Жеке
жұмыс
«Кестені
зерделе» әдісі
Тиімділігі: бұл әдіс бойынша
оқушылардың жеке жұмыстану дағдылары қалыптасады.Тапсырма бойынша
берілген инфрақұрылым түрлерін экономика салаларына
бөледі.
Кестемен жұмыс жасай отырып
инфрақұрылым түрлерін ажыратып жазады.
Фабрика, балабақша, ЖЭС,
жолаушылар тасымалдайтын автокөлік, дәріхана, мәдени
орталықтар,кітапхана, мұнай платформасы
Өндірістік
инфрақұрылым
|
Әлеуметтік - тұрмыстық
инфрақұрылым
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Кестені
қолданып
инфрақұрылым элементтерін
түрлері бойынша топтайды
|
- Өндірістік инфрақұрылым
түрлерін ажыратады;
- Әлеуметтік инфрақұрылым
салаларын ажыратады;
|
Қалыптастырушы
бағалау. «Дәптер
алмасу» әдісімен бірін-бірі
бағалайды.Бұл қасындағы оқушымен бірін- бірі бағалауда тиімді.
Оқушылар қарым қатынасын жақсартып бір –бірімен салыстыруға
мүмкіндік береді.
Саралау: дереккөздер және
тапсырма арқылы жүзеге асады.
2-тапсырма.
«Ойлан
жұптас» әдісі. ( жұптық
жұмыс)
Тиімділігі:бұл әдіс арқылы
берілген мәтінмен танысады,
оқиды, жұптасады,ой бөліседі, талқылайды. Оқушылар өз ойларын ашық
айта алады. Өз пікірін білдіріп, талқылайды жұппен жұмыс
жасайды.
Дүниежүзінің көлік жүйесі
картасын және қосымша деректерді пайдаланып , жекелеген көлік
түрлерінің ұзындықтары бойынша көшбасшы елдерлі анықтаңдар ( 5-6 ел
мысалында):
-
Автокөлік
жолдары;
-
Әуе
жолдары
-
Теміржолдар
-
Құбыр
жолдары
Оқушыларды төрт топқа
бөлу.
__________________________________
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Көлік жүйесінің даму дәрежесі
аймақтың даму деңгейін көрсететінін талдап көшбасшы елдерді
анықтайды
|
Картамен және қосымша
деректермен жұмыс жасайды;
Көлік түрлерінің ұзындықтарын
салыстырады;
Көлік түрлерінің ұзындықтары
бойынша көшбасшы елдерді анықтайды.
.
|
Қалыптастырушы
бағалау «Бағдаршам» әдісімен оқушылар өзін-өзі
бағалайды -
Жасыл-«өте жақсы», сары-жақсы,
қызыл-түсінбедім.
3
–тапсырма. Топтық жұмыс
«Топтас, талқыла,бөліс» әдісі.
Тиімділігі оқушылардың оқылым,
айтылым, тыңдалым, жазылым дағдылары қалыптасады, өз ойын ашық айта
алады.
Бұл әдіс арқылы оқушылардың
бүгінгі алған білімдерінің қаншалықты деңгейде екенін білу. Оқушыға
сұрақ қою арқылы ой өрісін дамытады, оқушылар өз ойын еркін
жеткізеді. Түсінбеген оқушыларды
анықтайды.
Қазақстанның инфрақұрылымының
дамуына баға беру
1-топ.
Қазақстандағы дамыған көлік
түрлері, олардың жүк және жолаушы тасымалындағы
орны.
2-топ.
Әрбір көлік түрлерінің
ерекшеліктері, атқаратын қызметі.
3-топ.Маңызды көлік
магистральдары, олардың ел шаруашылығындағы
маңызы.
4-топ.Еліміздегі көліктің даму
блашағы мен қоршаған ортаға әсері
Бағалау
критериі
|
Дискриптор
|
Қазақстанның экономикалық
инфрақұрылым элементтерінің маңыздылығына баға
береді
|
Көлік түрлерінің жүк және
жолаушы тасымалындағы ролін
анықтайды
Көлік түрлерін анықтап,
маңыздылығын салыстырады
Маңызды жол магистральдарын
картадан анықтап, көрсетеді
Көлік кешеніндегі
проблемаларды анықтап, баға береді.
|
Қалыптастырушы бағалау «Екі
жұлдыз бір ұсыныс» әдісі бойынша топтар бір-бірін бағалайды. Бұл
әдіс оқу туралы ойлануға және түсінуге көмектеседі, оқушыларға
үздік жұмысты көруге және орын алған түсінбеушілікті шешуге,
олқылықтарды анықтауға, оқушылардың ойларын бағыттауға мүмкіндік
беретіндіктен таңдадым
|