Материалдар / Ашық сабақ: Функцияның анықтамасы және берілу тәсілдері 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Функцияның анықтамасы және берілу тәсілдері 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жас мамандар үшін қысқа мерзімді жоспарды қалай құру керек екенін білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Наурыз 2021
542
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Күні:

Талдықорған қ. №18 ОМЛ

Сынып: 10

Оқытушының аты-жөні: Мухабаева Ш.

Сабақтың тақырыбы

Функцияның анықтамасы және берілу тәсілдері

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

10.1.1.10

Функцияның берілу тәсілдерін білу және қолдану;

Сабақ мақсаты

Бaрлық білім алушылар:

Функцияның берілу тәсілдерін анықтай алады.

Oқушылaрдың көпшiлiгi:

Функцияның берілу тәсілдерін қолдана алады;

Кeйбiр oқушылaр:

Функцияның берілу тәсілдерін байланыстыра алады.

Бағалау критерийлері

1. Функцияның берілу тәсілдерін анықтай алады..

2. Функцияның берілу тәсілдерін қолдана алады.

3. Функцияның берілу тәсілдерін байланыстыра алады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Функция, график, аналитикалық

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

- анықталу облысы, мәндер жиыны, функцияның графигі

Сабақта қамтылатын құндылықтар

Оқушылар жұптасып, топтасып жұмыс жасай отырып бір–біріне құрметпен қарау.

Пәнаралық байланыс

сызу

Алдыңғы білім


Функция ұғымы және оның берілу тәсілдері

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут






3 минут



Ұйымдастыру:

-оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру;

- сабақ мақсатымен таныстыру.

Жағымды атмосфера қалыптастыру: білім алушыларды шеңберге шақырып, сәлемдесіп болған соң, жанында тұрған көршісіне математикалық термин сөздерді кезекпен жалғастырады.Мысалы;шеңбер,радиус,диаметр,хорда,..............

Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.

Тақырыпқа ену үшін уақыт өлшемдері туралы сұрақтарға жауап береді.

Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;

Жетістік критерийлерін болжайды;

Жетістік критерийлерімен танысады.


  1. Функция деген не?

  2. Функцияның анықталу облысы деп нені айтады?

  3. Функцияның мәндерінің жиыны деп нені айтады?

  4. Функцияның берілуінің қандай тәсілдерін білеміз?

y=ах+в, y=ax2 , y=ax3 функцияларының графигі не?








Сабақ ортасы


13 минут













3 минут






10 минут












































Топтық жұмыс


І тапсырма: Функцияны формула арқылы беру тәсілі


ІІ тапсырма: Функцияны кесте арқылы беру тәсілі


ІІІ тапсырма: Функцияны график арқылы беру тәсілі


Жұптық жұмыс. ЖТ. ТТ

Шамалар: тұрақты айнымалы

Абсолют (кез келген жағдайда) Тәуелді

Параметр(берілген жағдайда) Тәуелсіз

Х жиынындағы х-тің әрбір мәніне У жиынының нақты бір у мәнін сәйкес қоятын заңдылық функция д.а.

М: y=f(x), х-тәуелсіз айнымалы н/е аргументі, у-тәуелді айнымалы н/е функция, f-заңдылық.

Дескриптор:

-функцияның анықталу облысын табады;

-функцияның берілу тәсілдерін қолданады;

-жауабын табады.


2 – тапсырма. «Сіз қаншалықты білесіз?» тәсілі.

Сызбаны салыңыз. Есептеңіз.

Функцияның анықталу облысын табыңыз: f(x)=


Бағалау «Басбармақ» оқушылардың көпшілігі мақсатқа жетуге ықпал жасайды.

Тапсырма:

  1. және берілген,

салыстырыңдар: және

2. Кесте бойынша берілген функцияны формуламен жазыңдар.

Кестедегі у-тің мәндерін тауып, бос орындарды толтырыңдар.


х

1

2

3

4

5

6

7

8

9

у

1

4


16


36




3. Мына түзу графигі болатын функцияны формуламен жазыңдар

І тапсырма: формуламен берілген функцияның аргументтер мәні бойынша мәндерін табады;


ІІ тапсырма:

Кестені оқиды және заңдылықты анықтап формуламен береді;


ІІІ тапсырма:тест тапсырмасы «Мән мәтін» тапсырмасы

1 мән мәтін:

Picture 151 Picture 154 Picture 157


2 мән мәтін:


Picture 160 Picture 163 Picture 166


Критерилер

3 балл

2 балл

1 балл

Белсенділігі

жоғары

орта

төмен

Сабақ материалы

Жақсы меңгердім

Жартылай меңгердім

Нашар меңгердім

Тапсырманы орындау

Өзім істей аламын

Біреу көмектесіп отырса жасаймын

қиналамын



интерактивті тақта










АКТ










Оқулық, дәптер, сызғыш, қалам


































Математикалық сауаттық

2018ж










Сабақтың соңы

5 минут




2 минут


3-тапсырма.

Функцияның анықталу облысын табыңыз: 1) у= ·

2) у = функциясының мәндер жиынын табыңыз.



Сабақты қорытындылау

  1. Сабақта қандай бөлімді қарастырдық?

  2. Оқу мақсатына жету үшін біз қандай іс –әрекеттер жасадық?

  3. Жұптық жұмыс түрінен алған әсеріңізбен бөліссеңіз?

  4. Сөздік қорын қандай жаңа сөздермен толықтырдық?

  5. Жеке жұмыс қаншылықты қиын болды?


Бағалау

Жетістік критерийлері бойынша

Үй жұмысы

Рефлексия. Білім алушылар қиық қағаздарға жазып береді.

Сабақта маған не пайдалы болды?

Сабақта маған не қызықты болды?

Сабақта маған не қиын болды?


Оқулық Түрлі-түсті қалам






Дифференциация – Сіз білім алушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары білім алушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – білім алушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциация үш түрде іске асады:

1- үлгерімі төмен білім алушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы білім алушылар тарапынан көрсетіледі.

2 – білім алушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған.


Білім алушылар бір-бірін дискрипторлар арқылы бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі.

Сабақ философияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта білім алушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы, аудиофайл тыңдау үшін компьютер қолданылады.

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!