Материалдар / Ашық сабақ "Г дыбысы мен әрпі"

Ашық сабақ "Г дыбысы мен әрпі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: «Г» дыбысын таниды,дауыссыз дыбыс екенін меңгереді, иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжай алады. Оқушылардың көпшілігі: тақырып бойынша «Г» дыбысына қатысты сөздерді айта алады, басқа дыбыстардан ажырата алады. Берілген сөздерді жүргізіп оқуды біледі. Кейбір оқушылар: «Г» дыбысының қолданылу ерекшелігін біледі. Берілген сұрақтарға өз ойын, пікірін жинақтап, дәлелді жеткізе алады. Берілген иллюстрацияларды қатыстырып, сөйлемдер құрай алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2018
733
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: сауат ашу Сынып: 1 АМектеп:
Күні:Сабақтың бөлімі: Мен және табиғат Сабақтың тақырыбы: «Г» дыбысы мен әрпіМұғалімнің аты-жөні: Сапарбаева Жумакуль






Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе иллюстрациясы бойынша болжау
Сабақ мақсаттарыSMARTБарлық оқушылар: «Г» дыбысын таниды,дауыссыз дыбыс екенін меңгереді, иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжай алады. Оқушылардың көпшілігі: тақырып бойынша «Г» дыбысына қатысты сөздерді айта алады, басқа дыбыстардан ажырата алады. Берілген сөздерді жүргізіп оқуды біледі.Кейбір оқушылар: «Г» дыбысының қолданылу ерекшелігін біледі. Берілген сұрақтарға өз ойын, пікірін жинақтап, дәлелді жеткізе алады. Берілген иллюстрацияларды қатыстырып, сөйлемдер құрай алады.
Бағалаукритерийлері
  • «Г» дыбысын ажырата алады, берілген сөздерді дұрыс түсініп, жүргізіп оқуды біледі.
  • Иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды, сөздерді орынды қолданады.
  • «Г» дыбысының қолданылу ерекшелігін ажырата алады және тақырып бойынша пікірін жинақтап, талдай алады.




  • Тілдік мақсат:

    Тілдік дағдылар: айтылым, жазылым, тыңдалым, оқылым Терминология: кереге, шеге, егеу, ардагер, ілгек, гүл
    ҚұндылықтардыдарытуҚазақстандық патритотизм және азаматтық жауапкершілік ( оқушыларды тақырып арқылы табиғатты, қоршаған ортаны қорғауға, аялауға үйрету. Адамгершілікке, Отансүйгіштікке, бірлесе еңбектенуге тәрбиелеу)
    Пәнаралық байланыстарӨзін-өзі тану, жаратылыстану, дүниетану пәндерімен байланысады, ортақ тақырыбы – қоршаған ортаны, табиғатты және оған адамның қатысын тани білу, иллюстрацияларды өмірмен байланыстыра суреттеу.
    АКТқолданудағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)Тақырыпқа байланысты иллюстарцияларды, суреттер мен қосымша материалдарды ұялы телефонды, планшетті көмекші құрал ретінде ұтымды қолданып, іздей алады. АКТ, интербелсенді тақта, бейне таспа.

    Алдыңғы меңгерілген білім Мектепке дейінгі даярлық тобында қоршаған ортаға, табиғатқа, «Г» дыбысына байланысты сөздерді біледі.

    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы











    Білу

    Түсіну

    Қолдану















    Психологиялық ахуал.
  • Ұйымдастыру кезеңі.
  • Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу; Сынып оқушыларының сабаққа дайындығын тексеру; Оқушылардың зейінін шоғырландыру;Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Сыныпта «Гүлмен тілек» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушылар бір-біріне гүлді сыйлай отырып, жақсы тілек тілейді. Мысалы:
  • Гүлдей жайнап жүр
  • Күнің сәтті өтсін!


  • Топқа бөлу: Сурет қиындыларын «Мозайка» әдісімен біріктіреді, суреттің артына топ аты жазылған.
  • Үй тапсырмасын сұрау кезеңі.
  • «Кездейсоқ оқушы» әдісі арқылы оқушылардан үй тапсырмасын сұраймын:
  • «Ғ» дыбысының қолданылу ерекшелігі?
  • «Ғ» дыбысы сөз соңында келе ме?
  • Табиғат тақырыбына байланысты «Ғ» дыбысын қатыстырып сөздер айт
  • «Ғарышкер» және «Ғарыш» сөздерінің айырмашылығы неде?




  • Дескриптор:
  • Өтілген тақырыптарға шолу жасайды
  • Сұрақтарды дұрыс түсінеді
  • Ой қорытып, дәлелді жауап береді


  • Қ.Б. «Бағдаршам» әдісімен дұрыс жауап бергендерге – жасыл, дұрыс емес жауапқа – қызыл, жартылай дұрыс жауапқа – сары түсті шеңбершелер таратылады. және дұрыс жауап берген оқушыларды мақтау, марапаттау.













    Иллюстрациялар, сурет қиындылары, қосымша оқулық материалдары













    Сабақ ортасы Білу және түсіну Қолдану

    Айтылым ЖазылымОқылымТыңдалым





    Жаңа сабақты түсіндіру:1-тапсырма. «Кім жылдам?» әдісі Сөздерді буынға бөлдіріп оқыту, буын санын анықтау. «Г» дыбысының сөздің басында және ортасында келетінін ұғындыру, сөздердің мағынасын түсіндіру.Сөздікпен жұмыс: Шеңгел – тікенек тұқымдас өсімдікЕгеу – еңбек құралы Егін – бидай егілген алқапБетеге – шөптесін өсімдікКереге – киіз үйдің бөлшегіМезгіл – уақыт, жыл мезгілдері Ардагер – құрметті, қадірлі, ардақты адам Егіз – бір сәтте, бір уақытта туған екі бала

    Дескриптор:
  • Сөздерді дұрыс оқып, жазу
  • Олардың жазылуына мән беру
  • Сөздердің буын санын анықтау
  • Қ.Б. оқушылардың сөздерді дұрыс оқуы мен көркем етіп жазуын және буынға дұрыс бөлуін мақтау, марапаттау арқылы бағалау.

    2-тапсырма. Мәтінді оқу. Сұрақтардың жауабын дереккөздерден таптырып, мәтін бойынша өз ойын айтуға үйрету.
  • Айнұр не деуі мүмкін?
  • Гүлнұрдың іс-әрекетін қалай бағалайсыңдар?
  • Мәтін не туралы?
  • Табиғатты қорғау дегенді қалай түсінесіңдер?


  • Дескриптор:
  • Мәтінді буындап оқи алады.
  • Мәтіндегі негізгі ойды анықтай алады.
  • Иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжай алады.


  • Қ.Б. дұрыс жауап берген оқушыларды «жұлдызшалар» арқылы бағалау, мақтау, марапаттау.

    3 – тапсырма. «Суреттер сөйлейді» әдісі. Шарты: әр топ берілген қима қағаздарда көрсетілген суреттерді дұрыс құрастырады. Иллюстрациялар арқылы мәтін тақырыбын болжайды, ойларын жинақтап, сөйлем құрастырады. Жасалатын жұмысты топтаса орындайды.

    Дескриптор:
  • Қима қағаздарды дұрыс құрастыру
  • Иллюстрациялар арқылы мәтін тақырыбын болжайды
  • Сөздерді байланыстырып сөйлем құрай алады


  • Қ.Б. оқушылардың жауаптарын «От шашу» әдісі арқылы бағалау

    4-тапсырма. «Хикая картасы» әдісі. Шарты:Берілген иллюстрациялар арқылы тобыңмен бірге ақпаратты болжап, жинақта. Сол деректерді қолдану барысында «Г» дыбысы бар сөздерді қатыстырып 5 сөйлемнен тұратын мәтін жаз. Жазылған мәтінді хикая картасына салып баянда.Дескриптор: 1. Көлемі 15-20 сөз болады2. «Г» дыбысы бар сөздер қатыстырылады3. Сөйлемдегі сөздердің байланысын ескереді

    Қ.Б. дұрыс жауап берген оқушыларды «жұлдызшалар» арқылы бағалау, мақтау, марапаттау.



    Сергіту сәті: «Орнын тап!»































    Сабақтың соңы

    Кері байланыс.«Интервью» әдісі.Әрбір топтағы оқушылар көрші топтарынан сұхбат алу.



    Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек»Екі жұлдыз жұмыс істеген кездеОларға ерекше ұнағаны...Бір тілек бұл жақсартуға болатын нәрсе...Үй жұмысы. 3-тапсырма Дескриптор.
  • Сөздерді сауатты көшіріп, көркем етіп жазады
  • Жалғау жалғағанда, дыбыстық өзгеріске түсу айырмашылығын ескереді
  • Сөздерді қатыстырып, сөйлем құрай алады












  • Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлапотырсыз?Сабағымдағы саралау әдістерін оқушылардыңдеңгейіне қарай қолданамын. Белсенді әдіс-тәсілдерқолдана отырып, оқушылардың қабілеті мен қажеттіліктерін ескеремін. «Кім жылдам?» әдісі – оқушыларды шапшаңорындауға;«Кездейсоқ оқушы» әдісі – жинақылыққа, әрдайымсабаққа дайын жүруге;«Суреттер сөйлейді» әдісі – болжам жасауға, ой қорытып айтуға;«Хикая картасы» әдісі – байланыстырып сөйлеуге, жүйелі баяндауға үйретеді.

    Қабілеті жоғары оқушылар мұндай әдіс-тәсілдерменбайытылған сабақтарда топта жұмыс жасау кезіндеөз сыныптастарына көмектесе отырып, ынтымақтастықта әрекет етуге үйренеді.
    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?



    «Жұлдызша» , «От шашу», «Бас бармақ», «Бағдаршам» әдістері және мақтау, марапаттау,құптау сөздер арқылы қалыптастырушыбағалау жүргізе отырып, оқушылардың белсенеәрекет етуіне және ынталана жұмыс жасауына жағдай жасаймын.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференсация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



    1.Сабақтың мақсаты мен міндеттері толық орындалды.2.Оқушылар сабақта «Г» дыбысы туралы қажетті ақпаратты білді,оны дұрыс жазуға және оқуға үйренді.3.Сабақ өз мақсатына жетті.4.Сынып белсене қатысты. 5.Саралау шаралары тиімді болды. 6.Барлық оқушылар бағаланды; 7.Уақытты тиімді пайдалана алдым.
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1. ««Суреттер сөйлейді» , «Хикая картасы» әдістері өте тиімді болды, оқушылар топтасып жұмыс жасап, тапсырманы тез орындады.2. Кері байланыс ретінде ««Интервью» әдісі арқылы, оқушылардың сабақтан нені үйренгендеріне көз жеткізе алдым.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1. Сабақ тақырыбына сай қосымша көрнекіліктердің, ақпараттардың көп болуы; 2. Интерактивті тақтаны сабақтың мазмұнын жеткізуде қосымша көмек ретінде пайдалану;

    Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы не білдім? Кейбір оқушыларымның топпен жұмыс жасауда өзге оқушыларға көмектесетінін, ал керісінше біразы өз ойын ашық айтуға қымсынатынын байқадым.

    Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?Оқушылардың өз ойын еркін, дәлелді жеткізуіне көңіл бөлемін. Ол үшін жекелеген тапсырмалар беремін.

    Алдағы сабақта білім алушыларға орфографиялық нормалар жөнінде көбірек түсінік беремін.



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ