Ашық сабақ «Экономика», «экономикалық жүйе» терминдерінің анықтамасы және ұғымы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ «Экономика», «экономикалық жүйе» терминдерінің анықтамасы және ұғымы.

Материал туралы қысқаша түсінік
қосымша материал
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: «Атамекен» жалпы орта мектебі

Күні: 5.09.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Зеилбеков О. Б.

Сынып 9 «ә» «б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

«Экономика», «экономикалық жүйе» терминдерінің

анықтамасы және ұғымы

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың білім деңгейін, белсенділігін арттыру.

«Экономика», «экономикалық жүйе» терминдерін түсіндіру

Тілдік мақсат

Экономикалық және әлеуметтік география ұғымы


Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастыққа балу


Пәнаралық байланыстар

Тарих, биология

АКТ қолдану дағдылары

Сын тұрғысынан ойлау

Бастапқы білім

Экономикалық және әлеуметтік география ұғымы, мақсаты мен міндеті

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут




5 минут

І.Ұйымдастыру

1 Сәлемдесу

2 Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

3 Түгелдеу

4 Топқа бөлу.

Зат алмасу арқылы

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

«Жедел жәрдем» әдісі бойынша топ тапқа сұрақтар беру.

  1. Экономикалық және әлеуметтік география ұғымы

  2. Экономикалық география мақсаты мен міндеті

  3. Экономикалық географияны ғылымға енгңзген ғалым







Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі


10 минут


















13 минут

Жаңа сабақ. Мағынаны тану.

Экономика ұғымы гректің шаруашылықты басқару деген сөзінен шыққан. Ал Әлеуметтік ұғым латының қоғамдық ,яғни «қоғам мен адам арасындағы байланыс» мағынасын білдіреді. Ал неғұрлым тар мағынаны алғанда, экономика деп халық шаруашылығының, сондай-ақ оның жеке салаларының экономикасын: өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы, көлік құрылысы, т.б. экономикасын айтамыз. Экономикалық жүйе-қоғамдағы меншіктік қатынас және шаруашылық механизімі негізінде қалыптасқан барылық экономикалық үрдістерінің жиынтығы. Экономика география терминін 1760 жылы М.В. Ломоносов енгізді.Қазақстанның табиғаты мен этнографиясын зерттеуде Ш.Уәлихановтың, пайдалы қазбалары кен орындарын зерттеуде Қ.И.Сәтбаеыты, Қазақстаның экономикалық аудандастыруда Н.Н.Баранский мен Б.Я. Двоскинді, мектеп және педагоикалық жоғары оқу орындарына арналған Қазақстанның ең алғашқы экономикалық географиясы оқулығын жазған М.Ш.Мухамедовті т.б. атауға болады.

Экономикалық жүйе – экономикалық өнімді өндіру, бөлу, айырбастау, тұтыну барысында туындайтын негізгі экономикалық қатынастардың нысаны мен мазмұнын айқындайтын қағидаттардың, ережелердің, заң жүзінде баянды етілген нормалардың тарихи тұрғыда пайда болған немесе белгіленген, елде жұмыс істеп тұрған жиынтығы.

Кім жылдам?

  1. Экономика дегеніміз не?

  2. Әлеуметтік ұғым қандай мағына береді?

  3. Экономикалық жүйе деген не?

  4. Әлеуметтік – экономикалық география нені зерттейді?

  5. Физикалық география нені зерттейді?



Сабақтың соңы

8 минут


2 минут

VІ. Топтық жұмыс.

«Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтарға жауап.

І топ. Қазақстанның экономикалық географиясы не туралы оқытады?

ІІ топ. Экономикалық география нені зерттейді

ІІІ топ. «Экономикалық география» терминін ғылымға кім енгізді, қай жылы?

Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.)


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?



Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуы

Миға шабуыл әдісі бойынша күрделі сұрақтар беру.

Бармақпен бағалау әдісі бойынша


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?






Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2018
1226
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі