Материалдар / Ашық сабақ "Екі дос" 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Екі дос" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімдерге көмек ретінде дайын қысқа мерзімді сабақ жоспары. Оқушылардың сүйікті кейіпкерлері туралы білімдерін толықтырады. Етістіктің өткен шағы туралы түсініктері кеңейеді. Екі дос тақырыбына байланысты жаңа сөздермен таныстырылады; Қазақша тілдік қатынасты еркін игеріп, ауызекі тілдесімде жүйелі сөйлеуге үйренеді; Өзге ұлт балаларының қазақ тілінде дұрыс айту, жазу қабілеттерінің жетілуіне, ой – өрісінің дамуына көмек көрсетіледі; Ұжымда жұмыс істеуге үйренеді; Сүйікті кейіпкерлерінен үлгі – өнеге алады; Патриоттық тәрбие беріледі; Етістіктің өткен шағы тиянақталады;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
723
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің 10 орта мектебі» коммуналдық мемелекеттік мекемесінің ІІ санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғаліміАмирбекова Айгуль АлымовнаПәні: Қазақ тіліКүні: Сыныбы: 6 Сабақтың тақырыбы: Екі досСабақтың мақсаты: Оқушылардың сүйікті кейіпкерлері туралы білімдерін толықтырады. Етістіктің өткен шағы туралы түсініктері кеңейеді.Сабақтың міндеттері:Екі дос тақырыбына байланысты жаңа сөздермен таныстырылады;Қазақша тілдік қатынасты еркін игеріп, ауызекі тілдесімде жүйелі сөйлеуге үйренеді;Өзге ұлт балаларының қазақ тілінде дұрыс айту, жазу қабілеттерінің жетілуіне, ой – өрісінің дамуына көмек көрсетіледі;Ұжымда жұмыс істеуге үйренеді;Сүйікті кейіпкерлерінен үлгі – өнеге алады;Патриоттық тәрбие беріледі;Етістіктің өткен шағы тиянақталады;Сабақтың болжамданған нәтижесі: 1. Оқушы жеке және топпен жұмыс істеуге қалыптасады.2. Оқушы сыни тұрғысынан ойлай алады.3. Оқушының дүниетанымдық біліктілігі артады.Оқыту технологиясы: белсенді оқыту әдістері ұжымдық оқыту тенологиясы;Сабақтың әдісі: сұрақ–жауап, әңгімелесу, ой қозғау, т.б;Сабақтың түрі: аралас, өзара оқыту сабағы;Сабақтың типі: жаңа ақпарат алу;Сабаққа қажетті құралдар: ИТ, маркерлер, плакаттар;Сабақта қолданылатын ресурстар: слайд (етістік. шақ), автор суреті (Ш.Уәлиханов, Н.Санжар, М.Қуанышбеков), мақал–мәтелдер «достық тақырыбында»; Пәнаралық байланыс: орыс, ағылшын тілдері, өзін – өзі тану, музыка, математика;Сабақтың құрылымы: І. Ұйымдастыру кезеңі:Оқушыларды түгелдеу, тәлім сәті, сәлемдесу;Психологиялық дайындық; Сабақтың ұраны;ІІ. Жаңа ақпарат алу. Жаңаны тану, түсіну, қолдану.ІІІ. Жаңа сабақты бекіту. Талдау, пайымдау.lV. Үй тапсырмасын беру. V. Оқушы әрекетін және сабақ барысын бағалау.
МақсатКезеңдерМұғалімніңіс - әрекетіОқушыныңіс - әрекетіЖұмыс түрлері

Бағалау

Қызығушылықты ояту1.Ұйымдастыру кезеңі. Сыныптағы ынтымақтастық ахуал:а) қарсы алу, сәлемдесу.ә) психологиялық дайындық;

Сәлемдеседі. Оқушылар психологиялық түрде сабаққа дайындалып, көңілдері көтеріледі. Жеке топтық жұмыс.жақсы, өте жақсы
Білімділік. Өткенді жаңғырту.ІІ.Мотивациялық кезең:

«Ой тастау»

Үй тапсырмасын сұрау:
1.«Полиглот» ойыны2.Топтық жұмыс: а)етістіктің шақтарын пысықтау ?ә) мүсінші балаға мінездеме;б) Бала Шоқанға мінездеме? в)Ш.Уәлихановтың туылғанына 182 жыл туралы ізденіс «Пікір ағашын» толтыру.Сөздікпен жұмыс



Сұрақтарға жауап береді.
Топтық жұмыс.





Сұрақтардың мәнін ашады.


Түсіну. Жаңаны өз бетінше меңгеру



























































ІІІ.Операциялық кезең











Білу. Негізгі бөлім















Мағынаны ашу.Талдау.
1.«Миға шабуыл» әдісі арқылыҚызығушылығын ояту.«Сыңарын тап» ойыны жаңа сабақты ашуға бағытталған мақал-мәтелдермен жұмыс жүргізу.2. «Досыңа көмектес»Жақсы мінездерді бір және қызыл сызықпен, жаман мінездерді екі және қара сызықпен сызыңдар.Мағынаны тану.Оқулықпен жұмыс:3. Жаңа сөздермен жұмыс.4. Мәтінмен жұмыс.«Болжау кестесін» толтыру.а) кідіріспен оқу.Сұрақ – жауап:І-бөлім:Екі дос қандай жағдайға тап болды?Жауынгер не істеуді өтінді?Қалай ойлайсыңдар ол қолбасына не деді?ІІ-бөлім:а)Жауынгер қолбасына нені ұсынды?ә) Қолбасы оны қалай сынамақ болды?б) Жауынгер не істер екен?ІІІ-бөлім:а) Қолбасының өз әскерлерін алып кетуіне не себеп болды?ә) Жігіт сыннан өтті ме?ә) Түсініксіз сөздермен жұмыс.



Оқушылар белсенді түрде мақалдарды құрастырып, талдаулар жасайды.









Мұндай ерлері бар халықты, адал дос бола білетін елді жеңу қиын.Екі жауынгер төс қағысып дос болыпты.Адал дос дегеніміз – өтірік айтпайтын, шындықты жақтайтын, досын ешқашанда ұятқа қалдырмайтын, барлық уақытта қандай жағдай болмасын қол ұшын беріп көмектесетін, қашан да қасынан табылатын, брын бөлісетін нағыз жолдас.Әр шағын топ өз жауаптарын қорғайды.












Дәптермен жұмыс

Жұптық жұмыс.







Оқулықпен жұмыс.



Топтар бірлесе талқылап, жауап береді.

Оқушылардың қызығушылықтары жоғары болады.




ІV. Пысықтау кезеңі. 5.тапсырма: а) Жоспар құру;ә)Мәтіннің негізгі ойын табу;б) Мәтінді жалғастыру;в)Суреттер бойынша сұрақ-жауап, өзара сөйлесу;Қарамен берілген етістіктерді талдау.Топтық жұмыс



V. Қорытын дылау.6. Дос туралы жыр – әнін орындау.7.Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс. «Достық неден басталады, достыққа не жарасады?» ойыны

Сабаққа аз қатысып отырған оқушымен жұмыс.



Жеке жұмыс




VІ.Рефлексиялық кезең.Бағалау.Білім кесіндісі бойынша бағалау;Бағалау кесіндісіне назар аудара отырып, өз іс–әрекетіне қорытынды жасайды.





VІІ.Үйге тапсырма. Үйге: 132 – бет, 5 – тапсырма.Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады.



Бағалау парағы:

Білім кесіндісі


сабақтың басында сабақтың аяғында




Менің білімім
10

5

0
10

5

0


БОЛЖАУ КЕСТЕСІ

СӨЗДЕР: Екі дос, жау, өзен, өмірімді ал, босатады.

НЕ БОЛАДЫ?НЕ БОЛДЫ?










І бөлім.1.Екі дос қандай жағдайға тап болады? 2. Жауынгер не істеуді өтінді?






























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!