Күтілетін
нəтиже
|
Барлық оқушылар:
Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға
жауап қайтарады.
Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты,
дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар)
ажыратады.
Г
дыбысы – дауыссыз дыбыс, г дыбысының айтылуын
дұрыс
дыбыстайды.
Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі г
дыбысының
орнын ажыратады.
Г
əрпінің баспа түрін жазады.
Көпшілік
оқушылар:
Тыңдалған мəлімет/хабарламаны тірек сызба,
иллюстрация көмегімен мазмұндайды.
Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды,
олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар)
ажыратып, талдау жасай алады.
Г
дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы г дыбысының орнын
ажыратады.
Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы
жəне төменгі
сызығын сақтап, əріп элементтерін
жазады.
Кейбір оқушылар:
Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты
табады.
Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты
табады.
Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады.
.
Г
дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем
құрастырады.
Г
əрпінің баспа түрін таниды, жаза алады.
|
ІІ. Шаттық
шеңбері
IIІ. Сабақтың
басы
|
Педагог балаларды шаттық
шеңберіне
тұрғызады.
Достық туралы əңгімелеп, балалардың қолына гүл
шоқтарын ұсынып, бір-бірлеріне жақсы тілектер
айтқызады.
Апта күндерін атап,
балалар
қайталайды.
7
санының қасиетін оқып беру, жеті
қазына, жеті күн туралы
əңгімелеу.
Балалар аптасына неше күн
мектепке
келетіндерін айтады.
|
|
Сабақтың ортасы
IV. Тақырып
бойынша жұмыс
|
Əліппе-дəптермен
жұмыс
Балалар бүгін біз ертегілер еліне саяхат
жасаймыз,сендер көп ертегі білесіңдер ме? Тақтаның бір жағында Гүл
перизаты мен бір жағында Гном суреті
ілінен.
-
Бүгін Гүл перизаты,Гном келді. Олар сендермен бүгінгі сабақты бірге
үйренгілері келеді екен.
1-тапсырма
– Суретте кімдерді
көрдіңдер?
Əртүрлі ертегі кейіпкерлерін
атайды.
Мысалы: Елес, Гарри Поттер,
Алдаркөсе,
Мыстан
-Балаллар бізге қонаққа келген ертегі
кейіпкерлерінің есімі қандай дыбыстан басталып тұр,
айтайықшы Гүл
перизаты, Гном.
«Газет», «Галстук», «Гу-гу!»,
«Глобус»
сөздерін қайталайды. Сөздердің
басында
естіліп тұрған дыбысты
ажыратады.
Г
дыбысымен танысу. Г ұяң дауыссыз дыбыс екенін
беледі.
Педагог г дыбысын дұрыс айтуға
үйретеді.
Г
дыбысына келетін сөздер құрату.
Гүл
перизаты тапсырмасы:
Ертегі сөзін буынға бөліп, Г
дыбысы
естілетін буынды табады, дыбыстық талдау
жасау.
2-тапсырма. . «Қаршақыз бен жеті гном» атты туралы
ертегіден үзінді көрсетеді. Жеті цифрын
белгілейді.
Гном тапсырмасы: Сандарды тура жəне кері санайды.
Шатасқан гномдар қалпағын шалбар түсіне қарай
табу.
Сегіз сөзін буынға
бөледі.
Сегіз сөзіне сөйлем
құрайды.
Көптілділік: гүл-цветы
Глобус -глбус
Сегіз-восемь
Сергіту сəті
Қолды жоғары көтеріп,
Демалып бір алайық.
Доп
сияқты домалап,
Секіріп, секіріп алайық.
Денемізді бос ұстап,
Шынығып бір алайық.
3-тапсырма. Г əрпін үйренеміз. Өлең жолдарын оқи
отырып, г əрпінің бейнесімен таныстыру
– Г
дыбысын айтқанда тіліміздің арты
таңдайымызға тиеді. Созылып
айтылмайды,
кедергіге ұшырайды.
Тақтаға Г əрпінің баспа түрін іліп
қояды.
Балалар Г əрпінің бейнесін ауада жазып жаттығады.
Естеріне сақтайды.
Гүл
перизатының тапсырмасы Воскобовия геоконттарымен гүл, гном
калпағын, Г әрпін жазу,жасау
4-тапсырма
Г
əрпін өз қиялдарымен бейнелеп салады.
Гном
-Біз орманда өмір сүреміз, сендер қолданатын
қағазда, қаламда ағаштан жасалады. Біз оларды күтіп,баптаймыз.
Сондықтан сендерге Г әрпін жақсылап жазуды
өтінеміз.
5-тапсырма
Балалар жазу жолына Г əрпінің баспа түрін
жазады.
|
Әліппе
кітабы
Əліппе-дəптер
.
Суреттер.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1
Әліппе. Əліппе-дəптер.
|
IIVI. Сабақтың
қорытындысы.
Рефлексия.
|
Балалардың белсенділігін,
үлгерім
деңгейін бақылап, оқу
қызметін
қорытындылау
-Жарайсындар, бүгін барлықтарын белсене
қатыстыңдар.Гном мен Гүл перизаты сендердің сабақты жақсы оқып,
білімдеріне тәнті болып, орманға көтеріңкі көңілмен қайтатындарын
айтып, сендерге тәтті толы себетті тастап
кетті.
Рефлексия. Балалар өз білім
деңгейлерін смайликтер арқылы
бағалайды.
|
|