Материалдар / Ашық сабақ: Дүниетану 1 сынып "«Менің отбасым.Отбасы дәстүрі»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Дүниетану 1 сынып "«Менің отбасым.Отбасы дәстүрі»

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып оқушыларының дүнитану сабағынан отбасы туралы түсініктеме сабағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2020
670
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сынып: 1

Пәні: Дүниетану

Мектеп: А.М.Горький атындағы №2 орта мектеп

Mұғалімнің аты-жөні: Жикенова А

Қaтысқaндaр:

Қатыспағандар:

Күні:


Тақырыбы:

«Менің отбасым.Отбасы дәстүрі»

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

1.1.1.1 Түрлі дереккөздерді зерттей отырып, «Отбасы» ұғымын түсіну жəне мəнін түсіндіру;

1.1.1.2 Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау;

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: «Отбасы» ұғымын түсінеді, отбасы мүшелерін атайды, өз отбасы туралы айта алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстары және отбасындағы дәстүрінің жүйесінің орнын анықтай алады,түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар: Жаңа сабақта алған білімін өмірде қолдана алады.

Бағалау критерийлері:

-Дереккөздер негізінде «Отбасы» ұғымын сипаттайды,түсіндіредіреді.

Отбасы мүшелерінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтайды, түсіндіреді,

-Жаңа сабақта алған білімін өмірде қолданады.

Тілдік мақсаттар:

отбасы– cемья – family

отбасылық шежіре – родословная –geneology

Құндылықтарды дарыту::

Οтбсына деген құрмет, бауырмалдық, туыстық, сыйластық, Сипатындағы құндылықтарды қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар:

Сауат ашу, көркем еңбек.

AҚT қолдану:

Интербелсенді тақта.

Бастапқы білім/















Алдыңғы оқу:








Жаңа сабақ:

(Айтылым)

Психологиялық ахуал.

Шаттық шеңбері:

Оқушылар бір-бірінің қолын ұстап шеңберде тұрады.Әр түрлі әдіспен амандасу

Оқушыларды қабілеттеріне қарай саралай отырып,мозайка әдісі арқылы үш топқа бөлінеді.

«Ата », «Әке», «Бала»

«Дұрыс-бұрыс» әдісі арқылы үй жұмысын қорытындылаймын.

  1. Мектепте білім аласың?

  2. Кітапханашы кітап береді.

  3. Мектепте асхана, кітапхана бар?

  4. Сабаққа кешігіп келуге болады.

  5. Мектепте мектеп ережесі сақталады.

Дескриптор:

Сұрақтарға сәйкес жауабын қима қағаз көтеру арқылы көрсете алады.

ҚБ: Смайликтер арқылы

Мазмұнды сурет арқылы ашу

-Суреттен кімдерді көріп тұрсыздар?

-Бұл адамдарды біріктіріп тұрған не деп ойлайсыздар?

-Отбасы туралы не айта аласыздар?

Дескриптор:

Мазмұнды сурет бойынша жұмыс жасай алады.

Бейне жазба арқылы туыстық атауларды білу

ҚБ: «Мадақтау арқылы»









Shape2 Shape1



Сабақ ортасы

(Атылым, оқылым,тыңдалым)
















(Жазылым дағдысы)




















Айтылым дағдысы









Топтық жұмыс

  1. топ Отбасының мозайкасын құрастыру.

  2. -топ Дәстүрлі мерекелер орналастыру

  3. Алақанға отбасының адамдарын ретімен орналастыру












Бірлескен оқу ортасын құру:

Деңгейлік тапсырма(Дәптермен жұмыс)

А)Семантикалық картамен жұмыс.

Бұл тапсырмада отбасы мүшелерінің байланыстарын анықтау.

Дескриптор:

-Туыстық жүйесіндегі орнын толық анықтайды.

В ) Өлеңді мұқият тыңдаңыз.

Отбасы – ол ата-ана,

Отбасы – ол балалар.

Отбасы – ол туыстар,

Отбасы үлкен шаңырақ.

Өлеңге сәйкес келетін суретті тауып, белгілеу.

Дескриптор:

Өлеңге сәйкес келетін суреттің нөмірін көрсетеді . Дереккөздерге сүйеніп «отбасы» ұғымын зерттейді

Шежіре ағашы:

Оқушылардың отбасымен түскен суреттерін шежіре ағашына орналастыру,арқылы тапсырмалар беремін.

1-топ: «ата»

2-топ: әке»

3-топ: «бала»

Дескриптор:

-суретті атаулармен дұрыс іледі.

-Туыстық атауларын дұрыс айтады.

- Туыстық байланыстарда өз орнын анықтап айта алады.




Сергіру сәті




Туыстық атаулар

әке

нағашы ата

Ата

Әкеңіздің әкесі




Анаңыздың әкесі




Атаңыздың баласы






























Сабақ соңы:

Саралау  - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? 

түсіру арқылы айтады.

Шаңырақ әдісі арқылы ойларын айтады.

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлаймыз? 

Рефлекция

«Ашық сұрақ» әдісі

«Бір шаңырақ астында»

Отбасындағы өзге мүшелеріне қатысты туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын және «отбасы» ұғымы туралы сұрақтарға жауап беру.

1. «Отбасы» деген не?

2. Отбасы мүшелеріне кімдер жатады?

3. Отбасының үлкені кім?


Өлеңді мұқият тыңдаңыз.

Отбасы – ол ата-ана,

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!