Материалдар / ашық сабақ. дүниетану 3- сынып "Менің қауіпсіздігім"

ашық сабақ. дүниетану 3- сынып "Менің қауіпсіздігім"

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға карточкамен суретпен жұмыс жасату арқылы үйде қауіпсіздік шараларын сақтау арқылы, өртін алдын алуға бауулу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2022
530
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар



Пән: Дүниетану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мен және қоғам

Күні:

Сынып: 3

Мектеп: «Өндіріс орта мектебі» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Сеилханова Жанат Сейтжановна

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Менің қауіпсіздігім

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.4.1. Тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін графикалық түрде көрсету.

Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар: Тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін анықтап, графикалық түрде көрсетеді.

Көптеген оқушылар: Қауіпсіздік ережесін сақтауды сызба арқылы көрсетеді.

Кейбір оқушылар: Қауіпсіздік ережесін сақтауды «ҰТМП» әдісі арылы дәлелдейді.

Бағалау критерийлері


Тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін графикалық түрде көрсетеді.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар орындай алады: Электр қуаты арқылы жұмыс жасайтын құралдарды табады, тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін графикалық түрде көрсетеді.

Пәнге тән лексика мен терминология: Электр

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

- Қандай тұрмыстық электр құралдарды білесіңдер?

-Тұрмыстық құралдардың тұрмыстағы пайдасы қандай?

- Көшеде электр тоғының соғу қауіптілігі бар белгілерді көрдіңдер ме?

- Қандай сақтық ережелерін білесіңдер?

Құндылықтарды дарыту


Шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті, жауапкершілік.

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі, көркем еңбек.

АКТ қолдану дағдылары


https://www.balakai.kz/zhumbaktar/758-trmysa-azhetti-byymdar-men-zhabdytar-zhayly-zhmbatar.html

https://erketai.kz/ustazdar-enbegi/uidegi-kauipsizdik-saktau-erejesi/

Бастапқы білім

Тұрмыстық құралдарды біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы


5 мин

(Ұ) Оқушыларға жағымды орта ұйымдастыру «Шаттық шеңбері» арқылы жүзеге асады.

Ерте тұрып күнде мен,

Тереземді ашамын.
Сәлем деймін күнге мен
,
Шаттық әнге саламын.
Қайырлы таң,
ұстазым,
Қайырлы таң,
достарым.

«Не жасырдым?» әдісі арқылы оқу мақсатымен таныстырамын.

Тоққа тисе мұрты ұзын,

Табанымен жазық.

Киімдердің қыртысын,

Береді тез жазып. (Үтік)


Iшi салқын, мұзы бар,

Күнкей қашқан қой сынды,

Жылыда тез бұзылар,

Барша тағам тығылар.    (Тоңазытқыш)


Кино менен концерттi,

Үйде қойып беремiн,

Жаңалығын бар елдiң.

Өз көзiммен көремiн.    (Теледидар)

https://yandex.kz/images/search?textwiz

Жұмбақтың шешуі бойынша топқа бөлу.

Ітоп: «Үтік»

ІІ топ: «Тоназытқыш»

ІІІ топ: «Теледидар»












Сабақтың ортасы








10 мин































10 мин







































































10 мин

(Д) 1-тапсырма «Суреттер сөйлейді» әдісін қолданамын.

Суретте берілген тұрмыстық заттарды ата. Пайдалану кезінде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?

https://fsd.kopilkaurokov.ru/up/html/2017/10/05/k_59d6044a668e1/img_user_file_59d6044ae998c_2.jpg

Дескриптор:

-Тұрмыстық құралдарды атайды.

- Тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін айтады.

ҚБ: «Тоқ күші » әдісін қолданамын.

380 В – Тұрмыстық құралдарды атап,

тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін айтса.

220В– Тұрмыстық құралдарды атап,

тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін толық айтпаса.

150В - Тұрмыстық құралдарды атауда қиналса,

тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін толық айтпаса.


Саралаудың «Дереккөздер» тәсілін қолданамын. Кейбір оқушыларға:

Берілген сұраққа «ҰТМП» әдісі арқылы жауап бер.

Телефонды көп уакыт пайдалану зиян ба?

Ұстаным- Менің ойымша ....

Түсіндіру- Себебі, мен оны былай түсіндіремін...

Мысал... Оны мен фактілермен, мысалдармен дәлелдеймін....

Пайымдау - Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...



(Ж) 2- тапсырма. «Суретті кесте» әдісін қолданамын.

Кестеге қара, тұрмыстық құралдарды ата. Бос жерлерге қауіпсіздік ережесін жазып, суретін сал.

1.

https://fsd.kopilkaurokov.ru/uploads/user_file_552e7fd0e3155/img_user_file_552e7fd0e3155_1.jpg

2.

https://c7.hotpng.com/preview/950/81/133/cooking-food-nabemono-dak-galbi-clip-art-bake.jpg

3.Ылғал, сулы жерге электр

шайнекті қоюға болмайды!


4.

https://detkam.kz/image/data/zaglushka-dlya-rozetok-2992.jpg

5.Ұялы телефонды көп уақытқа тоқта қалдырма!


6.

Рисунок 2

https://erketai.kz/ustazdar-enbegi/uidegi-kauipsizdik-saktau-erejesi

Дескриптор:

-Тұрмыстық заттарды атайды.

-Қауіпсіздік ережелерін айтады.

-Суретін салады.

ҚБ: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша іске асады.

Жоғарғы сатысы- Тұрмыстық заттарды атап, қауіпсіздік ережесін жазып, суретін салса.

Ортаңғы сатысы – Тұрмыстық заттарды атап, қауіпсіздік ережесін жазып, суретін салуда қателік жіберсе.

Төменгі сатысы- Тұрмыстық заттарды атап, қауіпсіздік ережесін жазып, суретін салуда мұғалімнің көмегіне жүгінсе.

Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» әдісін қолданамын.

Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

-Тағы қандай тұрмыстық құралдарды білесің?

- Қандай электр құралдардан қауіп төнеді?

Кейбір оқушылырға ашық сұрақтар қойылады.

-Қалай ойлайсың, үшкір заттардан қауіп төне ме?

-Неліктен тоқ жүйесін үнемдеп пайдалануымыз керек?

Сергіту сәті.

«Заряд алу»

А.Ж.Егізбаев бойынша

Шаттық шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады, бұл бастапқы бастаушыға барғанда қанша заряд жібергені бойынша қайта келу керек. \50 әдіс жинағынан\

(Т) 3-тапсырма «Аяқталмаған сөйлем» әдісін қолданамын.

Бос орындарға тұрмыстық заттарды қолдануға байланысты тиісті сөзді қой, сөйлемді аяқта.

Тірек сөздер: тоқ, теледидар, темір, заттар, шәйнек.

  1. Сулы қолмен _______________ ұстауға болмайды, себебі...

  2. Үйден алысқа шығарда __________ , ___________ тоқ көзінен ажырату керек, себебі...

  3. Тоқ көзінің саңылауларына _____, _______, салмау керек.

Дескриптор:

-Бос орынға тиісті сөздерді қояды.

-Сөйлемдерді аяқтайды.

ҚБ: «Шамды жақ» әдісін қолданамын.

«Жасыл шам»: Бос орынға тиісті сөздерді қойып,

сөйлемдерді аяқтаса.

«Сары шам»: Сөйлемдерді аяқтап,

бос орынға қоятын тиісті сөзді шатастырса.

«Қызыл шам»: Бос орынға тиісті сөздерді қойып,

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ