Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Дыбыстар қандай болады?" 2 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Дыбыстар қандай болады?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
04 Маусым 2018
6717
25 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
-+
Естимiз, бiрақ көре алмаймыз.Айтамыз, бiрақ жаза алмаймыз. (Дыбыс)
Әрине, дыбысты айтамыз, естимiз.
Айналамыздан әртүрлi дыбыстарды естyге болады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | ||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні :Абитаева Р.Д | |
Сынып: 2Пән: Ғылымға кіріспе | Қатысқандар:Қатыспағандарсаны: 0 | |
Сабақ тақырыбы | 5-бөлім. Табиғат физикасыТақырып: Дыбыстар қандай болады? | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу) | 2.2.2.1 жануарларды омыртқалылар мен омыртқасыздарға жіктеу2.1.2.4 бақылау жүргізу жоспарын құру 2.1.2.5 құрылған жоспар бойынша бақылау жүргізу және қорытынды жасау | |
Сабақ мақсаттары | дыбыс шығаратын заттарды дыбыс қаттылығына қарай топтастыру; қоршаған ортадағы нысандар мен құбылыстарды зерттеуге қажетті жағдайлар мен оқушылардың жеке қасиеттерін анықтау. . | |
Бағалау критерилері | ||
Сөздік қор | қатты дыбыс, бәсең дыбыс. | |
Құндылықтарды дарыту | Ұжымшылдыққа тәрбиелеу,жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтарды қалыптастыру. | |
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану, АКТ сабақтарымен байланыс орнайды. | |
Алдыңғы меңгерілген білім | Мөлдір денелер және материалдар | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстарқағаз, желім, фломастер |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру. (Ұ) Психологиялық дайындықБіз бақытты баламызОйнап күліп аламызЖетілсін деп санамызОқып білім аламыз | |
Сабақ ортасы | ОМ таныстыру. Стадион, адамдар көп жүретін көше қиылыстары және би алаңдарысияқты дыбыс көздерінен қатты дыбыстар шығады. «Қатты-бәсең» ойыны. Ойын ережесін түсіндру. Оқушыларға қандай да бір дыбысты тыңдап, оның қатты немесе бәсең дыбыс екенін табуды ұсыну. Егер сипаттама қатты дыбысқа сәйкес келсе, оқушылар құлағын жабуы керек, ал бәсең дыбыс болса, сұқ саусағын ерніне қойсын. Мысалы, мынадай дыбыстарды таңдату: кітап беттерін парақтау, сағат тықылы, қоңырау үні, балғаның дауысы, өтіп бара жатқан мәшиненің дауысы, ұшақтың гүрілі, жанкүйерлердің шуылы, бұлақтың сылдыры, әтештің айқайы, шылдырмақтың дыбысы, тұяқтың дыбысы, үстелді қаламмен тықылдату және т.б. -Тауда болғандарың бар ма? «Табиғат дыбыстары» бейнежазбаларын қосып оқушылардың жауаптарын тыңдау. Олардың қалада және орманда болғанда нені сезінгендерін толық баяндауларына жағдай жасау.(Ж) Табиғатта.Суретке назар аудар.Балалар не істеп жүр?Қандай дыбыстар естілуде?Бұл жерде қатты сөйлеуге бола ма?Неліктен?Сенің ойыңша, табиғат аясы қандай дыбыс көзі болып табылады? Адам денсаулығына тым қатты дыбыстардың зиян. Бәсең сөйлесетін және қатты айқайлауға болатын орындар бар. Ормандардың барлығында бірдей тып-тыныш болмайтды Мысалы, Оңтүстік Америка ормандарында зеңбірек оқтарына ұқсас жемістері бар алып ағаш өседі. Жел соққанда оның жемістері бір-біріне қатты соғылып, зеңбіректен оқ жаудырғандай гүрсілдеген дыбыстар шығарады екен. Осындай ағаш туралы бейнежазбаны көрсету.(Т) Зертте. Қандай жерлерде бәсең дыбыстарқажет? Қандай жерлерде қатты дыбыстар қажет? Зерттеу жұмысын жүргізуге арналған нұсқаулар:– Әр оқушы бір үлестірмелі парақшадан алады. – Үлестірмелі парақшаларда көрсетілген орындарға қандай дыбыстарды қолданған орынды екенін анықтайды. – Парақшаны қажетті бағанға жапсырады. – Жұмысты топ болып талқылайды. Басқа топтар үшін: – Әр оқушы қандай жерде қатты сөйлеуге және қандай жерде жай сөйлеу керектігін анықтайды. – Әркім өз нұсқасын қажетті бағанға жазады. Алынған нәтижені талқылайды.Ормандардың барлығында бірдей тып-тыныш болмайтыны туралы айтыңыз. Мысалы, Оңтүстік Америка ормандарында зеңбірек оқтарына ұқсас жемістері бар алып ағаш өсетінін айтып беріңіз. Жел соққанда оның жемістері бір-біріне қатты соғылып, зеңбіректен оқ жаудырғандай гүрсілдеген дыбыстар шығарады екен. Осындай ағаш туралы бейнежазбаны көрсетуге болады .Жұмыс дәптері бойынша ұсыныстар 53-жұмыс парағы. Дыбыстардың қандай түрлері бар? Заттың суретін сал. Оқушылар жұмыс дәптерлеріне қатты және жай дыбыстар шығаратын заттардың суреттерін салады. 54-жұмыс парағы. Ғимараттар Қоршап сыз. Оқушылар қандай ғимараттарда қатты дыбыстарды, ал қандай ғимараттарда жай дыбыстарды естуге болатынын анықтайды. Оқушыларды мұқият тыңдай отырып, қателік жібергенін байқау, нақтылап, оқушының дәлелін тыңдау, дұрыс түсінуіне көмектесу. Жауаптар Адамдар бәсең сөйлейтін орындар: аурухана, театр, мұражай, өнер студиясы. Адамдар қатты сөйлейтін орындар: стадион, ойын-сауық орталығы. Қосымша тапсырмаларТоптарға мынадай жағдаяттарды ойнап көругеұсыныс жасау:1. Анаң ұйықтап жатыр. Сен ағаңмен немесеапаңмен бірге бір нәрсе туралы талқылауларыңкерек.2. Сен ауырып қалған досыңның көңілін сұрапбардың.3. Анаң үйде жұмыс істеп жатыр, ал сеніңдосыңмен телефон арқылы сөйлесуің керек.Әр көріністе қалай сөйлесу керек: қатты ма, әлдежай ма? Мүмкіндігінше әдепті сөйлеу нормаларымен телефон арқылы қалай сөйлесу керектігі жайлыталқылау. | сазды аспаптар; «Табиғи дыбыстар. Таулар» бейнекөрінісі; зеңбірек ағаш туралы бейнекөрініс. |
Сабақтың соңы | Бүгін не үйрендік?Қандай дыбыс түрлері бар?Кері байланыс Бағдаршам әдісі арқылы. Барлығы түсінікті Сұрағым бар Түсінбедім | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Дифференциация іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың дербес қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде көрінуі мүмкін. Дифференциация уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла аладыЗертте. Қандай жерлерде бәсең дыбыстарқажет? Қандай жерлерде қатты дыбыстар қажет?cұрақтарына жауап беруге қиналған оқушыға жеке қолдау көрсету. | Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызЗерттеу барысында оқушылардан сұрақ: «Негекейбір орындарда тыныштықты сақтау қажет?(Адамдар ұйықтап жатады, демалып жатады,науқастанып тұруы мүмкін, үй жануарлары болуымүмкін т.б.) Ондай орындарды қалай бақылау керек?(Үндемей, ешкімге кедергі келтірмей.) Осылайшаоқушылар айналадағы нысандар, құбылыстар жәнеүдерістерді зерттеуге қажетті жағдайлар мендағдыларды анықтай алады. | Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта Қауіпсіздік техникасының ережелерінен қолданатын тармақтар Сергіту сәттерін ұйымдастыру |
Естимiз, бiрақ көре алмаймыз.Айтамыз, бiрақ жаза алмаймыз. (Дыбыс)
Әрине, дыбысты айтамыз, естимiз.
Айналамыздан әртүрлi дыбыстарды естyге болады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)