Материалдар / Ашық сабақ "«Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты»" 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "«Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты»" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 5 сыныпта сабақ беретін тарих пәні мұғалімдеріне арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2019
1801
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: 5.4С. №5 ЖОББМ
Күні: 05.05.2017Мұғалімнің аты-жөні: Жумалиева А.Ж.
Сынып: 5Қатысқан оқушы саны: Қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбы:Зерттеу сұрағы:«Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты»Ежелгі Қазақстан адамдарының антрополргиялық тұрпаты қалай өзгерді
Оқу мақсаты:5.4.1 Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын анықтау



Сабақ мақсаттары:

  • Барлық оқушылар:
  • Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын түсініп анықтайды
  • Басым көпшілігі:
  • Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатының ерекшеліктерін анықтайды.
  • Кейбірі:
  • Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатына қарай салыстырады
    Бағалау критерийлері:
  • Ежелгі Қазақстан адамдарының тұрпатын анықтап біледі
  • Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық ерекшеліктеріне қарай жіктейді
  • Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын мысал келтіріп дәлеледейді
  • Тілдік мақсаттар:
  • Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттар:
  • Ежелгі Қазақстан адамдарының бет пішіні туралы әңгімелейді, маңызды тұстары жазылып алынады,Оқулықтан жаңа тақырыппен танысып оқиды.
  • Пәнге қатысты лексика мен терминология:
  • Антропологиялық тип, нәсіл, европеоид,моңғолойд,негроид
  • Диалогқа / жазылымға қажетті тіркестер:
  • - Антропологиялық тип немесе нәсіл дегеніміз не?Ғалымдар бас,қаңқа ...... зерттей отырып ежелгі адамдардың .... ажыратып, тарихи байланыстарды дәлелдейді- Кейбір ғалымдар бүгінгі қазақтардың тұрпаты туралы қандай пікірде?
    Құндылықтарға баулу:Сыйластық,татулық, достық, ынтымақтастық, ашықтық.
    Пәнаралық байланыс:Дүниежүзі тарихы пәнімен байланыс сабақта дүние жүзі картасымен жұмысы арқылы жүзеге асырылады
    Алдыңғы білім: Сарматтардың саяси тарихын біледі.
    САБАҚ БАРЫСЫ
    Сабақ кезендері:Сабақтағы іс-әрекеттер:Құрал-жабдықтар (ресурстар)
    Сабақтың басыминут«Малекула» топқа бөлу.Тақтаға күннің жады,тақырып, тақырыпқа байланысты үш сөз жазылады:





    Интер.тақта

    Кесте 1
    Сабақтың ортасы26 минут
  • Бұл атауларды сіз бұған дейн қайда және қандай жағдайда кездестірдіңіз?
  • Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың мысалын келтіре аласыз ба?
  • Бүгінгі сабағымызда осы атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?
  • Түсіндіріп өтем -Әр топқа жаңа тақырып бойынша сұрақ (Өкіл әдісі)1топқа. 1- суреттегі баланың нәсіліне мәтін мәліметі негізінде анықта. 2 топқа. Андроновтық тұрпаттың белгілерін мәтін негізінде сипатта.3 топқа. Ойжайлау, Завакиножәне тайпаларының қорымдарының зерттеу нәтижелері



    Тақырыпты оқып тануға уақыт беріледі.Дискриптор:1.Жеке оқып топта таныстырылады.2.Топтан бір өкіл шығып екінші топқа алған мәліметті түсіндіреді.3.Мұғалім белгі бергенде өкілдер орын ауыстырады.Қ/Б. «Қошемет»«Қарлы кесек» .Тренинг.

    Жеке жұмыс:1.Нәсілдер туралы қосымша деректермен жұмыс.2.Нәсілдердің қалыптасуындағы аймақтардың табиғи-географиялық ерекшеліктерінің әсерін анықтау.3.Алексеев , Ойжайлау.Завакино және қима тайпаларының қорымдарындағы адамдардың тұрпаттық белгілерін салыстыру кестесін толтыру.Барлығына: сәйкестендіру:1Шашы бұйра2.Еріні қалың3.Шаы қатты а) Еуропеоид4.Терісі ақ в) Моңғолоид5Мұрыны жалпақ с) Негроид6.Еріні жұқа7Терісі сары қоңырқай8.Көзі қысыңқы











    4 сурет. Нәсілдер.







    Флипчарт



























    дәптерлеріне

    ресурс



    Сабақтың аяқталуы

    10минут
    Дискриптор:
  • Оқушы үш нәсілді суреттен анықтай алады.
  • Андроновтық тұрпаттың кем дегенде екі белгісін атай алады.
  • Андроновтық тұрпатқа анықтама береді
  • Айтқан ақпаратына кем дегенде екі дәлел келтіре алады
  • Сәйкестендіру тапсырмасының кем дегенде жартысына дұрыс жауап береді


  • Қ/Б . «Бас бармақ» өз –өздерін бағалайды


    Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Пәнаралық байланыс; Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақтау; АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс



    Барынша қолдауды қажет ететін оқушылар үшін: топтық жұмысқа тартылады, тапсырмаларды орындауда топтық сызбалардың көмегіне жүгіну ұсынылады, үнемі диалог, итермелеуші сұрақтар арқылы бағыттау жүргізіледі.Аз қолдауды қажет ететін оқушылар үшін: «Салыстыру» кестесін толтыру, сәйкестендіру арқылы тапсырма беріледі.Жалпы сынып үшін саралау тапсырмалардан, бағалаудан көрініс табадыҚалыптастырушы бағалау өзін-өзі, өзара бағалау арқылы әр тапсырма сайын жүзеге асырылады, қошемет көрсету арқылы ынталандырылады.Оқуды жақсарту мақсатында сабақтың ортасында «Қарлы кесек» тренингін қолдану арқылы сергіту сәті жасалады.Оң және сол қолдарын көтеру, қол соғу арқылы қимыл-қозғалыс жасайды.Оқушыларға білім беру бағдарламасының аясында құндылықтарға баулу топтық, жеке жұмыс кезінде жауапкершілік, ұйымшылдық,тыңдау бірін- бірі арқылы жүзеге асырылады
    Сабақ бойынша рефлексия:







    Жалпы бағалауСабақтың жақсы екі аспектісі (оқыту мен оқуға қатысты) 1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!