Пәні:Дүниетану | Мектеп: №109 ЖББ мектеп КММ |
Күні: 2.03.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Болатова Айдана Дауренкызы |
Сынып: 2 «Б» | Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Бөлім: | Мен және қоғам |
Бөлімше: | 1.4. Денсаулық пен қауіпсіздік |
Ортақ тақырып: | Дені саудың – жаны сау |
Тақырыбы: | Дұрыс тамақтана біл |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты: | 2.1.4.1. Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау. |
Сабақтың мақсаты: | Дұрыс тамақтана білудің адам денсаулығында үлкен орны бар екенін айтады, пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтайды.
|
Бағалау критерийлері:
| Барлық оқушылар орындай алады:Пайдалы, зиянды тағамдарды бөліп көрсетеді.Күнделікті өмірде қандай тағам түрлерін тұтынатынын айтады.
|
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Өз ағзаларына қажетті қоректік заттар туралы білімін қолданады. Дәрумендердің маңыздылығын түсініп, қорытындылайды. |
| Кейбір оқушылар орындай алады:Өздері тұратын жерде ағзаға пайдалы қандай өнімнің түрін өсіретінін айтады.Өз ағзаларына қажетті өнімдердің құрамында қандай дәрумендер бар екенін айтады.Тақырып бойынша өмірмен байланыстыра отырып, қосымша мәліметтер айтады, дәлелдейді. |
Тілдік мақсат: | Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:Дәрумен, тамақтану пирамидасы, май, ақуыз, жазуша, көмірсу, ағза. |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Суретпен жұмыс кезіндегі мұғалім мен оқушы арасындағы диалог, бейне материалдар көрсету, дәптердегі тапсырмаларды орындау, топтастыру. |
| Талқылауға арналған сұрақтар:Біздің ағзамыздың өсіп – жетілуіне не қажет?Әдетте отбасыңда қандай тағам түрлерін пайдаланасың?«Тамақтану мәдениеті» дегенді қалай түсінесің? |
| Не себепті деп ойлайсың?Не себепті дұрыс тамақтану қажет деп ойлайсың?Не себепті дәрумендерді көп жеу керек деп ойлайсың?Не себепті зиянды тағамдарды жеуге болмайды деп ойлайсың? |
| Ишара:«Бас бармақ», «Отшашу», «Жапондық бағалау әдісі», «Қошемет» |
Құндылықтарды дарыту | Балаларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу мақсатында дұрыс тамақтана білуге, денсаулығын күтуге, айналасындағыларға қамқор болуға және саналы ұрпақ тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Жаратылыстану, бейнелеу өнері |
Алдыңғы оқу | Алғашқы және қазіргі адамдардың немен тамақтанғандарын бөліп көрсетеді. Тамақтану ережесін біледі.
|
Жоспар |
Жоспарланған уақыт есебі: | Жоспарланған жаттығу түрлері |
| Тапсырмалар | Ресурстар |
Сабақтың басы5 минут | «Маған ұнайтын жеміс» әдіс-тәсілі арқылы әрқайсысы өздеріне ұнайтын жеміс суретін салады.Дәрумендер арқылы 4 топқа бөлінеді. Топқа бөлу -Дәрумен топтары бар суреттер арқылы топқа бөлініп отырайық.1 топ – «А дәрумені»2 топ – «В дәрумені» 3 топ – «Д дәрумені»4 топ –«С дәрумені» | Түрлі жеміс нақпішіндері (муляж)Дәрумендердің суреті салынған үлестірмелер таратылады.
|
Сабақтың ортасы.30 минут | «Ойға шабуыл» әдісі (тақырыпты ашу мақсатында)Топпен жұмыс«А дәрумені» тобы«Ашық микрафон» әдісі -Денсаулық пен қауіпсіздік .Дескриптор: Бір – біріне сұрақтар қою, құнды ой айту.ҚБ: «От шашу» «В дәрумені» тобы«Кластер» әдісі -Деніміз сау болу үшін бізге не істеу керек? Дескриптор: Тұжырымды ойларын, өзіндік ереже құра білулерін анықтау.ҚБ: «От шашу»«Д дәрумені» тобы«Еркін әңгіме» әдісі- Күнделікті өмірде адам ағзасына қажетті тағам түрлері.Дескриптор: Берілген тақырып бойынша өз ойларын еркін айту.ҚБ: «От шашу» «С дәрумені» тобы«Серпілген сұрақ» әдісі-Қалай ойлайсыңдар біздің осы күнделікті қолданып жүрген тағамдарымыздың барлығы біздің денсаулығымызға пайдалы ма?Дескриптор: Берілген сұрақ бойынша өзара талқылау дағдыларын, естіген жауаптарын бір жауапқа біріктіру.ҚБ: «От шашу»Олай болса балалар біздің бүгінгі өтетін тақырыбымыз да осы тамақтануға байланысты екен.Сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау. «Дұрыс тамақтана біл!» Бүгінгі сабақ мақсаты: Дұрыс тамақтана білудің адам денсаулығында үлкен орны бар екенін айтады, пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтайды Бейнежазба көрсету «Тамақтану пирамидасы»Дескриптор: Ағзаға қажетті тағамдардың түрлерін бөліп айту.ҚБ: «Смайликтер»Оқулықпен жұмыс «Топтастыру» әдісі
Ағзаға қажетті қоректік заттар.Дескриптор: Ағзаға қажетті «Ақуыз», «Көмірсу», «Май» түрлерін бөліп көрсету.ҚБ: «Смайликтер»
(Мұғалімнің түсіндірмесі)Минералды тұздарды – адам пайдаланатын барлық табиғи тамақтардың құрамында кезтестіреміз. Күнделікті өмірде ас тұзында, ауыз суында қолданамыз.
Жұппен жұмыс«Көрсет және әңгімеле» әдісіДұрыс тамақтану үшін пайдалы және зиянды тағамдарды ажырата білу керек.Ол үшін тақтаға назар аударамыз. -Ендеше пайдалы тағам мен зиянды тағамдарды бөліп жазамыз. Дескриптор:Жұппен ақылдаса отырып, пайдалы тағам мен зиянды тағамдарды бөліп жазады.ҚБ: «Басбармақ» арқылы жұптар бірін-бірі бағалайдыСергіту сәті«Біз күштіміз» қимыл – қозғалыс арқылы билейді, секіреді.Дәптермен жұмыс.1,2 тапсырмаларды жазып, орындау.Дескрипторлар: 1 – тапсырма. Салат жасауға қолданатын көкөніс түрін бояйды.2 – тапсырма. Денсаулыққа пайдалы тағамдарға белгі қояды.ҚБ: «Жапондық бағалау»Ооо – 5Ммм – 4 | Интербелсенді тақтадан көрсетіледі
Постер
Оқушылардың топпен жасаған жұмыстары
Интербелсенді тақта
Оқулық 50-51 бет
АКТ, оқулық 50 беті
Интербелсенді тақта
Жұптарға арналған үлестірмелер
Дәрумендер суреті
|
Сабақтың соңы 8 минут | Кері байланыс«SMS хабарлама»Қағаздан жасалған ұялы телефондарға оқушылар сабақтың қалай өткенін және қаншалықты жемісті болғанын досына SMS – арқылы жазып білдіреді. | Қағаздан жасалған ұялы телефондар
|
Саралау Сабақ барысында оқушыларға топпен, жұппен, жеке жұмыс жасауға арналған тапсырмаларды деңгейлеріне қарай ұйымдастырдым. Өзіне сенімділігі аз оқушыға талдау жасауға көмектесемін, қабілетті оқушыға ынталандыру сұрақтарын ұйымдастырамын.
| Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Оқушыларды мақтаймын, мадақтаймын, уәжін арттырамын.
| Пәнаралық байланысЖаратылыстануТәрбиелік мәні:- оқушыларды денсаулықтарын күтуге, дұрыс тамақтануға тәрбиелеу.
|
Рефлексия | «Көңіл – күй құмырасы» Оқушылар үш түсті гүлдердің ішінен өз көңіл – күйіне сай келетін гүлді таңдап, құмыраға жапсырады. |
Мұғалімнің рефлексиясы | Мен осы курсқа келгенше жаңартылған бағдарламаның мақсаты мен міндеттерін, жаңа әдіс – тәсілдер, бағалау түрлерінен бейхабар едім. Осы курс барысында сабақ құрылымы, ұйымдастыру тәсілдері, оқушылардың өз бетінше жұмыс жасауына ықпал ету, оқыту әдістері мен тәсілдері, бағалаудағы жаңа инновациялық көзқарасым қалыптасты. Курс барысында мұғалімнің оқушыға бағыт – бағдар беруші, ал оқушының ізденуші екеніне толық көзім жетті. Бұл қиындықтарды жеңуде МАН, бағдарлама, Критериалды бағалаудың қаншалықты маңызды екенін білдім. Алдағы уақытта алған білімімді практика барысында қолданып, білімімді одан әрі жетілдіремін. |