Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: «Атамекен» жалпы орта мектебі |
Күні: 5.09.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Зеилбеков О. Б. |
Сынып 9 «ә» «б» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | «Экономика», «экономикалық жүйе» терминдерінің анықтамасы және ұғымы |
Сабақ мақсаттары | Оқушылардың білім деңгейін, белсенділігін арттыру.«Экономика», «экономикалық жүйе» терминдерін түсіндіру |
Тілдік мақсат | Экономикалық және әлеуметтік география ұғымы |
|
Құндылықтарды дарыту | Ынтымақтастыққа балу
|
Пәнаралық байланыстар | Тарих, биология |
АКТ қолдану дағдылары | Сын тұрғысынан ойлау |
Бастапқы білім | Экономикалық және әлеуметтік география ұғымы, мақсаты мен міндеті |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы2 минут
5 минут | І.Ұйымдастыру 1 Сәлемдесу 2 Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу 3 Түгелдеу 4 Топқа бөлу.Зат алмасу арқылыІІ. Үй тапсырмасын сұрау «Жедел жәрдем» әдісі бойынша топ тапқа сұрақтар беру. Экономикалық және әлеуметтік география ұғымыЭкономикалық география мақсаты мен міндетіЭкономикалық географияны ғылымға енгңзген ғалым |
|
Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі
10 минут
13 минут | Жаңа сабақ. Мағынаны тану. Экономика ұғымы гректің шаруашылықты басқару деген сөзінен шыққан. Ал Әлеуметтік ұғым латының қоғамдық ,яғни «қоғам мен адам арасындағы байланыс» мағынасын білдіреді. Ал неғұрлым тар мағынаны алғанда, экономика деп халық шаруашылығының, сондай-ақ оның жеке салаларының экономикасын: өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы, көлік құрылысы, т.б. экономикасын айтамыз. Экономикалық жүйе-қоғамдағы меншіктік қатынас және шаруашылық механизімі негізінде қалыптасқан барылық экономикалық үрдістерінің жиынтығы. Экономика география терминін 1760 жылы М.В. Ломоносов енгізді.Қазақстанның табиғаты мен этнографиясын зерттеуде Ш.Уәлихановтың, пайдалы қазбалары кен орындарын зерттеуде Қ.И.Сәтбаеыты, Қазақстаның экономикалық аудандастыруда Н.Н.Баранский мен Б.Я. Двоскинді, мектеп және педагоикалық жоғары оқу орындарына арналған Қазақстанның ең алғашқы экономикалық географиясы оқулығын жазған М.Ш.Мухамедовті т.б. атауға болады.Кім жылдам?Экономика дегеніміз не?Әлеуметтік ұғым қандай мағына береді?Экономикалық жүйе деген не?Әлеуметтік – экономикалық география нені зерттейді?Физикалық география нені зерттейді? |
|
Сабақтың соңы8 минут
2 минут | VІ. Топтық жұмыс. «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтарға жауап.І топ. Қазақстанның экономикалық географиясы не туралы оқытады?ІІ топ. Экономикалық география нені зерттейдіІІІ топ. «Экономикалық география» терминін ғылымға кім енгізді, қай жылы?Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
| Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуы |
Миға шабуыл әдісі бойынша күрделі сұрақтар беру. | Бармақпен бағалау әдісі бойынша | |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|