Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ашық сабақ. дүниетану 3- сынып "Менің қауіпсіздігім"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мен және қоғам Күні: Сынып: 3 |
Мектеп: «Өндіріс орта мектебі» КММ Мұғалімнің аты-жөні: Сеилханова Жанат Сейтжановна Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Менің қауіпсіздігім |
||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.4.1. Тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін графикалық түрде көрсету. |
||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін анықтап, графикалық түрде көрсетеді. Көптеген оқушылар: Қауіпсіздік ережесін сақтауды сызба арқылы көрсетеді. Кейбір оқушылар: Қауіпсіздік ережесін сақтауды «ҰТМП» әдісі арылы дәлелдейді. |
||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін графикалық түрде көрсетеді. |
||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Электр қуаты арқылы жұмыс жасайтын құралдарды табады, тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін графикалық түрде көрсетеді. Пәнге тән лексика мен терминология: Электр Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - Қандай тұрмыстық электр құралдарды білесіңдер? -Тұрмыстық құралдардың тұрмыстағы пайдасы қандай? - Көшеде электр тоғының соғу қауіптілігі бар белгілерді көрдіңдер ме? - Қандай сақтық ережелерін білесіңдер? |
||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті, жауапкершілік. |
||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, көркем еңбек. |
||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
https://www.balakai.kz/zhumbaktar/758-trmysa-azhetti-byymdar-men-zhabdytar-zhayly-zhmbatar.html https://erketai.kz/ustazdar-enbegi/uidegi-kauipsizdik-saktau-erejesi/ |
||||||||||||||
Бастапқы білім |
Тұрмыстық құралдарды біледі. |
||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы
5 мин |
(Ұ) Оқушыларға жағымды орта ұйымдастыру «Шаттық шеңбері» арқылы жүзеге асады. Ерте тұрып күнде мен,
Тереземді ашамын. «Не жасырдым?» әдісі арқылы оқу мақсатымен таныстырамын. Тоққа тисе мұрты ұзын, Табанымен жазық. Киімдердің қыртысын, Береді тез жазып. (Үтік)
Iшi салқын, мұзы бар, Күнкей қашқан қой сынды, Жылыда тез бұзылар, Барша тағам тығылар. (Тоңазытқыш)
Кино менен концерттi, Үйде қойып беремiн, Жаңалығын бар елдiң. Өз көзiммен көремiн. (Теледидар) https://yandex.kz/images/search?textwiz Жұмбақтың шешуі бойынша топқа бөлу. Ітоп: «Үтік» ІІ топ: «Тоназытқыш» ІІІ топ: «Теледидар» |
|
|||||||||||||
Сабақтың ортасы
10 мин
10 мин
10 мин |
(Д) 1-тапсырма «Суреттер сөйлейді» әдісін қолданамын. Суретте берілген тұрмыстық заттарды ата. Пайдалану кезінде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау керек? https://fsd.kopilkaurokov.ru/up/html/2017/10/05/k_59d6044a668e1/img_user_file_59d6044ae998c_2.jpg Дескриптор: -Тұрмыстық құралдарды атайды. - Тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін айтады. ҚБ: «Тоқ күші » әдісін қолданамын. 380 В – Тұрмыстық құралдарды атап, тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін айтса. 220В– Тұрмыстық құралдарды атап, тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін толық айтпаса. 150В - Тұрмыстық құралдарды атауда қиналса, тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін толық айтпаса.
Саралаудың «Дереккөздер» тәсілін қолданамын. Кейбір оқушыларға: Берілген сұраққа «ҰТМП» әдісі арқылы жауап бер. Телефонды көп уакыт пайдалану зиян ба? Ұстаным- Менің ойымша .... Түсіндіру- Себебі, мен оны былай түсіндіремін... Мысал... Оны мен фактілермен, мысалдармен дәлелдеймін.... Пайымдау - Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...
(Ж) 2- тапсырма. «Суретті кесте» әдісін қолданамын. Кестеге қара, тұрмыстық құралдарды ата. Бос жерлерге қауіпсіздік ережесін жазып, суретін сал.
Дескриптор: -Тұрмыстық заттарды атайды. -Қауіпсіздік ережелерін айтады. -Суретін салады. ҚБ: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша іске асады. Жоғарғы сатысы- Тұрмыстық заттарды атап, қауіпсіздік ережесін жазып, суретін салса. Ортаңғы сатысы – Тұрмыстық заттарды атап, қауіпсіздік ережесін жазып, суретін салуда қателік жіберсе. Төменгі сатысы- Тұрмыстық заттарды атап, қауіпсіздік ережесін жазып, суретін салуда мұғалімнің көмегіне жүгінсе. Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» әдісін қолданамын. Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. -Тағы қандай тұрмыстық құралдарды білесің? - Қандай электр құралдардан қауіп төнеді? Кейбір оқушылырға ашық сұрақтар қойылады. -Қалай ойлайсың, үшкір заттардан қауіп төне ме? -Неліктен тоқ жүйесін үнемдеп пайдалануымыз керек? Сергіту сәті. «Заряд алу» А.Ж.Егізбаев бойынша Шаттық шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады, бұл бастапқы бастаушыға барғанда қанша заряд жібергені бойынша қайта келу керек. \50 әдіс жинағынан\ (Т) 3-тапсырма «Аяқталмаған сөйлем» әдісін қолданамын. Бос орындарға тұрмыстық заттарды қолдануға байланысты тиісті сөзді қой, сөйлемді аяқта. Тірек сөздер: тоқ, теледидар, темір, заттар, шәйнек.
Дескриптор: -Бос орынға тиісті сөздерді қояды. -Сөйлемдерді аяқтайды. ҚБ: «Шамды жақ» әдісін қолданамын. «Жасыл шам»: Бос орынға тиісті сөздерді қойып, сөйлемдерді аяқтаса. «Сары шам»: Сөйлемдерді аяқтап, бос орынға қоятын тиісті сөзді шатастырса. «Қызыл шам»: Бос орынға тиісті сөздерді қойып,
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |