Бөлім: 5.4С. | №5 ЖОББМ |
Күні: 05.05.2017 | Мұғалімнің аты-жөні: Жумалиева А.Ж. |
Сынып: 5 | Қатысқан оқушы саны: Қатыспағаны: |
Сабақтың тақырыбы:Зерттеу сұрағы: | «Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты»Ежелгі Қазақстан адамдарының антрополргиялық тұрпаты қалай өзгерді |
Оқу мақсаты: | 5.4.1 Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын анықтау
|
Сабақ мақсаттары:
| Барлық оқушылар:Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын түсініп анықтайдыБасым көпшілігі:Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатының ерекшеліктерін анықтайды.Кейбірі:Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатына қарай салыстырады |
Бағалау критерийлері: | Ежелгі Қазақстан адамдарының тұрпатын анықтап біледіЕжелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық ерекшеліктеріне қарай жіктейдіЕжелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын мысал келтіріп дәлеледейді |
Тілдік мақсаттар: | Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттар:Ежелгі Қазақстан адамдарының бет пішіні туралы әңгімелейді, маңызды тұстары жазылып алынады,Оқулықтан жаңа тақырыппен танысып оқиды.Пәнге қатысты лексика мен терминология:Антропологиялық тип, нәсіл, европеоид,моңғолойд,негроидДиалогқа / жазылымға қажетті тіркестер:- Антропологиялық тип немесе нәсіл дегеніміз не?Ғалымдар бас,қаңқа ...... зерттей отырып ежелгі адамдардың .... ажыратып, тарихи байланыстарды дәлелдейді- Кейбір ғалымдар бүгінгі қазақтардың тұрпаты туралы қандай пікірде? |
Құндылықтарға баулу: | Сыйластық,татулық, достық, ынтымақтастық, ашықтық. |
Пәнаралық байланыс: | Дүниежүзі тарихы пәнімен байланыс сабақта дүние жүзі картасымен жұмысы арқылы жүзеге асырылады |
Алдыңғы білім: | Сарматтардың саяси тарихын біледі. |
САБАҚ БАРЫСЫ |
Сабақ кезендері: | Сабақтағы іс-әрекеттер: | Құрал-жабдықтар (ресурстар) |
Сабақтың басыминут | «Малекула» топқа бөлу.Тақтаға күннің жады,тақырып, тақырыпқа байланысты үш сөз жазылады:
| Интер.тақта
Кесте 1 |
Сабақтың ортасы26 минут | Бұл атауларды сіз бұған дейн қайда және қандай жағдайда кездестірдіңіз?Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың мысалын келтіре аласыз ба?Бүгінгі сабағымызда осы атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?Түсіндіріп өтем -Әр топқа жаңа тақырып бойынша сұрақ (Өкіл әдісі)1топқа. 1- суреттегі баланың нәсіліне мәтін мәліметі негізінде анықта. 2 топқа. Андроновтық тұрпаттың белгілерін мәтін негізінде сипатта.3 топқа. Ойжайлау, Завакиножәне тайпаларының қорымдарының зерттеу нәтижелері
Тақырыпты оқып тануға уақыт беріледі.Дискриптор:1.Жеке оқып топта таныстырылады.2.Топтан бір өкіл шығып екінші топқа алған мәліметті түсіндіреді.3.Мұғалім белгі бергенде өкілдер орын ауыстырады.Қ/Б. «Қошемет»«Қарлы кесек» .Тренинг.
Жеке жұмыс:1.Нәсілдер туралы қосымша деректермен жұмыс.2.Нәсілдердің қалыптасуындағы аймақтардың табиғи-географиялық ерекшеліктерінің әсерін анықтау.3.Алексеев , Ойжайлау.Завакино және қима тайпаларының қорымдарындағы адамдардың тұрпаттық белгілерін салыстыру кестесін толтыру.Барлығына: сәйкестендіру:1Шашы бұйра2.Еріні қалың3.Шаы қатты а) Еуропеоид4.Терісі ақ в) Моңғолоид5Мұрыны жалпақ с) Негроид6.Еріні жұқа7Терісі сары қоңырқай8.Көзі қысыңқы
|
4 сурет. Нәсілдер.
Флипчарт
дәптерлеріне
ресурс
|
Сабақтың аяқталуы
10минут | Дискриптор:Оқушы үш нәсілді суреттен анықтай алады.Андроновтық тұрпаттың кем дегенде екі белгісін атай алады.Андроновтық тұрпатқа анықтама бередіАйтқан ақпаратына кем дегенде екі дәлел келтіре аладыСәйкестендіру тапсырмасының кем дегенде жартысына дұрыс жауап береді
Қ/Б . «Бас бармақ» өз –өздерін бағалайды |
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
| Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Пәнаралық байланыс; Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақтау; АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс
|
Барынша қолдауды қажет ететін оқушылар үшін: топтық жұмысқа тартылады, тапсырмаларды орындауда топтық сызбалардың көмегіне жүгіну ұсынылады, үнемі диалог, итермелеуші сұрақтар арқылы бағыттау жүргізіледі.Аз қолдауды қажет ететін оқушылар үшін: «Салыстыру» кестесін толтыру, сәйкестендіру арқылы тапсырма беріледі.Жалпы сынып үшін саралау тапсырмалардан, бағалаудан көрініс табады | Қалыптастырушы бағалау өзін-өзі, өзара бағалау арқылы әр тапсырма сайын жүзеге асырылады, қошемет көрсету арқылы ынталандырылады. | Оқуды жақсарту мақсатында сабақтың ортасында «Қарлы кесек» тренингін қолдану арқылы сергіту сәті жасалады.Оң және сол қолдарын көтеру, қол соғу арқылы қимыл-қозғалыс жасайды.Оқушыларға білім беру бағдарламасының аясында құндылықтарға баулу топтық, жеке жұмыс кезінде жауапкершілік, ұйымшылдық,тыңдау бірін- бірі арқылы жүзеге асырылады |
Сабақ бойынша рефлексия:
|
|
Жалпы бағалауСабақтың жақсы екі аспектісі (оқыту мен оқуға қатысты) 1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? |