«Миға
шабуыл»
Тамақтану пирамидасы туралы бейнеролик
көрсету.
Адам қаншалықты тамақ түрлерін қабылдау
керектігі жайында топпен анықтайды.
Мұғалімнің
іс-әрекеті:
Тамақтану пирамидасы бойынша
түсіндіру.
Дескриптор
-
ас
мәзірінде тағамның қай түрі көп болу керектігін
біледі.
-
жеміс жидектердің денсаулыққа пайдасы мол екенін
біледі.
-
ет,
сүт өнімдерінің құрамында адам ағзасына қажетті дәрумендердің мол
екенін біледі.
-
майлы және тәтті тағамдарды мөлшерінен асырмай
жеуді түсінеді.
ҚБ. «Қол
шапалақтау» арқылы бағалау
(Т) №1
тапсырма «Галереяны шарлау»
әдісі.
Постер
құрау.
Әр топқа тапсырма.Суреттің
арасынан пайдалы,зиянды тағамдарды табу.
1-топ пайдалы
тағамдарды.
2-топ зиянды
тағамдарды.
Дескриптор.
-
Өзеріне берілген тапсырма
бойынша суреттерді таңдайды.
-Құрастырған суреттерін
сипаттайды және әңгімелейді.
ҚБ.Екі жұлдыз,бір тілек
арқылы бағалау
Сергіту сәті: «Оң, сол»
ойыны
Тағамдар көрсетіледі. Зиянды
болса сол қол, пайдалы болса оң қолдарын
көтереді.
Оқушылар би билеп сергіп
қалады.
(Жж) «Үштік»
әдіс
2-тапсырма: Мәтінді оқытып жұппен
талқылау. Ағзаға қажетті қоректік заттарды
анықта
Дескриптор:
-мәтінді
талқылайды
-қоректік затты
анықтайды
ҚБ. Смайлик арқылы
бағалау
(ӨЖ). «Бинго»
әдісі
3-тапсырма: Карточкада берілген
жұмбақтарды көшіріп жазып жауабын табу
керек.
1.Өзi
ащы,
Бiрақ,
Дәмдi етер асты.
(Тұз)
2.Аппақ
қардай,
Дәмі балдай.
(Балмұздақ)
3.Әжем уыстап
сығып, Далада
кептiрген. Қатты әрi тәттi
дәмiн, Кiм бар жеп
көрген? (Құрт)
Дескриптор.
Жұмбақты
түсінеді.
Жұмбақтың шешуін өздері таба
алады
ҚБ. «Бағдаршам» арқылы
бағалау
|