Материалдар / Ашық сабақ "Электр" жаратылыстану 1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Электр" жаратылыстану 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған. Сабақта балалар адамдардың күнделікті өмірдегі электр қуатының қолданысын сипаттады. Электр қуатының маңызы туралы әңгімеледі Нысандарды зерттеді, қажеттілігін түсінді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1955
35 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән:Ғылымға кіріспеҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5-бөлім. Табиғат физикасы: Жылу. Электр. Магниттілік.







Мектеп: «Парасат» мектеп-лицейі
Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Гарипова Б.М
Сынып: 1

Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбыЭлектр
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.5.5.1 адамдардың күнделікті өміріндегі электр энергиясының маңызын түсіндіру

Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар: адамдардың күнделікті өміріндегі электрдің маңызын білетін болады. Көптеген оқушылар: қоршаған ортаның құбылыстарын, үдерістерін біледі.Кейбір оқушылар: нысандарды зерттейді, қажеттілігін түсінеді.Электр энергиясын және батареяның басқа да құралдардан алуға болатынын түсінеді.
Бағалау критерийлері Адамдардың күнделікті өмірдегі электрқуатының қолданысын сипаттады.Электр қуатының маңызы туралы әңгімеледіНысандарды зерттеді, қажеттілігін түсінді.
Тілдік мақсаттарЭлектр, батарея
Құндылықтарды дарыту Еңбек және шығармашылық
Пәнаралық байланыстарМатематика, дүниетану
АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта, слайд, видео.
Алдыңғы меңгерілген білім Жылыту құралдарымен таныс

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар




Ұйымдастыру кезеңіОқушыларға жайлы ахуал ұйымдастыру Қуанамын мен деҚуанасын сен деҚуанайық достарымАрайлап атқан күнге(Ұ)Ойын «Кім тапқыр?»Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға жұмбақ жасырылады. Оқушылар шешуін табады.Жарығы күндей, Таңқалдырар адамды,Жалындап күймей,Төбеде жанып тұрады. /Электр жарығы/

-Балалар, жұмбақтың шешуі не болды?/оқушылардың жауаптарын тыңдау/Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.


Қимылмен көрсете отыра айтады











Жұмбақ жинағы





Сабақ тақырыбы мен мақсаты
































Кіріспе тапсырма. «Ой қозғау» стратегиясы





Әр электр құралы не үшін қажет?





(ҚБ) Өзара бағалау (үш түс арқылы) Зерттейік.1. Үрленген шарды бір-бірінің шаштарына үйкелеп, оны қабырғаға тақау. Не байқадың?Шар қабырғаға жабысады. 2. Шаш тарайтын тарақты матаға үйкелеп, оны қағазға жақындату. Не байқағандарын айтқызу: қағаз тараққа жабысады.3. Шарды шаштарына үйкетіп көру, не байқағандарын сұрау. Қорытынды жасату

Слайд бойынша жұмыс: Электр көзін қайдан аламыз? Гидростанциялардың жұмысы туралы айту. Электр тоғының даму кезеңдерін слайдтар бойынша әңгімелеу« Кім жылдам» ойыны: Суреттердегі заттарды екі топқа бөлу тапсырылады. Жасанды және табиғи жарық Сергіту сәті: «Жарық-қараңғы» ойынын ойнауОқушылар мұғалімнің берген нұсқаулығы бойынша «Жарық» дегенде әр түрлі қимылдар мен іс-әрекеттерді көрсетеді, ал «қараңғы» деген кезде тоқтау немесе ұйықтау керек.ҰЖ. Оқушыларды шағын топтарға бөлу. І- топ: Берілген заттарға электр не үшін қажет? Пульт арқылы басқарылатын ойыншық мәшинелер, ұшақтар, тікұшақтар, сондай-ақ пульттің батареялары, ұялы телефон, бөлек розеткалар мен қосқыштар (электр желісіне қосылмаған), электр шәйнегі қажет болады.Кез келген электрге қосылатын құралдарды немесе олардың суреттерін пайдалануға болады.Топтағы оқушылар осы заттарды (немесе олардың суреттерін) таңдап алып, оны қалай қосуға болатыны және қалай жұмыс істейтіні туралы талдайды.ІІ-Топ. Суреттерге қарап қауіпсіздік ережелерін құру. (ҚБ) Екі топ бірін-бірі бағалайды (бас бармақ арқылы) Дәптермен жұмыс Табиғи жарық көздерін анықтап, аттарын жазу, суреттерді қоршап сызу.Үйлерінде қолданатын электрлі заттардың суретін салу










Қима қағаздар















Шар, тарақ,мата, қағаз















слайдтар











Қима суреттер















моноблок









ойыншықтар





















Суреттер





















Дәптер, оқулық
Сабақтың соңы Рефлексия:-Не білдім?-Не қызықты болды?-Қандай қиындықтар кездесті?«Басбармақ» арқылы өздерін бағалайды

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Зерттеу барысында қабілеті жоғары балалар топты басқарады, белсенді жұмыс атқарады, қорытындысын шығарады. Қиналатын балаларға жеке қолдау көрсетіп,бағыт-бағдар көрсету
  • Өзара бағалау
  • Бірін-бірі бағалау
  • Мұғалім тарапынан бағалау
  • Сергіту сәтіҚауіпсіздік ережесін сақтау
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақта толық мақсатқа жеттім. Балалар адамдардың күнделікті өміріндегі электрдің маңызын білді, қоршаған ортаның құбылыстарын, үдерістерін білді. Нысандарды зертеп, қажеттілігін түсінді.Электр энергиясын және батареяның басқа да құралдардан алуға болатынын түсінді.
    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Балалармен тәжірибе жасау жұмысы2: жұппен жұмысСабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: мұғалімнің шығармашылығы2: балаларды қызықтыру мақсатында түрлі тапсырмаларСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?1. Балалардың қабілетіне қарай тапсырмаларды саралау













































    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!