Сабақтың тақырыбы: Физикалық және химиялық құбылыстар.№3 зертханалық тәжірибе «Химиялық реакциялардың белгілері»
| Мұғалімнің аты-жөні:Хайруллина М.БКүні: |
СЫНЫП: 7
| Қатысқан оқушылар саны: 20
| Қатыспағаноқушылар саны: 1 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 7.1.1.3 -физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: -физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Зертханалық тәжірибелерді орындап,қортындылайдыОқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік | физикалық және химиялық құбылыстар, химиялық реакция |
Ресурстар | Оқулық,білімланд сайты, |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | физика |
Алдыңғы оқу | жаратылыстану |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ширату:Жеке жұмыс1.Балаларға қолдарына ақ парақ беру,қарап,не айта алатынын,өз ойларын айтуды өтіну.2.Парақты екіге бөлу,1 бөлігін умаждап тастаңдар,ал 2 бөлігін жағыңдар.3.Екі жағдайда не өзгерді,талдап тақтаға веен диаграммасына жазу |
Сөзбен қолдау
|
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсіну Жалпы сыныппен жұмысфизикалық химиялық құбылыстар
Оқулықтан оқу –инсерт әдісіТағы да қандай белгілері болады?Диаграмманы толықтыру |
смаилик |
Ортасы 10 минут
| ҚолдануПрактикалық жұмысты орындау барысы: Химия кабинетiндегi қауiпсiздiк техникасынын негiзгi ережелерiн пысықтауТалдау:1 қатар:1. Көмірді немесе қантты жағу.Критерий :1.Тәжірибені орындап,қара түсті затты алу2.Тәжірибені түсіндіру3.Жұмысты орындаудағы ұқыптылық ,қауіпсіздік ережелері.2 қатар:2. Табақшаға ас содасының ұнтағын салып, үстіне 1 мл сіркеқышқылының ерітіндісін құю.Критерий :1.Тәжірибені орындап,газ тәрізді зат алу2.Тәжірибені түсіндіру3.Жұмысты орындаудағы ұқыптылық ,қауіпсіздік ережелері.3 қатар:3. Сынауыққа 1 мл мыс (ІІ) сульфатының ерітіндісін құйып,үстіне 1 мл натрий гидроксидінің ерітіндісін қосу.Критерий :1.Тәжірибені орындап,көк түсті тұнба алу2.Тәжірибені түсіндіру3.Жұмысты орындаудағы ұқыптылық ,қауіпсіздік ережелері.Жалпы сыныппен:4. Бақылауларды кестеге түсіру.5. Қорытынды жасау. | Бағдаршам арқылы топтық бағалау
Барлығы дұрыс Жартылай дұрыс
Қателіктері көп |
Сергіту сәті2 минут
Оқулықпен жұмыс:Сабақты бекіту10 минут | Физикалық-химиялық құбылыстарБалалармен алдымен дене қимылы арқылы Ф,Х әріптерін бейнелеуді келісіп аламыз.Балалар көзді жұмып тұрады,мұғалім құбылыстарды айтқанда балалар сәйкес әріпті бейнелейді.Қате оқушыға алдымен жауабын түсіндіруді,сосын көзін ашып қарауды сұраймын.1.Ағашты арамен кесу2.Ағашты отқа жағу3.Жайған кірдің кебуі4.Күміс сырғаның қараюы5.Мұздатқыштағы еттің қатуы6.Судың булануы7.Жапырақтың шіруі8.Темір күректің тоттануы
№4 27 бет орындау жеке жұмыс | Оқушылар тақырыптық білімдерін дене қимылымен байланыстырып сергіп қалады. |
Аяқталуы Кері байланыс3 минут | |
Кері байланыс кемесі |
Бағалау
5 минут
|
|
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
| | |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |