Материалдар / Ашық сабақ "Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан тұздардың химиялық қасиеттері" 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан тұздардың химиялық қасиеттері" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жаңа технологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана отырып жасалған.Ұстаздарға пайдасы тиеді деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
2815
19 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



9-сынып

Мұғалімі:Джумагалиева Алмагуль Сапаровна

Тақырыбы

§9 Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан тұз ерітінділерінің химиялық қасиеттері.

Мақсаты

- Оқушылардың электролиттік диссоциация тұрғысынан қышқылдардың,негіздердің,тұздардың қасиеттері жөнінде білімдерін жүйелеп,тереңдету

-Химиялық формула,теңдеу құру,есеп шығару біліктіліктерін дамыту,өздігінен жұмыс істеуге,өз білімін бағалап тексеруге баулу.

-Ізденімпаздыққа,жауапкершілікке,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.



Жалпы мақсат

Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Күтілетін нәтиже

-ЭД теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттерін меңгереді.
-тұздардың,қышқылдардың және негіздердің суда ерігіштігі кестесін дұрыс пайдалана біледі;
-қышқылдардың, сілтілердің және тұздардың сулы ерітіндідегі электролиттік диссоциациялануын жаза алады;

- топпен жұмыс істей алады;
- топтық жұмыс ережесін сақтайды.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл,Жигсо2, Автор орындығы

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі











Тренинг

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-3 дейін санау арқылы топқа бөлу

Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру

«Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды.

Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелейді.

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білу



Үй тапсырмасын сұрақ-жауап арқылы тексеру.

Миға шабуыл

Әр топ бес сұрақтан ауызша сұрақтарға жауап береді.



I-топ:

Электролиттік диссоцация дегеніміз не?

Электролиттер дегеніміз не?

Әлсіз электролиттерді ата?

Заттар суда ерігенде қандай иондарға ыдырайды?

Мына негіздердің қайсысы күшті? LiOH, NaOH, KOH

II- топ:

Бейэлектролиттер дегеніміз не?

Электролиттік дисоциацияны ғылымға енгізген ғалым?

Орташа электролиттерді ата?

Диссоциациялану дәрежесі неге тең?

Мына электролиттердің қайсысы әлсіз? ZnCl2, H2CO3, HF

III-топ:

Күшті электролиттерді ата: HNO3, H2SO4, HCl, NaOH, KOH, Ba(OH)2

Индикатордың түрлерін ата.

Na+ Cl — иондарының арасындағы тартылыс күшін ата.

Тұздар, негіздер, қышқылдар, ерігенде не балқығанда неге ыдырайды?

Э.Д.Т- негізгі қағыдалары қандай?


Мұғалім берген тапсырмасын орындау арқылы оқушылардың сабаққа дайындықта

рын тексеру

Түсіну

Мағынаны табу

Мәтінмен жұмыс "Жигсо" әдісі


Жұптық және топтық жұмыстарды ұйымдастыру

Бағалауды басқару

Жауаптарын қабылдап, бағыт беру

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық айту

Электролиттік диссоциация теориясының үш типі. Тақтаға әр топтан бір оқушы шығып толық және қысқартылған иондық теңдеулерін жазады.

I-топ: Газ бөліну реакциясы

Na2CO3 + 2HCl ↔ 2NaCl + H2O + CO2

2Na++ CO32- +2H++2Cl ↔2Na+ + 2Cl + H2O + CO2

II-топ: Тұнба түзе жүретін реакция

CuSO4 + 2NaOH ↔ Cu(OH)2↓ + 2Na2SO4

Cu2+ +SO42- + 2Na+ + 2OH ↔ Cu(OH)2↓ + 2Na+ +SO42-

Cu2+ + 2H+ +2OH↔ Cu(OH)2

III-топ: Бейтараптану реакциясы

NaOH + HCl ↔ NaCl + H2O

Na+ + OH + Cl ↔ Na+ + Cl + H2O

OH + H+↔ H2O




Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау: Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрету керек

Қолдану

Постермен жұмыс

Оқушылар жаңа тақырыпты түсінгендерін постер құрып қорғайды.


Постер құрып тақырыпты жақсы меңгерген оқушы шығып постерді түсіндіреді

Сергіту сәті

«Макрена биі» атты жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсенді тақтадағы бейнероликтегі

дей жаттығулар жасайды.

Талдау

"Химиялық эстафета" ойыны.


«Химиялық эстафета»

 Мына заттардың қайсысының әрекеттесуі нәтижесінде газ түзіледі? Үлестірме қағаздар таратылады. Әр дұрыс жауапқа 1 ұпайдан алады. 

I-топ:

Ca(HCO3)2 + HCl ↔ CaCl2 + H2CO3(CO2; H2O)

NaOH + HCl ↔NaCl + H2O

FeSO4 + 2NaOH ↔Fe(OH)2 + Na2SO4

II-топ:

H2SO4 + BaCl2↔ BaSO4 + 2HCl

KOH + H2SO4 ↔K2SO4 + H2O

Na2CO3 + HCl ↔ 2NaCl + H2CO3(CO2; H2O)

III-топ:

Cu(OH)2 + H2SO4 ↔ CuSO4 + 2H2O

2KOH + Zn(NO3)2 ↔ Zn(OH)2 + 2KNO3

Ca(HCO3)2 + HCl ↔ CaCl2 + H2CO3(CO2; H2O)





Жинақтау

Семантикалық картамен жұмыс

Cемантикалық карта


Н

ОН

R

Me

Қышқыл

+


+


Негіз


+


+

Орта тұз



+

+

Негіз тұз


+

+

+

Қышқыл тұз

+


+

+



Деңгейлік тапсырмалар.

І-топ


m(CuSO4)=20г           CuSO4+2NaOH→Na2SO4 + Cu(OH)2

m(NaOH)=8г           160г/моль   80 г/моль           98г/моль

m(Cu(OH)2)-?           ν=m/M         ν(CuSO4)= 20г/160г/моль=0,125моль

ν(NaOH)= 8г/40г/моль=0,2моль

1моль(CuSO4)  —  2моль(NaOH)

Х моль (CuSO4)  —  0,2моль (NaOH)

Х=1*0,2/2  = 0,1моль

80г(NaOH)  —  98г(Cu(OH)2)

8г(NaOH)  —  Х г  (Cu(OH)2)

Х=8г*98/80=9,8г

II-топ:

V(ер-ді)=200мл         Na2CO3 + 2HCl → 2NaCl + H2O + CO2

W(HCl)=20%             106             36,5                              44

ρ=1,1г/мл                   106             73                                 22,4л

m(Na2CO3)=90г

w=m(ер.зат)/m(е-з)*100;         m(ер-ді)=ρ*V;

V(CO2)-?                    m(ер.зат)=w* ρ*V/100

m(HCl)=20*1,1*200/100=44г

ν(HCl)=44/36,5=1,2моль

ν (Na2CO3)=90/106=0,85моль

1моль(Na2CO3) – 2  моль(HCl)

X моль(Na2CO3)  — 1,2  моль(HCl)

X=1*1,2моль/2моль=0,6 моль

0,85моль-0,6моль=0,25 моль

73г (HCl) – 22,4л (СО2)

44г (HCl) – х л (СО2)

Х=44г * 22,4 л /73г   =13,2 л (СО2)

III-топ:

V(ер-ді)=120мл           2HCl  +  CaCO3 → CaCl2 + H2O + CO2

ρ=1,075г/мл       M   36,5г/моль  100г/моль                     44г/моль

w(HCl)=15%            m(ер-ді)=ρ*V

m(CaCO3)=20г         m(ер-ді)= 120мл*1,075г/мл=129 г

Vқ.ж(CO2)-?             w= m(е.з)*100%/m(ер-ді)=>w* m(ер-ді)/100%

m(HCl)=15*129/100=19,35 г

МФ(HCl)=19,35/73=0,27

МФ(CaCO3)=20/100=0,2

МФ(CaCO3)< МФ(HCl)

100г (CaCO3)  —  22,4л (CO2)

20г (CaCO3)  —  х л (CO2)

Х=20*22,4/100 = 4,48л (CO2)


Оқушылардың мақсаты берілген семантикалық картадағы сұраққа өз ойларын толтыру арқылы жеткізу










Топтағы әр оқушы өздері қалауынша деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

Бағалау

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары


Бағалау парақтарын таратады

Бір- бірін бағалауды қадағалау


Бағалау парақшасы


Оқу

шы

ның аты-жөні

Сұрақ-жауап тап

сыр

ма-

лары

Мәтін-

мен

жұмыс"Жиг

со"

Пос

тер-

мен

жұ

мыс

"Хи

мия-

лық эстафета"ойыны.


Семан-тика-

лық карта.

Деңгейлік тапсырмалар.

Қоры

тынды

балл

баға

1









2









3









4









5









6









"14-15" балл-5

"9-13" балл-4

"3-8" балл- 3



Критерийлері

Дескриптор

Ұпай

Жиынтық баға

Қолдана алу шеберлігі

Тапсырманы

орындауы дұрыс

3


Тапсырманы жартылай орындады


2


Тапсырманы орындай алмады

1





Топты бағалау

Өзін- өзі бағалау

Рефлексия

Стикерлерді толтыру.

Менің бүгінгі сабақтан алған әсерім.

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтырып көңіл күйді білдретін смайликтерге жапсырады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!