Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дүниежүзілік шаруашылық |
Мектеп: Алматы облыстық Ш.Смағұлов атындағы дарынды балаларға арналған физика-математикаға мамандандырылған мектеп-интернаты |
|||||||||||||||||||||
Күні: 06.03.2019 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Жолдасбекова Қ.Е. |
|||||||||||||||||||||
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
§39 Дүниежүзінің көлік кеографиясы |
|||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.3.4.1 көлік түрлерін ажыратып, талдайды |
|||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Көлік түрлерімен танысып, түрлерін ажыратады, Оқушылардың 100 % біледі; Оқушылардың барлығы берілген 7 тест сұрақтарының 5-уіне дұрыс жауап береді. Оқушылардың басым бөлігі: Көлік кешенінің дүниежүзілік экономикадағы рөлін ажырата алады; Оқушылардың 70 % меңгереді; Оқушылардың барлығы берілген 7 тест сұрақтарының 6-на дұрыс жауап береді. Кейбір оқушылар: Картадан аса маңызды теміржол, автомобиль және теңіз жолының ірі желіліерін анықтап, олардың шаруашылық салаларындағы маңызын түсіндіре алады. Оқушылардың 50 % меңгереді. Оқушылардың барлығы берілген 7 тест сұрақтарының 7-уіне дұрыс жауап береді. |
|||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Сабақ барысында айтылым, жазылым, оқылым, тыңдалым іс-әрекеттері орындалады. |
|||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Құндылықтарды дарыту оқушылар бойындағы жауапкершілік; өмір бойы білім алу. Дүниежүзіндегі көліктің түрлерін анықтау арқылы қоршаған ортаға көліктің әсері мен пайда келтіретінін талдау барысында жүзеге асырылады. |
|||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Экология, Тарих, картография, химия пәндерімен байланыс жасайды. |
|||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және далалық зерттеу жұмыстарына презентация жасау барысында жүзеге асады. |
|||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Ауыл шаруашылығы. |
|||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 0-2 мин 5 минут 2 минут 2 минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу , топқа бөлу арқылы психологиялық ахуал қалыптастыру Топқа бөлу: Пазл әдісі арқылы жүреді. 1-Топ: «Хитроу» 2-Топ: «Роттердам» 3-Топ: «Коринф» 4-Топ: «Достық» ІІ. Үйтапсырмасын сұрау: Тест арқылы сұрау ІІ.Тақырыпқа шығу. Ой шақыру: Оқушыларға сұрақ қою:
(М) Олай болса бүгінгі сабақтың тақырыбы: «Дүниежүзінің көлік географиясы» Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, оқу мақсатын анықтайды. (М) Көлік географиясы туралы түсіндіреді. Көлік Әуе, құрлық және су көлігі болып бөлінеді. Көлік қызметі адам қызметінің басқа салаларында қажет. Қызметтің бұл түрі адамдарды, тауарларды және басқа да өнім түрлерін тасымалдаудан тұрады. Олардың басты айырмашылығы жер үсті, су, әуе көлігі және магистраль құбырларымен тасымалдау сияқты түрлерге бөлінеді. Көлік қандай да болмасын елдің экономикасындағы ең маңызды саласы. Ол географиялық еңбек бөлінісінің негізі болып саналады. Көлік саласына 100 млн-ға жуық адам тартылған. Жеке елдердегі көлік дамуының деңгейі мен сипаты көптеген факторларға тәуелді. Ол экономиканың даму деңгейіне, дүниежүзілік шаруашылыққа және халықаралық еңбек бөлінісіне, т.б. жағдайларға қатысты. Елдің аумағы үлкен болған сайын көліктің маңызы күшейе түседі. bilimland.kz порталының бейнежазбаларын пайдалана отырып сабақты толықтырамын. |
«Quizizz» ресурсы арқылы «Ауыл шаруа-қ геог-ы» тақырыбы.
Презентация bilimland.kz порталы - «География» курсы «Көрсетілетін қызметтер аясы» - бөлімі Жер үсті көлігі, Су көлігі, Тасымалдар тақырыптарындағы бейнежазбалар.
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 15минут 4 минут 5 минут 3 минут |
Топтық жұмыс. Тапсырма № 1
Бағалау: «Бас бармақ» Жұптық жұмыс Тапсырма № 2 «Қызықты Атлас»
ҚБ: «Zipgradе» бағдарламасы арқылы жүргізіледі. «Zipgradе!» ойыны. Тест сұрақтары: «Zipgread!» ойыны . Тест сұрақтары:
А) Тікұшақ C) Әуе көлігі. E) Ракеталар В) Темір жол. D) Теңіз көлігі
А) 80. C) 50. E) 45 B) 70. D) 60.
А) Аэрбус. C) Боинг-747. E) Хитроу B) Ил-86. D) Конкорд.
А) 600 мың. C) 1 млн 850 мың. E) 500 мың B) 1 млн 130 мың. D) 2 млн 100 мың.
А) Ресей, Қытай, АҚШ. C) Германия, Аустралия. E) АҚШ, Испания B) Ресей, Канада, АҚШ. D) АҚШ, Жапония, Корея.
А) Экономикасы қарқынды дамығандықтан. B) Салық тұрғысынан тиімді болу үшін C) транзиттік жол торабында орналасқандықтан D) Жетекші дамыған елдермен көршілес орналасқандықтан E) географиялық орналасуына байланысты
7. Автомобиль көлігінің қарқынды дамуын немен түсіндіресіз: А) жылдамдығы мен жайлылығына байланысты B) тас жол салуға қаражаттың көп бөлінуімен C) жылдамдығы мен шалғай аудандарға жедел жеткізуімен D) жолаушы тасымалында жетекші орын алуымен E) жылдың төрт мезгілінде де тоқтамайтындығымен |
|
||||||||||||||||||||
Қорытынды. SWOD- талдау
|