Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
оқушылардың сан есімнің түрлері туралы
түсініктерін
кеңейту. оқытудың тиімді әдіс – тәсілдерін пайдалана
отырып, оқушылардың теориялық ойлау қабілетін
дамыту
|
Негізгі сөздер
мен терминдер
Сөз таптары, сан
есімдер, есептік сан есім, реттік сан есім,күрделі
сөздер
|
Басталуы
Ұйымдастыру
кезеңі
Үй тапсырмасын
тексеру
|
Психологиялық
көңіл-күйді реттеу
Жұптық
жұмыс
Қасындағы жұбының
есіміне басталатын әріпті қолдана отырып,сын есімдер айту арқылы
таныстыру.Мысалы: Диана – дарынды
оқушы
Топқа
бөлу: сапқа тұрғызып
1,2,3
Санату
«Миға
шабуыл»
Қазақ тілінде неше
сөз табы бар?
Сан есім дегеніміз
не?
Сұрақтары?
Құрамына қарай
нешеге бөлінеді?
Дара және күрделі
сан есімдер?
(Жұмбақ
жасыру)
|
АКТ, слайд
|
Ортасы
Жаңа
сабақ
Оқулықпен
жұмыс
Сергіту
сәті
|
«Мағынаны тану»
стратегиясы
Ең бірінші , бізді
айнала қоршаған орта, зат болады. Оның атауын білдіретін сөздер зат
есім деп аталады.Екінші, сол заттардың түр-түсі, салмағы, сын
сипаты болады. Оның атауы сын есім деп
аталады.
Үшіншіден, заттардың
мөлшері, саны болады. Бірақ ол заттардың саны бірдей болмайды,
биреуі нақты санын, біреуі жинақтық, бірі реттік санын білдіреді.
Осыған байланысты сан есімдер мағынасына қарай 6 түрге
бөлінеді.
(слайд арқылы түсінік
беру)
«Кім
жылдам?»
110-жаттығу. Есептік сан есімдерді
қатыстырып, сөзбен есеп
құрастырыңдар
«Тез, ойлан!»
ойыны
Тақтада берілген
суреттерге қарап мақал-мәтелдер шығарып, сан есімдерге талдау
жасау
(Тақтамен
жұмыс)
Жаттығу оқушылар басты
қимылдату арқылы 1,2,3,4,5 сандарын ауада жазу арқылы қозғалысқа
түсіп, бойларын сергітеді
|
Қазақ тілі оқулығы,
постер
АКТ
АКТ
5
|
Аяқталуы
Бекіту
|
«Ой
қорыту»
«Сандар сыры»
3-5-7
(топтастыру)
Мысалы: Үш арсыз, үш
би, үш жүз
Үш
бәйтерек
Бес парыз. Бес
дұшпан.Бес арыс.Бес асыл іс
Жеті ата. Жеті
күн.Жеті су
Үйге
тапсырма:
109 бет
1-тапсырма
Ереже
жаттау
Санамақ
Бағалау. Оқушылар «Бас бармақ» арқылы
өзін-өзі бағалайды
Рефлексия. БҮҮ
кестесі
|
АКТ
Оқулық
|