Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті Зерттеу сұрағы: Көшпенділер баспанасының ерекшелігі неде?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі:
........................................ ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
«.......»...............201....ж.
ҰМЖ тарауы: 5.2А Ежелгі көшпелілердің өмірі |
Мектеп:№278 орта мектеп |
||||||||||
Күні:27.11.2018ж |
Мұғалімніңаты-жөні: |
||||||||||
Сынып:5 «В» |
Қатысқандар - |
Қатыспағандар - |
|||||||||
Сабақтыңтақырыбы |
Ежелгікөшпелілердіңматериалдықмәдениеті Зерттеусұрағы: Көшпенділер баспанасының ерекшелігі неде? |
||||||||||
Оқумақсаттары |
5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну |
||||||||||
Сабақмақсаты |
Барлығы:Көшпенділер баспанасының ерекшелігін біледі; Көпшілігі:Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін анықтайды; Кейбірі:Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін талдайды; |
||||||||||
Бағалау критерийі |
Ежелгі көшпенділердің қолданбалы өнерінің ерекшелігін сипаттайды; Көшпелілердің қолөнер туындыларын атай алады; Киіз үйдің негізігі бөлігін түсіндіре алады; Киіз үйдің ерекшелігін анықтай алады. |
||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Негізгі ұғымдар: Киіз үй,қанат,шаңырақ,қолданбалы өнер Талқылауға арналғансұрақтар: Көшпелі мал шаруашылығы адам өмірін өзгертті/өзгертпеді себебі.....Киіз үйдің мынадай түрлері болды.........Біздің топтың ойынша...... Диалогқа арналған сұрақтар: Көшпелілер киіз үйді жабдықтауда қандай материалдарды қолданған?Көшпелілерде қолданбалы өнердің жақсы дамығаны жайлы калай білеміз? |
||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Туған жер тарихынмақтан тұту,-патротизм-өзін қандай да бір ұлттың өкілі ретінде сезіну. |
||||||||||
АКТ дағдылары |
Интернет арқылы бейне баян,бейне таспаны тыңдау. |
||||||||||
Пәнаралықбайланыс |
Әдебиет, Еңбекке баулу |
||||||||||
Алдыңғыбілім |
Көшпелілік өмірдің қалыптасуын біледі |
||||||||||
Сабақтыңбарысы |
|||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
|||||||||
Басталуы 3 мин
5мин |
Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушылармен амандасу 2Оқушыларды түгендеу «Шаттық шеңберін құру»-шаңырақтың астында Кел балалар тұрайық Үлкен шеңбер құрайық Шаңырақты көтеріп, Керегені құрайық Уықтарша иіліп, Шаңыраққа қосылып, Қазақ үйді құрайық. Топтастыру – киіз үй бөліктерімен «кереге», «шаңырақ», «уық» , сықырлауық» суреттер арқылы 4топқа бірігеді (Жт, Т) «Туған жерге туыңды тік» әдісі арқылы - үй тапсырмасын сұрау: Шарты: Оқушылар туды ұстап бір –бір сөйлеммен үй тапсырасын айтып шығады Кері байланыс:Өткен сабақ бойынша қиындық туғызған сұрақтар бар ма? ҚБ «Жарайсың» (мадақтама сөздер ) |
Шаңырақ смайлик |
|||||||||
Ортасы 10мин 10мин |
(М) «Атамыз –Алаш,керегеміз –ағаш»Киіз үй тек қазақ халқының ғана емес,бүкіл түркі,елдерінің де тұрақ мекені.Солайбола тұрсада оны қастерлеп ұстап,ғасырдан –ғасырларға оның мән-маңызын өзгертпей жеткізген біздің қазақ халқын әрдайым мақтанышпен айтамыз.Киіз үй қазақтың тұрағы,құтты мекені-мүлкі,мақтанышы. Киіз үйдің тарихы туралы видео ресурсты көріп болған соң киіз үйдің қандай ерекшеліктерін анықтағаны туралы талқыланады. (Ұ) Бастапқы ынталандырушы материал «Мозаика» әдісі Киіз үй бөліктері бойынша әр топқа мәтін таратылады. Оқушылар мәтіндегі ақпаратты пайдалана отырып, киіз үйдің құрамдас бөлігі ретінде атқаратын функциясы, маңыздылығын ашуы қажет: 1-топ: Сықырлауық 2-топ: Кереге 3-топ: Шаңырақ 4-топ: Уық Жұмыс нәтижесінде оқушылар киіз үй бөліктерінін маңыздылығын ашып, құру реттілігі бойынша киіз үйдің сұлбасын құрастырады. ҚБ «Екі жұлдыз бір ұсыныс» (Т) «Ойлан,Топтас,Бөліс»-мәтінмен жұмыс Оқушыларға ортағасырлық саяхатшылардың(Г.Рабрук,Ибн Баттута,А.Сейдімбек,С.Руденко т.б.)көшпенділердің баспанасы туралы жазған деректерін карточка ретінде ұсынылады.Оқушылар деректерді оқып бір-бір сөйлемнен айтуы керек. ҚБ «» (Т) «Идея тастау» әдісі «Киіз үйдің қазіргі бейнесі» -Не естідіңіз? -Не көрдіңіз? -Не ойландырды? 1-қадам: Топ мүшелері талқылау жүргізу арқылы бір бірінің ойларын толықтырады. 2-қадам:Топ мүшелері қазіргі киіз үйдің бейнесі туралы 1 идея айтуы тиіс? 3-қадам: «Қазіргі киіз үй» бейнефильмі -Қай топтың идеясы бейнекөрініске жақын болды? ҚБ «Өзін-өзі бағалау» (Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 1. Көшпелілердің қолданбалы өнер туындыларын атап, сипаттама беріңіз. Көшпелілердің қолданбалы өнерінің ерекшелігін түсіндіріңіз. 2. Киіз үйдің ерекшеліктерін сипаттаңыз. ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
суреттер ИТ, слайд Оқулық мәтіні, суреттер, ватман ҚБ парағы Интерактивті тақта Дескриптор |
|||||||||
Аяқталуы 7мин 2 мин
3 мин |
Керібайланыс –Әр топ «ҚҚҚ» ой талқы
Үйгетапсырма:«Менің үйім» - сурет салу, сараланған тапсырма – «Менің болашақ үйім» эссе жазу Сабақты қорыту |
|
Қалыптастырушыбағалаупарағы
Тақырып |
Ежелгікөшпелілердіңматериалдықмәдениеті |
|
Оқумақсаттары |
5.2.2.3 ежелгітайпалардыңқолданбалыөнеререкшеліктерінсипаттау |
|
ОДД |
Білу, түсіну |
|
Бағалаукритерийлері |
Көшпелілербаспанасыныңерекшелігінсипаттайды |
|
Тапсырма –«Үш сөйлем»жазу Киізүйдіңерекшеліктерінсипаттаңыз |
||
Бағалау критериі |
Дескриптор |
|
Көшпелілер баспанасының ерекшелігін сипаттайды |
- киіз үйдің тез жығып, тез құрастыруға икемді екендігін көрсетеді; - киіз үйдің көшіп-қонуда ыңғайлылығын көрсетеді; - киіз үйдің қыста-жылы, жазда-салқын болатындығын көрсетеді. |
Қосымшаақпарат |
||
Саралау – Сізқосымшакө-меккөрсетудіқалайжоспарлайсыз? Сізқабілетіжоғарыоқушыларғатапсырманыкүрделендірудіқалайжоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардыңүйренгенінтексерудіқалайжоспарлайсыз? |
Пәнаралықбайланыстар, қауіпсіздікжәнееңбектіқорғауережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағыбайланыс |
|
|
|
Рефлексия - Сабақ/оқумақсаттарышынайыма? - Бүгіноқушылар не білді? - Сыныптағыахуалқандайболды? - Мен жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма? - Мен берілгенуақытішіндеүлгердім бе? - Мен өзжоспарымақандайтүзетулеренгіздімжәненеліктен? |
|
|
Қорытындыбағамдау |
||
Қандайекінәрсетабыстыболды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандайекінәрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымдыжетілдіругекөмектесетіннебілдім? |
«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі:
........................................ ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №23
«.......»...............2017 ж.
ҰМЖ тарауы: 5.2А Ежелгікөшпелілердіңөмірі |
Мектеп: |
||||
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: |
||||
Сынып:5 |
Қатысқандар - |
Қатыспағандар - |
|||
Сабақтыңтақырыбы |
Ежелгікөшпелілердіңматериалдықмәдениеті (2-сабақ) Зерттеусұрағы: Көшпенділербаспанасыныңерекшелігінеде? |
||||
Оқумақсаттары |
5.2.2.6 – көшпелілердіңәлемдікөркениеткеқосқанүлесінтүсіну |
||||
Сабақмақсаты |
Барлығы:көшпеліхалықтардыңматериалдықмәдениетінің маңызын сипаттайды; Көбісі:көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін талдайды; Кейбірі: ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін және көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесіне өз тұжырымын ұсынады |
||||
Ойлау деңгейі |
қолдану |
||||
Бағалаукритерийі |
Көшпелілердіңқолданбалыөнерініңерекшеліктерінсипаттайды; Көшпелілерөркениетініңжаңалықтарынтүсіндіреді |
||||
Тілдікмақсаттар |
Негізгіұғымдар: қанат, шаңырақ Талқылауғаарналғансұрақтар: Көшпелілердеқолданбалыөнер-діңжақсыдамығаныжайлыкалайбілеміз? Диалогқаарналғансұрақтар: Көшпелілеркиізүйдіжабдықтаудақандайматериалдардықолданған? Жазылымғаарналғантапсырмалар: «Мұражайда болған бір күнім» әңгімеқұрастыру |
||||
Құндылықтарға баулу |
Өзгелердіңмәдениетінежәнекөзқарастарынақұрметпенқарау; Сын тұрғысынанойлау; |
||||
Пәнаралықбайланыс |
Әдебиет, Еңбекке баулу, Дүние жүзі тарихы |
||||
Алдыңғыбілім |
Көшпелілердіңбаспанасытуралыбіледі |
||||
Сабақтыңбарысы |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
|||
40 мин |
«Тарихи-өлкетану» мұражайына саяхат А) мұражай құрылымымен танысу Ә) «Ежелгі адамдардың өмірі мен тұрмысы» залының жәдігерлерімен толық танысу Б) Мұражайдан алған әсерімен бөлісу. (Ж) Кері байланыс –«Менің мұражайдағы бір күнім» эссе |
Мұражай жәдігерлері |
Қосымшаақпарат |
||
Саралау – Сізқосымшакөмеккөрсетудіқалайжоспарлайсыз? Сізқабілетіжоғарыоқушыларға тап-сырманыкүрделендірудіқалайжопарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардыңүйренгенінтексерудіқалайжоспарлайсыз? |
Пәнаралықбайланыстар, қауіпсіздікжәнееңбектіқорғауережелері, АКТ-мен бай ланыс. Құндылықтардағыбайланыс |
|
|
|
Рефлексия - Сабақ/оқумақсаттарышынайыма? - Бүгіноқушылар не білді? - Сыныптағыахуалқандайболды? - Мен жоспарлағансара-лаушараларытиімдіболдыма? - Мен берілгенуақытішіндеүлгердімбе? - Мен өзжоспарымақан-дайтүзетулеренгіздімжәненеліктен? |
|
|
Қорытындыбағамдау |
||
Қандайекінәрсетабыстыболды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандайекінәрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымдыжетілдіругекөмектесетінне білдім? |
Керібайланыс - «ИНСЕРТ» әдісі
Шарты: «Адамдарбаспанасалудықалайжетілдірген?»
Бұрыннан білемін |
Жаңа ақпарат |
Менің ойлағаныма кереғар, қайшы |
Білгім келеді |
|
|
|
|
Керібайланыс - «ИНСЕРТ» әдісі
Шарты: «Адамдарбаспанасалудықалайжетілдірген?»
Бұрыннан білемін |
Жаңа ақпарат |
Менің ойлағаныма кереғар, қайшы |
Білгім келеді |
|
|
|
|
Керібайланыс - «ИНСЕРТ» әдісі
Шарты: «Адамдарбаспанасалудықалайжетілдірген?»
Бұрыннан білемін |
Жаңа ақпарат |
Менің ойлағаныма кереғар, қайшы |
Білгім келеді |
|
|
|
|
Бағалау парағы
Аты-жөні |
Сиқырлы суреттер |
Мозайка әдісі |
Ойлан,Топтас,Бөліс Мәтінмен жұмыс |
|
Қорытынды баға |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|