Материалдар / Ашық сабақ "Елді мекендердің түрлері, қала халқы, урбандалу."

Ашық сабақ "Елді мекендердің түрлері, қала халқы, урбандалу."

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
1405
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: «Атамекен» жалпы орта мектебі
Күні: 15.10.2018жМұғалімнің аты-жөні: Зеилбеков О. Б.
Сынып 9 «а» «б»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Елді мекендердің түрлері, қала халқы, урбандалу
Сабақ мақсаттарыОқушылардың білім деңгейін, белсенділігін арттыру.Елді мекендердің түрлері, қала халқы, урбандалуды түсіндіру
Тілдік мақсатЭкономикалық және әлеуметтік география ұғымы

Құндылықтарды дарытуЫнтымақтастыққа балу

Пәнаралық байланыстарТарих, биология
АКТ қолдану дағдыларыСын тұрғысынан ойлау
Бастапқы білімХалықтың ұлттық және діни құрамы
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы2 минут





5 минут
І.Ұйымдастыру 1 Сәлемдесу 2 Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу 3 Түгелдеу 4 Топқа бөлу.Зат алмасу арқылыІІ. Үй тапсырмасын сұрау «Жедел жәрдем» әдісі бойынша топ тапқа сұрақтар беру.
  • Этнос дегеніміз...
  • Дүние жүзінде қандай әлемдік діндер таралған?
  • Қазақстан жеріне ислам діні қашан келген?
  • Диаспора дегеніміз грек тілінде қандай мағына береді?












  • Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі

    10 минут



























































    13 минут
    Жаңа сабақ. Мағынаны тану. 1. Елді-мекендердің түрлері2. Қала халқы3. КенттенуӨндіріс пен әрекеттің басқа түрлерінің орналасуының өзгерістері, қоныстанудың аумақтақ ерекшеліктері Қазақстан және оның аумақтар бойынша қала әрі ауыл халқы санының өзгерісіне, сондай-ақ елді мекендердің дамуына тікелей әсер етеді.Елді мекен - адамдардың отырықшы өмірін, еңбек әрекетін, олардың әлеуметтік қажеттіліктерін қамтаамсыз ететін орын. Елді мекендердің қалалық және ауылдық типтері бар. Қалалық типке және қала типтес елді мекендер жатады.Елді мекен

    Қалалық Ауылдық

    Тұрғындар саны бойынша қалалардың жіктелуіШағын қалаОрташа қалаҮлкен қалаІрі қалаӨте ірі қала

    20 мыңға дейін50 мыңға дейін100 мыңға дейін250 мыңға дейін500 мың не одан астам

    Кім жылдам?- Қалалар  қандай қала қалыптастырушы қызметті атқарады? Мысал келтіріңдер.- Ауылдық қоныстанудың ерекшелігі неде?- Қазақстандағы ауылдардың негізгі әлеуметтік мәселелерін  ата.- Негізгі қоныстану белдеуінің басқа аудандардан қандай айырмашылығы бар?- Урбандалу, агломерация, мегаполис, урбандалу деңгейі деген ұғымдарды түсіндіріңдер.




    Сабақтың соңы8 минут

    2 минут
    VІ. Топтық жұмыс. «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтарға жауап.I топ. Қазақстанның және өз облыстарыңның халқының қандай пайызы қалаларда тұрады? II топ. Еліміздегі урбандалу деңгейі ең жоғары және ең төменгі облыс, ондағы айырмашылықтар мен себептерін көрсет. III топ. Өз облысыңның урбандалу деңгейі қандай? Осы сұрақтар төңірегінде дайындалып сыныппен әр оқушы өз ойын айтады.  Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.)

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?



    Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуы
    Миға шабуыл әдісі бойынша күрделі сұрақтар беру.Бармақпен бағалау әдісі бойынша
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?









    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ