Материалдар / ашық сабақ "Еріген заттың массалық үлесі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ "Еріген заттың массалық үлесі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бүгін біз еріген заттың массалық үлесі мен молярлық концентрациясын есептеуді жалғастырамыз. Химия үшін маңыздысы сұйық күйдегі ерітінділер, бұларда көбінде еріткіш ретінде су алынады. Олардың адам тіршілігенде және өндіріс орындарының жұмыс істеуінде маңызы зор. «Нысана», «6 қалпақ», «Қорытынды чек лист» әдістері қолданылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Наурыз 2023
422
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

8.3С Ерітінді мен ерігіштік

Мектеп: «Б.Момышұлы атындағы №46 жалпы орта білім беретін мектеп»


Күні: 03.03.2023 жыл

Мұғалімнің аты-жөні:

Максотова Асемгул Тураровна


Сынып: 8 «А»

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Еріген заттың массалық үлесі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.4.5 – еріген заттың берілген массалық үдесі бойынша белгілі ерітінді массасы бойынша еріген заттың массасын есептеу


Сабақ мақсаттары

  • Ерітіндідегі еріген заттың массалық үлесін анықтауды түсініп, оны күнделікті өмірде қолдана алады

  • Eрітіндідегі еріген заттың массалық үлесін есептей алады;

Бағалау критерийлері

  • Ерітіндідегі еріген заттың массалық үлесін есептеуді түсінеді;

  • Eрітіндідегі еріген заттың массалық үлесін есептей алады;

Жоспары

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы






















































Нейрожаттығулары арқылы жағымды орта қалыптастыру

Генератор арқылы топқа бөлу.

Алдыңғы білімді тексеру мақсатында «Нысана» әдісі арқылы еске түсіру сұрақтары қойылады .

Ой шақыру сатысы .

Оқушыларға бейнеүзінді қарау ұсынылады.

. Стол үстінде құтыда сірке қышқылы(уксус) тұр.Сол сірке қышқылының сыртқы қағазына назар аударыңыздар.Не байқадыңыздар??


Оқытушы: Бүгін біз еріген заттың массалық үлесі мен молярлық концентрациясын есептеуді жалғастырамыз.

Химия үшін маңыздысы сұйық күйдегі ерітінділер, бұларда көбінде еріткіш ретінде су алынады. Олардың адам тіршілігенде және өндіріс орындарының жұмыс істеуінде маңызы зор.


Ой шақыру сатысы

Оқытушы: Ерітіндінің маңызды сипаттамасы – ертіндідегі еріген заттың массалық үлесі немесе концентрация. Ол еріткіштегі еріген заттың салыстырмалы құрамын көрсетеді.

Жұпта жеке жұмыс

Әр жұп тапсырмаларды анықтап, бір-біріне көмектеседі

Терінің ақ және тегіс болуы үшін бет пен қолға тұзды монша қолданады. Массалық үлесі 1% және 500 г тұз ерітіндісін даярлау үшін тұз бен су массасын есептеңіз?

Оқытушы әр жұптардың жұмысын бағалайды.

Топтық жұмыс «6 қалпақ» әдісімен

  1. Тұмау кезінде мұрынды шаю кезінде натрий хлоридінің 9% ерітіндісін қолданады. 100 мл суда еритін тұз массасын есептеңіз

Жауап: 10 г

  1. Қиярды тұздау кезінде 7% ас тұзын қолданды. 50г суда ерітетін тұз массасын есептеңіз

Жауап: 4 г

  1. Көшет өсіру үшін салмақты тұқымдар қолданады. Ол үшін оларды 4,76% ас тұзы ерітіндісіне салады. 50 г ерітінді даярлауға қажетті тұз мөлшерін есептеңіз.

Жауап: 2,5 г

  1. Қатты суық тиіп ауырғанда кальций хлориді (ыстық укол) ерітіндісінің 10% ерітіндісі қолданылады. 20 мл ерітінді даярлау үшін қажетті тұз бен натрий хлориді ерітіндісі массасы.

  2. Жараны зарарсыздандыру үшін 5% марганцовка (KMnO4) ерітіндісін қолданылады. 200 г ерітінді даярлау үшін марганцовка мен судың массасысын есептеңіз?

  3. Үй дәрі қобдишасында 3 %«жасыл дәрі» ерітіндісін табуға болады. 10,25 г ерітінді даярлау үшін спиртте ерітетін бояғыш зат массасын есептеңіз?

Оқушылар арасында өзара бағалау жүргізіледі. Оқушылар орындап болған соң, өз жауаптарды түсіндіріп, бағалау критерийлері бойынша бағалау жүргізіледі.

Қосымша есеп

1 топ тапсырмасы- 5 г тұзды (CuSO4 ) 100 г суда ерітті. Ерітіндідегі еріген тұздың массалық үлесін есептеңіз.

2 топ тапсырмасы- 100 г суда 10 г тұз (NaCI) ерітті. Ерітіндідегі еріген тұздың массалық үлесін есептеңіз.

3 топ тапсырмасы- 100 г суда 15 г тұз(KCI) ерітті. Ерітіндідегі еріген тұздың массалық үлесін есептеңіз.

Дескриптор: Білім алушы:

  • Есептің берілгенін жазады

  • еріген заттың массалық үлесін есептейді


Рефлексия «Қорытынды чек лист» әдісі арқылы сабақ бойы жинаған ұпайлары мен бонустарын есептеп айтады


Үйге тапсырма

  • Презентациялық материалды қарау

  • Барлығыңызда үйде дәрі қобдишасы болады. Осы дәрі қобдишасынан ерітінді күйінде кездесетін дәрілік препараттарды табыңыз. Соған есеп құрастырып оны шығарыңыз







суреттер

















Қосымша №1





















https://www.youtube.com/watch?v=SkiRy1TViPk





презентация







презентация











Қосымша №3

Үш түсті маркерлер, стикер,

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!