|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.3С Ерітінді мен ерігіштік |
Мектеп: «Б.Момышұлы атындағы №46 жалпы орта білім беретін мектеп» |
||||
|
Күні: 03.03.2023 жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Максотова Асемгул Тураровна |
||||
|
Сынып: 8 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: Еріген заттың массалық үлесі |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.4.5 – еріген заттың берілген массалық үдесі бойынша белгілі ерітінді массасы бойынша еріген заттың массасын есептеу |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||
|
Жоспары |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы
|
Нейрожаттығулары арқылы жағымды орта қалыптастыру Генератор арқылы топқа бөлу. Алдыңғы білімді тексеру мақсатында «Нысана» әдісі арқылы еске түсіру сұрақтары қойылады . Ой шақыру сатысы . Оқушыларға бейнеүзінді қарау ұсынылады. . Стол үстінде құтыда сірке қышқылы(уксус) тұр.Сол сірке қышқылының сыртқы қағазына назар аударыңыздар.Не байқадыңыздар?? Оқытушы: Бүгін біз еріген заттың массалық үлесі мен молярлық концентрациясын есептеуді жалғастырамыз. Химия үшін маңыздысы сұйық күйдегі ерітінділер, бұларда көбінде еріткіш ретінде су алынады. Олардың адам тіршілігенде және өндіріс орындарының жұмыс істеуінде маңызы зор. Ой шақыру сатысы Оқытушы: Ерітіндінің маңызды сипаттамасы – ертіндідегі еріген заттың массалық үлесі немесе концентрация. Ол еріткіштегі еріген заттың салыстырмалы құрамын көрсетеді. Жұпта жеке жұмыс Әр жұп тапсырмаларды анықтап, бір-біріне көмектеседі Терінің ақ және тегіс болуы үшін бет пен қолға тұзды монша қолданады. Массалық үлесі 1% және 500 г тұз ерітіндісін даярлау үшін тұз бен су массасын есептеңіз? Оқытушы әр жұптардың жұмысын бағалайды. Топтық жұмыс «6 қалпақ» әдісімен
Жауап: 10 г
Жауап: 4 г
Жауап: 2,5 г
Оқушылар арасында өзара бағалау жүргізіледі. Оқушылар орындап болған соң, өз жауаптарды түсіндіріп, бағалау критерийлері бойынша бағалау жүргізіледі. Қосымша есеп 1 топ тапсырмасы- 5 г тұзды (CuSO4 ) 100 г суда ерітті. Ерітіндідегі еріген тұздың массалық үлесін есептеңіз. 2 топ тапсырмасы- 100 г суда 10 г тұз (NaCI) ерітті. Ерітіндідегі еріген тұздың массалық үлесін есептеңіз. 3 топ тапсырмасы- 100 г суда 15 г тұз(KCI) ерітті. Ерітіндідегі еріген тұздың массалық үлесін есептеңіз. Дескриптор: Білім алушы:
Рефлексия «Қорытынды чек лист» әдісі арқылы сабақ бойы жинаған ұпайлары мен бонустарын есептеп айтады Үйге тапсырма
|
суреттер
Қосымша №1
https://www.youtube.com/watch?v=SkiRy1TViPk
презентация
презентация
Қосымша №3 Үш түсті маркерлер, стикер,
|
|||

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ "Еріген заттың массалық үлесі"
ашық сабақ "Еріген заттың массалық үлесі"
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.3С Ерітінді мен ерігіштік |
Мектеп: «Б.Момышұлы атындағы №46 жалпы орта білім беретін мектеп» |
||||
|
Күні: 03.03.2023 жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Максотова Асемгул Тураровна |
||||
|
Сынып: 8 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: Еріген заттың массалық үлесі |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.4.5 – еріген заттың берілген массалық үдесі бойынша белгілі ерітінді массасы бойынша еріген заттың массасын есептеу |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||
|
Жоспары |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы
|
Нейрожаттығулары арқылы жағымды орта қалыптастыру Генератор арқылы топқа бөлу. Алдыңғы білімді тексеру мақсатында «Нысана» әдісі арқылы еске түсіру сұрақтары қойылады . Ой шақыру сатысы . Оқушыларға бейнеүзінді қарау ұсынылады. . Стол үстінде құтыда сірке қышқылы(уксус) тұр.Сол сірке қышқылының сыртқы қағазына назар аударыңыздар.Не байқадыңыздар?? Оқытушы: Бүгін біз еріген заттың массалық үлесі мен молярлық концентрациясын есептеуді жалғастырамыз. Химия үшін маңыздысы сұйық күйдегі ерітінділер, бұларда көбінде еріткіш ретінде су алынады. Олардың адам тіршілігенде және өндіріс орындарының жұмыс істеуінде маңызы зор. Ой шақыру сатысы Оқытушы: Ерітіндінің маңызды сипаттамасы – ертіндідегі еріген заттың массалық үлесі немесе концентрация. Ол еріткіштегі еріген заттың салыстырмалы құрамын көрсетеді. Жұпта жеке жұмыс Әр жұп тапсырмаларды анықтап, бір-біріне көмектеседі Терінің ақ және тегіс болуы үшін бет пен қолға тұзды монша қолданады. Массалық үлесі 1% және 500 г тұз ерітіндісін даярлау үшін тұз бен су массасын есептеңіз? Оқытушы әр жұптардың жұмысын бағалайды. Топтық жұмыс «6 қалпақ» әдісімен
Жауап: 10 г
Жауап: 4 г
Жауап: 2,5 г
Оқушылар арасында өзара бағалау жүргізіледі. Оқушылар орындап болған соң, өз жауаптарды түсіндіріп, бағалау критерийлері бойынша бағалау жүргізіледі. Қосымша есеп 1 топ тапсырмасы- 5 г тұзды (CuSO4 ) 100 г суда ерітті. Ерітіндідегі еріген тұздың массалық үлесін есептеңіз. 2 топ тапсырмасы- 100 г суда 10 г тұз (NaCI) ерітті. Ерітіндідегі еріген тұздың массалық үлесін есептеңіз. 3 топ тапсырмасы- 100 г суда 15 г тұз(KCI) ерітті. Ерітіндідегі еріген тұздың массалық үлесін есептеңіз. Дескриптор: Білім алушы:
Рефлексия «Қорытынды чек лист» әдісі арқылы сабақ бойы жинаған ұпайлары мен бонустарын есептеп айтады Үйге тапсырма
|
суреттер
Қосымша №1
https://www.youtube.com/watch?v=SkiRy1TViPk
презентация
презентация
Қосымша №3 Үш түсті маркерлер, стикер,
|
|||

шағым қалдыра аласыз













