Материалдар / Ашық сабақ "Еуразия материгінің ішкі сулары"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Еуразия материгінің ішкі сулары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Еуразия материгінің ішкі суларына арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
750
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:

Сабақ №

Сынып: 7

Күні: 04.04.15

Сабақтың тақырыбы:

Ішкі сулары

Жалпы мақсаты:

Еуразия материгінің ішкі сулары, өзендер жүйесі мен алаптары, көлдері мен көп жылдық тоңдар, қазіргі заманғы мұз басу туралы қысқаша шолумен түсінік беру

Негізгі міндеттері:

  • Еуразия материгінің өзендері, көлдері, мұздықтары туралы түсінік қалыптастыру;

  • Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын , іскерлігін дамыту;

  • Табиғатты қорғаудың қажеттілігін ұғынып, туған жеріне, оның табиғатына деген сүйіспеншілігіне, оны аялап сақтауға тәрбиелеу.

Сілтеме:

Оқулық: Ә. Бейсенова, С. Әбілмәжінова, К. Каймулдинова

Күтілетін нәтиже:

Өз ойларын еркін айтуға, қабылдауға жол ашады. Оқушылар топта жұмыс істеу арқылы сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландырады.

Әдіс – тәсілдер:

Топтық жұмыс, диалогтық, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау, оқыту және оқудағы жаңа тәсілдер.

Ресурстар:

Постер, плакат, кесте, түрлі – түсті маркерлер, сурет.

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс - әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

Бағалау

Кіріспе



Үй тапсырмасын тексеру

1. Сыныппен амандасу

2. Сыныпты топқа бөлу (стикерлер арқылы). Шаттық шеңбер құру (бір – біріне жақсы тілектер айту)


Әр топқа тапсырма беру

1 – топ. Еуразия материгінің климат қалыптастырушы факторлары

2- топ. Еуразия материгінің климаттық белдеулері


Үй тапсырмасын қорытындылап, бағалайды.



Оқушылар тақырып бойынша білетін мәліметтерін ортаға салады, бірінің жауабын бірі толықтырады.


Формативті

Жаңа тақырып:

Білу

(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді?

Оқушылардың базалық білімдерін жаңғырту, анықтау мақсатында сұрақтар қояды, сыныппен диалог жүргізеді.

  1. Дүние жүзіндегі ең ірі материк (Еуразия)

  2. Жер шарындағы жылдық жауын – шашынның ең көп түсетін ауданы? (Черапунджи)

  3. Жер шарындағы ең үлкен түбек (Арабия)

  4. Еуразия арқылы дүние жүзіндегі неше сейсмикалық белдеу өтеді? (2)

  5. Еуразиядағы ең биік сөнбеген жанартау? ( Ключи Шоқысы)

  6. Еуразияның екі дүние бөлігі? (Еуропа, Азия)

  7. Дүние жүзіндегі ең биік тау шыңы? ( Гималай - Джомолунгма шыңы)

  8. Джомолунгма шыңының биіктігі? (8848 м)

  9. Еуразия материгінің жағалауларын шайып жатқан мұхиттар? ( Солтүстік Мұзды мұхит, Атлант мұхиты, Тынық мұхиты, Үнді мұхиты)

  10. 1856 – 59 жылдар аралығында Ресей Географиялық қоғамының тапсыруы бойынша қазақ халқының ағартушы ғалымы? ( Ш. Уәлиханов)



Оқушылар сұрақтарға жауап береді.


Оқушылардың өзара бағалауы.

Түсіну

(Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)


Оқушыларды жаңа сабақтың мазмұнын меңгертуге бағыттау. Оқулықтын мәтінімен жұмыс (постермен жұмыс)


  1. топ.Еуразия материгінің өзендері мен көлдері

  2. топ. Еуразия материгінің қазіргі заманғы мұз басу, көп жылдық тоңдар батпақтар, жер асты сулары.




Оқулықтан мәтінді оқып, меңгеру, талдау, постер құру.


Өзара бағалау (смайлик)


Қолдану

(Қарапайым тапсырмалар)


Сұраққа жауап жазыңыз.

1.Еуразия материгінің өзен торларының таралу ерекшелігі?

2. Еуразия материгіндегі өзендер алабы?

3. Еуразиядағы көлдердің таралу ерекшеліктері?

4. Еуразия материгінін ең ірі мұздығы?

5. Жер асты суларының түрлері?

Оқушылар жұмыс дәптерлеріне сұраққа жауап жазады


Өзара бағалау

Талдау

(салыстыру, ерекшелігі неде т.б., ең бастысын бөліп шығар)

Мәтіндегі сандардың мәнің анықтау (әр топқа 3 сан – 1 сан 1 ұпай.)


80 %

1620 м


336


20%

77км


7



Оқушылар жұмыс дәптерімен жұмыс істеп, сәйкестігін тауып, кестені толтырады.



Әр дұрыс жауапқа бір ұпай қойылады

Жинақтау

(Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, сөзжұмбақ, ребус т.б. құрастыру)

Семантикалық карта

Алабы

Дунай

Хуанхэ

Іле

Амур

Ганг

Тигр

Жайық

Іле

Енисей

Солтүстік Мұзды мұхит алабы









+

Атлант мұхит алабы

+









Тыңық мұхит алабы


+


+






Үнді мұхит алабы





+

+




Ішкі тұйық алап



+




+

+



Графикалық диктант

Жауабын «иә» және «жоқ» деген сөздермен белгілеңдер.

1. Еуразия материгі ішкі суға бай .............

2. Оңтүстік Америкадан кейінгі үшінші орында ...............

3. Материктің 1/3 бөлігін ішкі тұйық алап құрайды........

4. Көп жылдық тоңдар Еуразияның солтүстігіндегі үлкен алқапты алып жатыр .............

5. Еуразия материгінде жер асты суларының қоры аз..........

6. Шымтезекті батпақтардан шымтезек (торф) өндіріледі..........

7. Қалдық көлдердің ең ірілері – Каспий, Лобнор, Балқаш..........

8. “Хуанхэ” қытай тілінен аударғанда “сары өзен” деген мағынаны білдіреді...............


Оқушылар жұмыс дәптерімен жұмыс істеп, сәйкістігін тауып , семантикалық картаны толтырады.


Өзін - өзі және өзара бағалау.

Бағалау

(Сіз қалай ойлайсыз? Не істер едіңіз?)

Мұғалім топтық және жұптық жұмыстарды, кейбір оқушыларды жеке бағалайды. Сабақтың мақсатына қарай нәтижеге қол жеткенін, өзін - өзі бағалайды.


Өзін - өзі бағалайды


Үй тапсырмасы

§ 20 оқу, мазмұны.



Рефлексия

Кері байланыс. 2 жұлдыз, 1 тілек




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!