Мектепалды даярлық
топ
Қарапайым математикалық ұғымдарды
қалыптастыру
Тақырыбы: «Математика әлеміне»
саяхат
Мақсаты: Өткен тақырыптарды қайталау.10 сан
көлемінде сандық есептеуге үйрету. Сандарды тура және кері санау.
Балалардың тілін дамыту, іс-әрекет дағдыларын меңгерту,
геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап, түстерді ажырата
білуге,тапқырлыққа, ізденімпаздыққа
тәрбиелеу.
Көрнекілік
құралдар: Пішіндер, сандар , слайд , , суретті
тапсырмалар,желім
Тәрбиешінің
Іздену
ұйымдастыру
шылық
«Психологиялық
дайындық»
.
Шаттық
шеңбері
Кел, балалар,
күлейік!
Кұлкіменен
түлейік!
Қабақ түйген не
керек?!
Көңілді болып
жүрейік!
Кел , балалар,
күлейік!
Күлкіменен
түлейік!
Күлкі көңіл
ашады!
Кұліп өмір
сүрейік
Міне жүрегіміздегі осындай жылумен оқу қызметін
бастаймыз.
-Балалар біз бүгін « Математика әлеміне» саяхатқа
барамыз. Балалар бұл саяхатта біз көптеген тапсырмаларды
орындаймыз. Мен сендерге құр қол келген жоқпын. Мына шарларды ала
келдім.
-Балалар, бір жылда неше мезгіл
бар? (4)
-Қане, атап шығайық....
Бұл
шарлардың түсі де сол төрт мезгілді
белгілейді.
Мына шардың түсі қандай?
Сары шарды көрсету. Бұл түс қандай жыл мезгілін
білдіреді?
Бұл шардың түсі қандай
мезгілді білдіреді?
Қыста жер қандай
болады?
Жасыл шарды көрсету.Бұл түс
шөптердің түсі сияқты. Табиғат көктемде оянып, жер беті жасыл шөпке
толады. Ағаштар бүршік жара
бастайды?
Қызыл шарды көрсету. Қызыл түс
қандай жыл мезгілін білдіреді?Қай уақытта гүлдер қызыл түске
боялады
Балалар бізге шардың шетінде
жапсырылған қағазда тапсырмалар бар екен
.
Қане оқып берейін
,тапсырмаларды орындайық :
1 тапсырма
1-ден 10-ға дейін тура және кері
санау.
2-тапсырма
Адамда қанша көз бар?
3- тапсырма
Адамда қанша саусақ бар?
4 тапсырма
Жұлдыздың неше бұрышы
бар?
Дидактикалық
ойын : «Ретімен
қой»
Алдындағы сандарды ретімен қою
(бір санды жасырып қалу).Жарайсыңдар балалар!
Сергіту сәті
Мен
сендерге жұмбақтар жасырғым келіп тұр, қане жұмбақ шешейік. Бұл
жұмбақтар фигураларға байланысты.
1.
Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, менің
атым.........
2.
Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме,
Бірден білер құлақ асқан
сөзіме
3.Теледидар таныс екен
баршаға,
Ал
пішінім ұқсайды ғой .....
Дұрыс таптыңдар балалар, жұмбаққа өте жүйрік
екенсіңдер.
Тапсырма беру
Слайдқа назар аударамыз .Неше
зат тұрғанын анықтау.
Қорыту: Сабаққа қорытынды
жасау.
Балалар біз бүгінгі сабақта не
үйредік?
Мадақтау.
Мен Ботрашева Жайна Талгатовна
№1 «Ертегілер » мектеп алды даялық тобының
тәрбиешісімін.
Сабақтын
тақырыбы: «Сиқырлы математика еліне
саяхат»
Бүгінгі сабақтын негізгі
Мақсаты мен міндеттері :
Балалардың сандар және
пішіндер жайлы түсініктерін бекіту.
Білімділік: Сандарды тура және
кері атауға дағдыландыру. Пішіндердің көлемін, түсін дұрыс атауға
дағдыландыру. Көршісін атауға
дағдыландыру.
Дамытушылық: Балаларға әртүрлі тапсырмалар
бере отырып, зейіндерін, логикалық ойлау, есте сақтау сақтау
қабілеттерін дамыту, ұжыммен жұмыс жасау барысында бірлесіп шешім
қабылдауды жетілдіру.
Тәрбиелік: Балалардың бойында
мейірімділік, достық сезімдерін
тәрбиелеу.
Билингвалды
компонент:: Бір-один-one, екі-два-two,
үш-три-tree,төрт-четыре-four,
бес-пять-five.
Көрнекіліктері: Сандар, пішіндер, мнемокесте, ноутбук,
проектор.
Әдіс - тәсілдері: жылулық шеңбер, қызықты сәт, сұрақ - жауап,
көрсету, түсіндіру, сергіту сәті,
тапсырмалар, пішіндер туралы тақпақтар,
әңгімелеу.
Сөздік
жұмысы: пішіндер, сандар,
тапсырмалар
Алдын-ала
жұмыс: пішіндер туралы тақпақтарын
жаттату
Топ ішін алдын-ала
дайындау.
Геометриялық
пішіндерді
Құлыптың кілтін
табу
Сандарды тура,
кері
Геометриялық пішіндерден қақпа
құрдық
Заттарға сәйкес пішіндерді
таптық
Мен өз мақсатыма жеттім деп
есептеймін .
Ал енді құрметті әріптестер
сіздердің сабаққа деген ойларынызбен
бөліссеніздер.