Материалдар / Ашық сабақ "Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктерінің географиялық жағдайы"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктерінің географиялық жағдайы"

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып оқушыларына арналған "Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктерінің географиялық жағдайы " тақырыбындағы ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2022
528
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: ...................

Д.о.ж.о Бекбатыр С.Қ


Қысқа мерзімді жоспар


Күні

10.12.2021 жыл


Сынып

7 «А»

Сабақ тақырыбы

Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктерінің географиялық жағдайы

Сабаққа қатысушылар

Қатысушылар саны: 17

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.3.3-дүниежүзілік мұхиттың құрамын, географиялық жағдайын сипаттайды.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Дүниежүзілік мұхиттар туралы біледі;

Оқушылардың басым бөлігі: Дүниежүзілік мұхит бөліктерін анықтайды.

Кейбір оқушылар: Дүниежүзілік мұхиттардың географиялық жағдайына талдау жасайды.

Бағалау критерийі

Білу: Дүниежүзілік мұхиттарды атап, картадан көрсете алады;

Түсіну: Дүниежүзілік мұхит бөліктерін атап, сипаттай алады;

Талдау: Дүниежүзілік мұхиттардың географиялық жағдайын талдап, әр мұхиттың ерекшелігін анықтайды.


Сабақтың барысы

Сабақтыңкезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы

0-3 мин

Ұйымдастыру шаралары. (Сәлемдесу, түгендеу).

Психологиялық ахуал тудыру:

Топқа бөлу: Ақ гүлдер-ақжүректілік, қайырымдылық, кеңпейілділік.

Көк гүлдер-татулық, бейбітшілік, бірлік.

Сары гүлдер-байлық, береке, молшылық.

Топтар: 1- теңіз

2-бұғаз

3-шығанақ

Оқушылар орындарынан тұрып сәлемдеседі, хормен тақпақ айтады.


Оқушылар гүлдерді таңдау арқылы топқа бөлінеді.




5 мин







Ортасы

5 мин




























5 мин































7 мин






«Конверттегі сұрақтар» әдісі арқылы алдыңғы білімді еске түсіру.

  1. Қазақстан аумағында ұзындығы 1000 км асатын неше өзен бар? Картадан көрсету.

  2. Көл дегеніміз не?

  3. Қазақстандағы ең ірі көлдерді атап, картадан көрсетіңіз.

  4. Жер асты сулары қандай түрлерге бөлінеді?

  5. Термальды сулар дегеніміз не?

  6. Қазақстанның шығысындағы Катонқарағай ауданындағы термальды су шығатын қайнар көздері.

  7. Қазақстан аумағындағы мұздықтардың жалпы саны қанша?

  8. Қазақстандығы ірі мұздықтар қай тауда, қалай аталады?

  9. Су ресурстарын қалай қорғаймыз?





«Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа сабақты анықтап алу.

«Түртіп алу стратегиясы» арқылы жаңа сөздерге анықтама жазу.



1-тапсырма. (Ж)

«Географиялық диктант» әдісі

1.Жалпы жер шарының аумағы...................

2.Дүниежүзінде неше мұхит бар.........................................................

3.Ең үлкен, ең кіші мұхиттар...............................................

4.Мұхиттардан суының қасиеті, тіршілік дүниесі бойынша айырмашылық жасайтын бөлігі.................... деп аталады.

5.Екі жағынан материктер немесе аралдар жағаларымен шектелген енсіз су айдыны ........................ деп аталады.

6.Мұхиттың не теңіздің құрлыққа сұғына еніп жатқан бөлігі ...................... деп аталады.

7.Ең терең бұғаз...............................

8.Ең ұзын бұғаз..................................



2-тапсырма. (ЖЖ)


Кім тапқыр ?”семантикалық картамен жұмыс

Нысандар

Ішкі

теңіз

Бұғаз

Шығанақ

Сыртқы теңіз

Материк

Мұхит

Жерорта







Дрейк







Африка







Үнді







Мексика







Баренц








Сергіту сәті: музыканың көмегімен дене жаттығуларын жасау





3-тапсырма. (ТЖ)

«Адасқан нысандар» әдісі арқылы берілген нысандарды кесін картада белгілеп, картадан көрсетеді.

Теңіз тобы: ЖЕРОРТА, ҚАРА ТЕҢІЗ, КАРСК ТЕҢІЗІ, КАСПИЙ ТЕҢІЗІ, БЕРИНГ ТЕҢІЗІ, ТАСМАН ТЕҢІЗІ

Бұғаз тобы: МАГЕЛЛАН БҰҒАЗЫ, ДРЕЙК БҰҒАЗЫ, ГИБРАЛТАР БҰҒАЗЫ

Шығанақ тобы: БЕНГАЛ ШЫҒАНАҒЫ, МЕКСИКА ШЫҒАНАҒЫ, ГУДЗОН ШЫҒАНАҒЫ


  • Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Сәйкестендіру

Тынық мұхиты

14,8 млн км2

Атлант мұхиты

76,2 млн км2

Үнді мұхиты

178,6 млн км2

Солтүстік Мұзды мұхиты

91,7 млн км2



  • Дарынды оқушымен жасалатын жұмыс.

Практикалық тапсырма.

Дүниежүзілік мұхиттың проблемалары туралы шағын шығармашылық жұмыс ұсыну.

«Конверттегі сұрақтар» әдісі арқылы қалдық білімдерін еске түсіреді. Берілген сұрақтарға тез жауап қайтарады.










Оқушылар видео арқылы дүниежүзілік мұхиттар және олардың бөліктері туралы ақпарат алады.

Термин сөздерді дәптерге жазады.





Оқушылар қима қағаздағы тапсырмаларды орындап, дұрыс жауабын анықтайды.













Оқушылар берілген семантикалық картаға +,- белгілерін қою арқылы нысандарды анықтайды.












Оқушылар дене жаттығуларын жасайды.




Оқушылар бірлесе отырып берілген географиялық нысандарды кескін картада белгілеп, картадан көрсетеді.




Оқушы сәйкестендіру тапсырмасын орындап ауызша оқып береді.





Оқушы дүниежүзілік мұхит проблемалары туралы баяндап, практикалық жүзінде мұхиттың ластануы туралы көрсетеді.

Шәкіл арқылы бағалау
















Шәкіл арқылы














Шәкіл арқылы бағалау




























«Жапондық бағалау» әдісі









Шәкіл арқылы бағалау






Шәкіл арқылы


Оқулық, АКТ мүмкіндігі














видеоролик










Қима қағаздар

















Семантикалық карта















музыка























10 минут















Соңы

5 мин

Сабақты бекіту: «Волейбол» әдісі


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!