Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Есептер шығару" 4-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Математика |
Мектеп: «Жаушықұм» мектеп-лицейі |
|
||||||
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Ортақ тақырып: Қозғалысқа берілген есептерді тиімді пайдалану. |
|
||||||
Күні:02.03.18ж |
Мұғалімнің аты жөні: |
Тургумбаева Айгерім |
|
|||||
Сынып: 4 |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
|
|||||
Сабақтың тақырыбы:. |
«Есептер шығару». |
|
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттарым |
Қозғалысқа берілген есептерді шығару, көбейту және бөлудің кестелік жағдайлары туралы білімдерін жетілдіру. |
|
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Қозғалыс бойынша есептерді шығаруды анықтайды Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Теңдеумен шешуді және амалдарды орындауды анықтайды. Кейбір оқушылар орындай алады: Көбейту мен бөлудің әртүрлі түрлерін пайдалана отырып , есептер шығаруды анықтайды. |
|
||||||
Бағалау критерийлері |
Есептерді шығару үшін көбейту мен бөлу кестесін қолданады |
|
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау. |
|
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Көркем еңбек, әдебиет. |
|
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Бейне жазба, аудио жазба. |
|
||||||
Бастапқы білім |
|
|
||||||
Сабақ барысы |
|
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|||||
Сабақтың басы 0-5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Шаттық шеңбері:
Бағалау: «Жарайсың!», «Керемет!», «Өте тамаша!» мадақтау арқылы ауызша сөздік бағалау жүргізу. |
Слайд |
|
|||||
Сабақтың ортасы |
Ынталандыру Балалар сендер алдыңғы сабақтарда екі таңбалы сандарды көбейту және бөлу, бір-біріне қарама қарсы қозғалысқа берілген есептерді шығару, жылдамдықты, уақытты, қашықтықты анықтауға арналған есептерді үйрендіңдер. Ал бүгін мен сендердің қалай меңгергендеріңді көргім келіп тұр. «Гүлмен тілек» әдісін пайдалана отырып, оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің түстері арқылы топқа біріктіріледі. Топтың аттары: «Жылдамдық», «Уақыт», «Қашықтық» Яғни, балалар, біздер өткен сабақтарымызда жылдамдық,уақыт, қашықтық туралы өткен болатынбыз. Ендеше жылдамдықты қалай табамыз? Уақытты қалай табамыз? Қашықтықты қалай табамыз? Формулаларын айту.
№ 1 «Қар кесегі» әдісі арқылы «Ғажайып қоржын» ойынын ойнаймыз. Жеке жұмыс. Ол үшін сендерге қарлар беріледі, сол қарларды бір біріңе лақтырып ішіндегі сұрақтарына жауап бересіңдер.
1.
1метрде неше сантиметр бар? 4. Бақтиярдың 100 теңгесі болды. Ол 55 теңгеге журнал сатып алды. Бақтиярда қанша теңге қалды? (45) 5. Тауық бір аяғымен тұрса 2 кг, ал екі аяғымен тұрса неше килограмм болады? (2 кг) 6.Көбейтудің компаненттері. 7. Периметрді қалай табамыз? 8.Ұзындық өлшем бірліктерін ата. 9. Шаршы деген не? 10. Салмақ өлшем бірліктерін ата. 11. 9*8 неше болады? 12. Ағаш басында 2 балық отыр еді.
Оларға тағы 2 балық ұшып келді. Барлығы неше балық болды? (
балықтар ағашта отырмайды және ұшпайды.) 14. Мен бір сан ойладым, оны 2 есе арттырғанда, 500 саны шықты. Қандай сан ойладық? (250) 15. Шаршы, тік төрт бұрыш, үшбұрыш нелер? (фигуралар) 16. Есік қандай геометриялық фигура? (тік төрт бұрыш) 17.Көлемді қалай табамыз? 18.Ауданды қалай табамыз? 19.Бөлудің компаненттерін ата. 20. Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, №2. «Үштік» әдісі арқылы оқушылармен топпен жұмыс жасаймыз. Біз оқулықта берілген №1-3 есептерді шығарамыз. Бірінші оқушы есептерді оқиды немесе айтады, екінші оқушы тындайды, үшінші оқушы түртіп алып шығарады. 1. Жолды жөндеу жұмысына 96 т топырақ жеткізу үшін жүк машинасымен 12 рет немесе қуатты үлкен машинамен 6 рет қатынау керек. Осы топырақты тасып бітіру үшін бұл машиналардың екеуі бірге неше рет қатынаса жеткілікті? Барлығы – 96 т топырақ Ж үк машинасы – 12 рет Екеуі бірге неше рет қатынайды? Қуатты машина – 6 рет 1) 96:12=8 (т) - Жүк машинасы 2) 96:6=16 (т) - Қуатты машина 3) 96: (16+8)=4 (рет) - Екеуі бірге Ж: Екеуі бірге 4 рет қатынайды 2. Ара қашықтығы 237 км екі қаладан бір мезгілде бір–біріне қарама-қарсы велосипедші мен мотоциклші шықты. Олар 3 сағаттан кейін кездесті. Велосипедшінің жылдамдығы 19 км/сағ. Мотоциклшінің жылдамдығын тап. Қашықтық – 237 км Уақыт – 3 сағат Велосипед жылд. – 19 км/сағ Мотоциклшінің жылд. - ? км/сағ (237-19×3):3=180:3=60 (км/сағ) - Мотоциклшінің жылд. 3. Арасы 105 км екі қаладан бір мезгілде екі велосипедші бір-біріне қарама-қарсы бағытта шықты. Олардың бірі 12 км/сағ, ал екіншісі 15 км/сағ жылдамдықпен жүрді.3 сағаттан соң олардың ара қашықтығы қандай болды? Қашықтық – 105 км 1-жылд. – 12 км/сағ 2-жылд. – 15 км/сағ 3 сағаттағы арақашықтық - ? км 105-(12+15)×3=105-81=24 (км) - 3 сағаттағы арақашықтық №3.«Бірлесіп жазу» әдісін пайдаланып, «Компьютер» дидактикалық ойыны қолданылады. Мұғалім тапсырмалар тізбегін оқиды, оқушылар жауабын жұптық жұмыс арқылы орындайды. Ол үшін сендердің алдарыңда қоңыздар берілген. Сол қоңыздарды жұптасып алып, тапсырмаларын орындаймыз. №6,7 есептер. 6-тапсырма ауызша орындалады. 36 м × ? = 9 км ? кг × 250 = 6 т 60 дм : 25 = ? см 18 км : ? = 72 м ? кг : 150 = 18 кг ? т : 250 = ? кг 7. Бөлуді орында және көбейту арқылы тексер: 20301 : 67 71400 : 17
№4. «Бірге ойлаймыз» әдісін қолдана отырып, Ұжымдық жұмыс орындаймыз. Оқушы ұжымдасып орындайды. №8,9 есептер. 8. Теңдеулерді шеш: х + 90 = 860 × 400 42600 : х = 15 9.Амалдарды орында: 34* (120 – 3920/70) 15260/70*60-7751 (110-3420/90)*25 6000-560*65/700 Сергіту сәті «Бұзық телефон» ойыны Шаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына бір сөз сыбырлайды соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады. |
5 мин 3-4 мин 3 мин |
|
|||||
Жаңа сабақ Сергіту сәті 1 мин |
|
|||||||
Сабақтың соңы |
Деңгейлік тапсырма №5. Жеке жұмыс. «Конверт сұрақ» әдісін пайдалана отырып «Кім тапқыр» ойынын ойнаймыз. Партада әр түсті конверттер ілініп түрады, сол конверттерде оқушылардың деңгейлеріне байланысты сұрақтар беріледі. Сол сұрақтарға оқушылар шапшаң орындауға тырысады және жылдам шығарады. Оқушыларды смайликтер бойынша бағалап отырамын. Жасыл түсті: Есептер шығару. 1. Мұражайға барған бір топ оқушы 600 тенгеге, ал екінші топ 480 теңгеге билет алды. Бірінші топта екіншісіне қарағанда 4 оқушы артық болды. Әр топта қанша оқушы бар? 1) ( 600–480) :4=30 (тг) – билет құны 2) 600:30=20 (бала) – 1–топта 3) 480:30=16 (бала) – 2–топта 2. Екі бала бірдей себеттермен 90 кг қияр жиналды. Оның біреуі 7 себет, ал екіншісі 8 себет жинаған болса, әр бала неше кг қияр жинады? 1) 90: (8+7)=6 (кг) – 1 себет массасы 2) 7×6=42 (кг( – 1–бала 3) 8×6=48 (кг) – 2–бала 3. Екі қаладан бір уақытта автобус және автокөлік бір –біріне қарама –қарсы бағытта жолға шықты. Автокөліктің жылдамдығы 70 км/сағ автобустың жылдамдығы 60 км/сағ. Егер екі қаланың арасы 260 км болса, онда олар неше сағаттан кейін кездеседі? Шешуі: 70 км/сағ +60 км/сағ=130 260:130=2 2 сағ кездеседі 4. Саяжайға отырғызу үшін бағалары бірдей 15 өрік және 23 алма көшеті сатып алынды. Олар үшін барлығы 4560 теңге ақша төленді. Көшеттердің әрбір түріне қанша ақша төленген? 1) 4560: (15+23)=120 (тг) – әр көшет бағасы 2) 15×120=1800 (тг) – өрік көшеттеріне 3) 23×120=2760(тг) – алма көшеттеріне 5. Сәуле 10 қалың дәптер, Гүлназ сондай 6 қалың дәптер сатып алды. Сәуле Гүлназға қарағанда 120 теңге артық төледі. Бір қалың дәптер қанша тұрады? Олардың әрқайсысы қанша теңгеден төлеген? Ш: 120 : (10-6)=30 10*30=300 6*30=180
Қызыл түсті: амалдарды орындау. 1. (567+328)-287=608 675-(254+378)=43 ( 2. (305-177)*5=640 831-(325+219)=287 3. (288+112)*10=4000 (427+567)-389=605 4. 732+(999-809)=922 807-(236+378)=193 5. 537+(305-126)=716 205:205+99*0=1
Сары түсті: көбейту мен бөлуді орындай. 1. 42:3=14 64:4=16 7×8+34=90 2. 14×3=42 78:6=13 6×9+46=100 3. 13×5=65 18×4=72 8×8−32=32 4. 65:5=13 24×3=72 9×7−12=51 |
5 мин |
|
|||||
|
Жетістік кретерилері 1 мин уақыт беріледі. |
|
|
|||||
Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік, техникасының сақталуы. Құндылықтардағы байланыс |
||||||
Қабілеті төмен оқушыларға «Диалог және ауызша қолдау көрсету» саралау тәсілі бойынша жұмыс жүргіземін. Қабілеті жоғары ЖАДА аясында жұмыс жүргізеді. Қосымша тапсырмалар беру арқылы «Қарқын арқылы саралау» тәсілін қолданамын. Тапсырманы оқушылардың қажеттілігіне қарай саралап, табысқа бағыттау жолында ішкі уәжін ескере отырып таңдалды. Саралау жұмысы арқылы оқушы деңгейіне қарай тапсырма таңдалып, дереккөздердің көмегімен, оқушылардың жылдамдық дәрежесіне қарай, қолдау көрсетіп және бүгінгі сабаққа қорытынды жасау үшін осы тәсілдерге сүйендім. |
Ашық сұрақтар қою арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін. |
Денсаулық, достық және айналадығыларға қамқорлық көрсету құндылығы дамиды. Партада денені тік ұстап отырамыз. |
|
|||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Қандай кедергілер болды? Не сәтті өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
«Бес саусақ» әдісі Балалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады: 1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. «Балан үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым? 3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым? 4. «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? 5 «Кішкентай бөбек» - көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім? |
|