М.Т Сақтар туралы бейне көрсетілім
көру
-Қазақ жеріндегі
бірінші мемлекетті кімдер
құрған?
-Сақтар туралы не
айтуға болады?
-Сақтар немен
айналысқан деп ойлайсың?
-Cақтар еліне кімдер
шабуыл жасаған ?
-Сақтардың Патшайымы
туралы не айтуға болады?
- Тұжырым:Біздің ежелгі ата-бабаларымыз
сақтар болған.
М.Т.
Сақтар-қазақ
халқының ежелгі бабалары. Қазақ жерінде бірінші мемлекетті осы
сақтар құрған. Олар епті, асқан жігерлі болумен қатар озық
мәдениетімен, қолөнерімен, шаруашылығымен даңққа бөленген. Олар
шаруашылыққа қолайлы жерлерге қоныс аударып отырды. Сондықтан
оларды көшпенді халық деп
атады.
Сақ тайпасының
ханшайымы Томирис болды. Томирис қайсар, ержүрек, батыр қыз еді. Ол
өз жерін Парсы елінің патшасы Кирден қорғап
қалған.
Топтық
жұмыс:
1-Топ.
«Қабырға
газеті» әдісі
Суреттер мен тірек
сөздерді (ата-бабалар, көшпенді ел, киіз үй, түйе, қой, жылқы,арба,
жеккен, айналысқан) пайдаланып «Сақтар- көшпенді халық» тақырыбында
қабырға газетін жасақтау.
Дескриптор:
-суреттің мазмұнымен
танысады
-тірек сөздерді
пайдаланады
-берілген тақырыпқа
газет құрайды.
Кері байланыс:
«От шашу»
2-
топ.«Сәйкесін
тап» әдісі
Суреттер арқылы
сақтардың өмір сүру салтын қазіргі адамдардың өмір сүру салтымен
салыстырып, сәйкесін табады.
Суреттер
қою
Дескриптор:
-қазіргі өмір сүру
салтын ажыратады.
-бұрынғы өмір сүру
салтын ажыратады
-суреттерді қажетті
суретпен сәйкестендіреді
Қазір Бұрын
Кері байланыс:
мадақтау
(Тамаша!,
Жарайсың! Жақсы!)
3-топ. « Екі
сұрақ» әдісі
Тақырып бойынша
ежелгі ата – бабаларымыздың қоныс аударуын суреттейтін және Томирис
жайлы екі сұрақ құрастыру.
Дескриптор:
- сұрақтар құрастыра
біледі
Кері байланыс:
«Бағдаршам»
Сергіту сәті:
Жұмыр қылыш
Саралау
тапсырмасы «Бірге
ойлаймыз» әдісі
1.Барынша
қолдауды қажет ететін оқушылар:
Томирис жайлы мультфильмді
қарап, оның ерлігі жайында
әңгімелейді.
Дескрипторы:
батырдың ерлігі жайлы біледі
2.Орташа қолдауды
қажет ететін оқушылар: Батырдың қару-жарағын
мүсіндеу
Дескрипторы:
ермексазбен қару –жарағын мүсіндей
алады.
3. Аз колдауды қажет ететін
оқушылар: ежелгі және қазіргі баспана
суретін бейнелеп, салыстырады. Дескрипторы: баспаналарын
бейнелейді, салыстырып,маңызын
сипаттайды.
|