныстанған аймақтар
|
|
|
|
|
|
|
Мақсаты: Нәсілдердің өзіне тән
антропологиялық ерекшеліктері мен таралу аймақтарын
анықтау.
ҚБ:
«Стикер»
Оқушылар топтарда, жұппен немесе дербес түрде
мынадай сұрақтарға жауап бере алады:
3-тапсырма.
Топтық
жұмыс.
Дүние жүзі картаны пайдалана
отырып, нәсілдердің орналасқан аймағын
табу.
Бағалау
критериі: Картаға қарай отыра
еуропойдтық,негроидтық нәсілдерді таралу аймағын тауып
көрсету.
Дескриптор:Картадан
еуропойдтық,негроидтық нәсілдердің таралу аймақтарың
анықтайды.
Мақсаты: Оқушылардың есте сақтау
қабілетерін арттыру,алған білімдерін
қолдану.
ҚБ: Оқушыларды
қолпаштау,мадақтау.
ІІІ. Сабақты
қорытындылау.
«Ыстық
орындық»
Мақсаты: Оқушыны ынталандыруға,тақырып
мазмұның түсінуге арналған тапсырма. Сұрақтарды зерделеп,
ұстанымдарды негіздеуге мүмкіндік береді.
Бағалау
критериі: Сұрақтарға жауап бере отырып
тақырыпқа кері шолу жасайды,білімін
толықтырады.
Дескриптор:Сұрақтармен
алмасады,сұрақтарға жауап береді.
ҚБ: Шаршылар
Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының
суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске
бояйды, егер аздап түсінсе болса – сарымен, тақырыпты жүз пайызға
түсінгеніне сенімді болса жасылмен бояйды.
|