Басталуы
0-3
мин
|
Ұйымдастыру
шаралары. (Сәлемдесу,
түгендеу).
Психологиялық ахуал
тудыру:
Топқа
бөлу: Ақ
гүлдер-ақжүректілік, қайырымдылық,
кеңпейілділік.
Көк
гүлдер-татулық, бейбітшілік,
бірлік.
Сары
гүлдер-байлық, береке,
молшылық.
Топтар: 1-
теңіз
2-бұғаз
3-шығанақ
|
Оқушылар орындарынан тұрып сәлемдеседі, хормен
тақпақ айтады.
Оқушылар гүлдерді таңдау арқылы топқа
бөлінеді.
|
|
|
5
мин
Ортасы
5
мин
5
мин
7
мин
|
«Конверттегі сұрақтар» әдісі
арқылы алдыңғы білімді еске түсіру.
-
Қазақстан аумағында ұзындығы
1000 км асатын неше өзен бар? Картадан
көрсету.
-
Көл дегеніміз
не?
-
Қазақстандағы ең ірі көлдерді
атап, картадан көрсетіңіз.
-
Жер асты сулары қандай
түрлерге бөлінеді?
-
Термальды сулар дегеніміз
не?
-
Қазақстанның шығысындағы
Катонқарағай ауданындағы термальды су шығатын қайнар
көздері.
-
Қазақстан аумағындағы
мұздықтардың жалпы саны қанша?
-
Қазақстандығы ірі мұздықтар
қай тауда, қалай аталады?
-
Су ресурстарын қалай
қорғаймыз?
«Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа
сабақты анықтап алу.
«Түртіп алу стратегиясы»
арқылы жаңа сөздерге анықтама жазу.
1-тапсырма.
(Ж)
«Географиялық диктант»
әдісі
1.Жалпы жер шарының
аумағы...................
2.Дүниежүзінде неше мұхит
бар.........................................................
3.Ең үлкен, ең кіші
мұхиттар...............................................
4.Мұхиттардан суының қасиеті,
тіршілік дүниесі бойынша айырмашылық жасайтын
бөлігі.................... деп аталады.
5.Екі жағынан материктер
немесе аралдар жағаларымен шектелген енсіз су айдыны
........................ деп аталады.
6.Мұхиттың не теңіздің
құрлыққа сұғына еніп жатқан бөлігі ...................... деп
аталады.
7.Ең терең
бұғаз...............................
8.Ең ұзын
бұғаз..................................
2-тапсырма.
(ЖЖ)
“Кім тапқыр ?”семантикалық
картамен жұмыс
-
-
Нысандар
|
Ішкі
теңіз
|
Бұғаз
|
Шығанақ
|
Сыртқы
теңіз
|
Материк
|
Мұхит
|
Жерорта
|
|
|
|
|
|
|
Дрейк
|
|
|
|
|
|
|
Африка
|
|
|
|
|
|
|
Үнді
|
|
|
|
|
|
|
Мексика
|
|
|
|
|
|
|
Баренц
|
|
|
|
|
|
|
Сергіту сәті: музыканың
көмегімен дене жаттығуларын жасау
3-тапсырма.
(ТЖ)
«Адасқан нысандар» әдісі
арқылы берілген нысандарды кесін картада белгілеп, картадан
көрсетеді.
Теңіз
тобы: ЖЕРОРТА, ҚАРА ТЕҢІЗ, КАРСК
ТЕҢІЗІ, КАСПИЙ ТЕҢІЗІ, БЕРИНГ ТЕҢІЗІ, ТАСМАН
ТЕҢІЗІ
Бұғаз
тобы: МАГЕЛЛАН БҰҒАЗЫ, ДРЕЙК БҰҒАЗЫ,
ГИБРАЛТАР БҰҒАЗЫ
Шығанақ
тобы: БЕНГАЛ ШЫҒАНАҒЫ, МЕКСИКА
ШЫҒАНАҒЫ, ГУДЗОН ШЫҒАНАҒЫ
Тынық
мұхиты
|
14,8 млн
км2
|
Атлант
мұхиты
|
76,2 млн
км2
|
Үнді
мұхиты
|
178,6 млн
км2
|
Солтүстік Мұзды
мұхиты
|
91,7 млн
км2
|
Практикалық
тапсырма.
Дүниежүзілік мұхиттың
проблемалары туралы шағын шығармашылық жұмыс
ұсыну.
|
«Конверттегі сұрақтар» әдісі арқылы қалдық
білімдерін еске түсіреді. Берілген сұрақтарға тез жауап
қайтарады.
Оқушылар видео арқылы дүниежүзілік мұхиттар және
олардың бөліктері туралы ақпарат алады.
Термин сөздерді дәптерге
жазады.
Оқушылар қима қағаздағы тапсырмаларды орындап,
дұрыс жауабын анықтайды.
Оқушылар берілген семантикалық картаға +,-
белгілерін қою арқылы нысандарды анықтайды.
Оқушылар дене жаттығуларын
жасайды.
Оқушылар бірлесе отырып
берілген географиялық нысандарды кескін картада белгілеп, картадан
көрсетеді.
Оқушы сәйкестендіру
тапсырмасын орындап ауызша оқып береді.
Оқушы дүниежүзілік мұхит
проблемалары туралы баяндап, практикалық жүзінде мұхиттың ластануы
туралы көрсетеді.
|
Шәкіл арқылы
бағалау
Шәкіл
арқылы
Шәкіл арқылы
бағалау
«Жапондық бағалау»
әдісі
Шәкіл арқылы бағалау
Шәкіл
арқылы
|
Оқулық, АКТ
мүмкіндігі
видеоролик
Қима
қағаздар
Семантикалық
карта
музыка
|