Материалдар / Ашық сабақ "Электрокардиографияның физикалық негіздері"

Ашық сабақ "Электрокардиографияның физикалық негіздері"

Материал туралы қысқаша түсінік
электрокардиографияның физикалық негіздерін, әрекет потенциалын және оның таралуын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2019
1780
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Оқу-әдістемелік кешеннің мазмұны



  1. Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартынан көшірме.


  1. Типтік оқу бағдарламасынан көшірме


  1. Жұмыс бағдарламасынан көшірме


  1. Теориялық және тәжірибелік сабақтардың жабдықтары


  1. Осы тақырыпты оқуға арналған қажетті нұсқаулық құжаттар (бұйрықтар)

























Техникалық және кәсіптік білім беру мамандықтары бойынша

Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті

білім беру стандартынан көшірме


Мамандығы 0301000 – «Емдеу ісі»

Біліктігі 0301013 – «Фельдшер»

Пәннің коды: ЖКП.15

Пән атауы:Медициналық биофизика

  • Қазіргі заман медицинасындағы физиканың алатын орны;

  • Лабораториялық зерттеу жүргізу;

  • Деректтер жинағымен жұмыс істеу;

  • Емдік-диагностикалық аппараттармен жұмыс істеу;

  • Медициналық есептерді шығару кезінде техникалық құралдарды дұрыс қолдана білу;

  • Терапевтік аппараттардың көмегімен алынған нәтижелерді, параметрлерді тіркеу;

  • Дәрістік және клиникалық медицина .шін биофизиканың мәні.

Құзіреттілікті қалыптастыру коды : БҚ-3-8

Еңбек көлемі (сағат) : 108

Кәсіби модульді оқу соңында білім алушы

Білу керек:

  • Заттардың молекулалық құрылысының физика-химиялық ерекшеліктерін білу;

  • Ультрадыбыстарды медицина саласында қолданудың маңыздылығын білу;

  • Инфрақызыл сәулесінің бактериоцидті зонасының медициналық маңыздылығын білу;

  • Ультракүлгін сәулелерін медицинада қолдану,

  • Көру мүшесінің оптикалық жүйесі және оның ерекшеліктері;

  • Жоғарғы жиіліктегі магнит өрісі- магнитотерапиясын білу;

  • Радиоактивті изотоптпрдың медицинада қолдануының маңыздылығын білу;

  • Ретген сәулесінің медицинада қолдануы мен адам ағзасына тигізетін кері әсерін білу.

Істей білуі керек:

  • Физикалық параметрлерді тіркеу, өлшеу нәтижесінде есептеу құралдарын қолдану;

  • Медициналық және биологиялық зерттеудегі биообъектілер мен техникалық заттардың ұтымды жақтарын есептеп шығару,

  • Терапевтік аппараттардың көмегімен алынған нәтижелерді тіркеу.






Типтік оқу бағдарламасынан көшірме


Мамандық: 0301000 «Емдеу ісі»


Біліктілік: 0301013 «Фельдшер»


Тақырыптық жоспар:


Пән бойынша барлық сағат: 108

Теория: 68

Тәжірибе: 40


Типтік оқу бағдарламасы

Пәннің мазмұны

Теориялық сабақ: Білім алушылар келесі құзіреттіліктерге ие болулары керек:

Базалық: БҚ-3. Ұлпалар мен мүшелер биофизикасы.

Пәнді оқып білудің нәтижесінде білім алушы:

Біледі:

  • Жүрек жұмыстарының биофизикалық заңдарын;

  • Қанның тамырлар арқылы қозғалысының гидродинамикалық заңдылықтарын;

  • Клиникадағы қан қысымын өлшеудің физикалық негіздерін;

Істей біледі:

  • Сфигмоманометр және сфигмототометр арқылы артериядағы қанның төменгі және жоғарғы қысымын анықтау;

  • Клиниканың қажетті мәселелерін шешу үшін реографты қолдана білу.


















Жұмыс бағдарламасынан көшірме


Мамандық: 0301000 «Емдеу ісі»


Біліктілік: 0301013 «Фельдшер»


Пән: Медициналық биофизика


Курс 3 семестр 6


Осы тақырыпқа берілген барлық сағат саны: 4

Теория: 2

Тәжірибе: 2

1 сабақ

Тақырып: Электрокардиографияның физикалық негіздері.

Сабақтың типі: аралас сабақ

Сабақтың түрі: практика

Сағат саны: 2

Сабақтың өтетін орны: оқу аудиториясы

Білім алушы білу керек: электрокардиографияның физикалық негіздерін, әрекет потенциалын және оның таралуын.

Білім алушы игере білу керек: диагностикалық зерттеулерде датчиктердің көмегі арқылы биопотенциалдарды тіркеу әдістерін анықтау. Электрокардиография (ЭКГ), электроэнцефалография (ЭЭФГ), электромиография (ЭМГ) және т.б. ерекшеліктерінің физикалық факторларын реттеу.

Теориялық және тәжірибелік сабақтың жабдықтары: ЭКГ аппараты, үлестірме материал, презентация, видео-материал.

Оқытушыға арналған әдебиеттер: 1. А.Н. Ремизов «Медициналық және биологиялық физика»; 2. Көшенов Бират « Медициналық биофизика »


Білім алушыға арналған әдебиеттер:

  1. А.Н. Ремизов «Медициналық және биологиялық физика»;

2. Көшенов Бират « Медициналық биофизика »

3. Оқытушы лекциялары.


Нұсқаулық құжаттар (бұйрықтар) -








__Тәжірибе сабағының әдістемелік әзірлемесінің мазмұны


Сабақтың мақсаты: Теориялық сабақта алынған білімдерін бекіту және практикада қолдануға үйрену. Электрокардиографтың жұмыс істеу принципі, әдістің теориялық негіздерімен танысу. Кардиограмманы тіркеу механизмі мен сараптау принциптері, негізгі бөліктерінің функциясын анықтау.


Сабақтың өзектілігі және себептілігі:


Халықаралық статистика мәліметтері бойынша, қазіргі уақытта жүрек-қан тамыр ауруларына шалдығу Европаның дамыған елдеріңде 40 % , Қазақстанда 50%-ды құрайды да, өлімнің негізгі себебі инфаркт миокарда болып табылады. Ақырғы жылдары Қазақстанда инфаркт миокарда ауруынан өлім көрсеткіші 30-50%-ға дейін жетті.

ТМД және Еуропа елдерінде Дүниежүзілік Денсаулық сақтау Ұйымы мәліметтері бойынша инфаркт миокарда ауруынан өлім көрсеткіші Қазақстанда 55,7%, Ресейде 44%, Украинада 54,3 %, Арменияда 61,6%, АҚШ-та 42,2%-ды құрады. Жүрек ауруларының жасы жасарып келеді. Қазіргі таңда 40 жастан жас адамдарда бұл аурудың жиілігі 1000 ер адамға 0,1-0,6-ға сәйкес келсе, 1000 әйел адамға 0,03-0,4-ке сәкес келеді, ал бұл 65 жасқа дейінгі инфаркт миокарда ауруына шалдыққан тіркелулердің 2-7%-ын құрайды. Сондықтан бұл аурудың алдың алу үшін міндетті түрде диагностика жасалу керек.


Пәнаралық байланыс: «Патологиялық анатомия», «Патологиялық физиология», «Ішкі аурулар», .....


Пәнішілік байланыс: «Мембрана», «Тіндер мен ағзалар электрографиясының биофизикалық негіздері».














Тәжірибе сабағының әдістемелік әзірлемесі


Тақырып: Электрокардиографияның физикалық негіздері.

Сабақтың типі: аралас сабақ.

Өткізу әдісі: түсіндірме

Сағат саны: 2

Сабақтың өтетін орны: оқу аудиториясы.

Тақырыптың өзектілігі: Халықаралық статистика мәліметтері бойынша, қазіргі уақытта жүрек-қан тамыр ауруларына шалдығу Европаның дамыған елдеріңде 40 % , Қазақстанда 50%-ды құрайды да, өлімнің негізгі себебі инфаркт миокарда болып табылады. Ақырғы жылдары Қазақстанда инфаркт миокарда ауруынан өлім көрсеткіші 30-50%-ға дейін жетті.

ТМД және Еуропа елдерінде Дүниежүзілік Денсаулық сақтау Ұйымы мәліметтері бойынша инфаркт миокарда ауруынан өлім көрсеткіші Қазақстанда 55,7%, Ресейде 44%, Украинада 54,3 %, Арменияда 61,6%, АҚШ-та 42,2%-ды құрады. Жүрек ауруларының жасы жасарып келеді. Қазіргі таңда 40 жастан жас адамдарда бұл аурудың жиілігі 1000 ер адамға 0,1-0,6-ға сәйкес келсе, 1000 әйел адамға 0,03-0,4-ке сәкес келеді, ал бұл 65 жасқа дейінгі инфаркт миокарда ауруына шалдыққан тіркелулердің 2-7%-ын құрайды. Сондықтан бұл аурудың алдың алу үшін міндетті түрде диагностика жасалу керек.


Сабақтың әдістемелік мақсаты:

  • Тақырыпты түсінікті етіп жеткізу.

  • тіркеу принциптерін түсіну,

  • кардиограмманы оқудың негізгі моменттерін үйрету,

  • уақыт интервалдарын, анатомиялық осьтің пульсін анықтауды үйрету.



Сабақтың мақсаты: Теориялық сабақта алынған білімдерін бекіту және практикада қолдануға үйрену. Электрокардиографтың жұмыс істеу принципі, әдістің теориялық негіздерімен танысу. Кардиограмманы тіркеу механизмі мен сараптау принциптері, негізгі бөліктерінің функциясын анықтау.


Сабақтың міндеттері:


Білімділік: ЭЭГ, ЭКГ электроэнцефалограф құралдарының диагностикалық маңызын.

Дамытушылық: білім алушылардың логикалық ойлауын және дәлелді пікір, ой тұжырымын құрастыра білу қабілеттерін қалыптастыру.

Тәрбиелік: еңбек, қарым-қатынас мәдениетін тәрбиелеу, берілген жұмысқа деген жауаптылығын, жұмысты өздік орындауға бейімдеу. Болашақ мамандыққа деген сүйіспеншілігін ояту.

Нақты міндеті:

  • электрокардиограмманы тіркеу принциптерін түсіну,

  • кардиограмманы оқудың негізгі моменттерін үйрету,

  • уақыт интервалдарын, анатомиялық осьтің пульсін анықтауды үйрету.

Білім алушы білу керек: электрокардиографияның физикалық негіздерін, әрекет потенциалын және оның таралуын.


Білім алушы істей білу керек: диагностикалық зерттеулерде датчиктердің көмегі арқылы биопотенциалдарды тіркеу әдістерін анықтау. Электрокардиография (ЭКГ), электроэнцефалография (ЭЭФГ), электромиография (ЭМГ) және т.б. ерекшеліктерінің физикалық факторларын реттеу.


Пәнаралық байланыс: «Физиология», «Физиотерапия», «Анатомия».

Пәнішілік байланыс: «Тіндер мен ағзалар электрографиясының биофизикалық негіздері».


Сабақтың жабдықтары: ЭКГ аппараты, үлестірме материал, презентация, видео-материал.

Оқытушыға арналған әдебиет: 1. А.Н. Ремизов «Медициналық және биологиялық физика»; 2. Көшенов Бират « Медициналық биофизика »

Білім алушыға арналған әдебиет: 1. А.Н. Ремизов «Медициналық және биологиялық физика»; 2. Көшенов Бират « Медициналық биофизика »
























Сабақтың кезеңдері: (тәжірибе сабағының құрылысы)


1. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Аудиторияның дайындығын тексеру, практикалық жұмысқа қажетті заттарды, медициналық форманы, қажетті құрал жабдықтарды түгендеу. Білім алушыларды түгендеу.

2. Оқытушының кіріспе сөзі.

Тақырып: Электрокардиографияның физикалық негіздері.

Тақырыптың өзектілігі:

Тіндердің электрлік сипаттамаларын зерттей отыр

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ