Қазақ тілі | Уақыты: | Сыныбы: 6 | Мұғалім:Бүркітбаева Жанар Қалиқызы |
Мектеп: | «М.Мәметова атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ |
Сабақтың тақырыбы | Сан есімнің түрлері.Есептік сан есім |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | оқушылардың сан есімнің түрлері туралы түсініктерін кеңейту.оқытудың тиімді әдіс – тәсілдерін пайдалана отырып, оқушылардың теориялық ойлау қабілетін дамыту |
Сабақтың пәндік мақсаты | Барлық оқушылар
|
| Есептік сан есімдер туралы біледі, тапсырмаларды орындайды Өз білімдерін бағалай алады |
| Оқушылардың басым бөлігі
|
| Мәтіннен сан есімдерді таба алады, түрлерін ажырата аладыТопта еркін жұмыс жасай алады |
| Кейбір оқушылар |
| Сын тұрғысынан ойлана отырып,тақырып бойынша ереже шығара алады |
Тілдік мақсат | Оқушылар: (істей алады)Сан есімнің мағыналық түрлері, есептік сан есім туралы түсінік аладыӨз ойын ережеге сүйеніп айта аладыСыни ойлауы қалыптасады
|
| Негізгі сөздер мен терминдерСөз таптары, сан есімдер, есептік сан есім, реттік сан есім,күрделі сөздер
|
Алдыңғы тақырып | Дара және күрделі сан есімдер |
Жоспар: |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған әрекеттер | Ресурстар |
БасталуыҰйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын тексеру | Психологиялық көңіл-күйді реттеуЖұптық жұмысҚасындағы жұбының есіміне басталатын әріпті қолдана отырып,сын есімдер айту арқылы таныстыру.Мысалы: Диана – дарынды оқушы
Топқа бөлу: сапқа тұрғызып 1,2,3 Санату
«Миға шабуыл»Қазақ тілінде неше сөз табы бар?Сан есім дегеніміз не?Сұрақтары?Құрамына қарай нешеге бөлінеді?Дара және күрделі сан есімдер?(Жұмбақ жасыру)
|
АКТ, слайд |
ОртасыЖаңа сабақ
Оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті | «Мағынаны тану» стратегиясыЕң бірінші , бізді айнала қоршаған орта, зат болады. Оның атауын білдіретін сөздер зат есім деп аталады.Екінші, сол заттардың түр-түсі, салмағы, сын сипаты болады. Оның атауы сын есім деп аталады.Үшіншіден, заттардың мөлшері, саны болады. Бірақ ол заттардың саны бірдей болмайды, биреуі нақты санын, біреуі жинақтық, бірі реттік санын білдіреді. Осыған байланысты сан есімдер мағынасына қарай 6 түрге бөлінеді.(слайд арқылы түсінік беру) «Кім жылдам?»110-жаттығу. Есептік сан есімдерді қатыстырып, сөзбен есеп құрастырыңдар
«Тез, ойлан!» ойыны Тақтада берілген суреттерге қарап мақал-мәтелдер шығарып, сан есімдерге талдау жасау(Тақтамен жұмыс)Жаттығу оқушылар басты қимылдату арқылы 1,2,3,4,5 сандарын ауада жазу арқылы қозғалысқа түсіп, бойларын сергітеді | Қазақ тілі оқулығы, постерАКТ
АКТ 5 |
Аяқталуы Бекіту
| «Ой қорыту» «Сандар сыры» 3-5-7(топтастыру)Мысалы: Үш арсыз, үш би, үш жүзҮш бәйтерекБес парыз. Бес дұшпан.Бес арыс.Бес асыл ісЖеті ата. Жеті күн.Жеті су
Үйге тапсырма: 109 бет 1-тапсырма Ереже жаттауСанамақ
Бағалау. Оқушылар «Бас бармақ» арқылы өзін-өзі бағалайды
Рефлексия. БҮҮ кестесі | АКТ
Оқулық
|