Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Г дыбысы мен әрпі"
Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: «Г» дыбысын таниды,дауыссыз дыбыс екенін меңгереді, иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжай алады.
Оқушылардың көпшілігі: тақырып бойынша «Г» дыбысына қатысты сөздерді айта алады, басқа дыбыстардан ажырата алады. Берілген сөздерді жүргізіп оқуды біледі.
Кейбір оқушылар: «Г» дыбысының қолданылу ерекшелігін біледі. Берілген сұрақтарға өз ойын, пікірін жинақтап, дәлелді жеткізе алады. Берілген иллюстрацияларды қатыстырып, сөйлемдер құрай алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
24 Қараша 2018
733
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: сауат ашу Сынып: 1 А | Мектеп: | |
Күні:Сабақтың бөлімі: Мен және табиғат Сабақтың тақырыбы: «Г» дыбысы мен әрпі | Мұғалімнің аты-жөні: Сапарбаева Жумакуль | |
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты | 1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе иллюстрациясы бойынша болжау | |
Сабақ мақсаттарыSMART | Барлық оқушылар: «Г» дыбысын таниды,дауыссыз дыбыс екенін меңгереді, иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжай алады. Оқушылардың көпшілігі: тақырып бойынша «Г» дыбысына қатысты сөздерді айта алады, басқа дыбыстардан ажырата алады. Берілген сөздерді жүргізіп оқуды біледі.Кейбір оқушылар: «Г» дыбысының қолданылу ерекшелігін біледі. Берілген сұрақтарға өз ойын, пікірін жинақтап, дәлелді жеткізе алады. Берілген иллюстрацияларды қатыстырып, сөйлемдер құрай алады. | |
Бағалаукритерийлері | ||
Тілдік мақсат: | Тілдік дағдылар: айтылым, жазылым, тыңдалым, оқылым Терминология: кереге, шеге, егеу, ардагер, ілгек, гүл | |
Құндылықтардыдарыту | Қазақстандық патритотизм және азаматтық жауапкершілік ( оқушыларды тақырып арқылы табиғатты, қоршаған ортаны қорғауға, аялауға үйрету. Адамгершілікке, Отансүйгіштікке, бірлесе еңбектенуге тәрбиелеу) | |
Пәнаралық байланыстар | Өзін-өзі тану, жаратылыстану, дүниетану пәндерімен байланысады, ортақ тақырыбы – қоршаған ортаны, табиғатты және оған адамның қатысын тани білу, иллюстрацияларды өмірмен байланыстыра суреттеу. | |
АКТқолданудағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз) | Тақырыпқа байланысты иллюстарцияларды, суреттер мен қосымша материалдарды ұялы телефонды, планшетті көмекші құрал ретінде ұтымды қолданып, іздей алады. АКТ, интербелсенді тақта, бейне таспа. | |
Алдыңғы меңгерілген білім | Мектепке дейінгі даярлық тобында қоршаған ортаға, табиғатқа, «Г» дыбысына байланысты сөздерді біледі. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы Білу Түсіну Қолдану | Психологиялық ахуал. Топқа бөлу: Сурет қиындыларын «Мозайка» әдісімен біріктіреді, суреттің артына топ аты жазылған. Дескриптор: Қ.Б. «Бағдаршам» әдісімен дұрыс жауап бергендерге – жасыл, дұрыс емес жауапқа – қызыл, жартылай дұрыс жауапқа – сары түсті шеңбершелер таратылады. және дұрыс жауап берген оқушыларды мақтау, марапаттау. | Иллюстрациялар, сурет қиындылары, қосымша оқулық материалдары |
Сабақ ортасы Білу және түсіну Қолдану Айтылым ЖазылымОқылымТыңдалым | Жаңа сабақты түсіндіру:1-тапсырма. «Кім жылдам?» әдісі Сөздерді буынға бөлдіріп оқыту, буын санын анықтау. «Г» дыбысының сөздің басында және ортасында келетінін ұғындыру, сөздердің мағынасын түсіндіру.Сөздікпен жұмыс: Шеңгел – тікенек тұқымдас өсімдікЕгеу – еңбек құралы Егін – бидай егілген алқапБетеге – шөптесін өсімдікКереге – киіз үйдің бөлшегіМезгіл – уақыт, жыл мезгілдері Ардагер – құрметті, қадірлі, ардақты адам Егіз – бір сәтте, бір уақытта туған екі бала Дескриптор: 2-тапсырма. Мәтінді оқу. Сұрақтардың жауабын дереккөздерден таптырып, мәтін бойынша өз ойын айтуға үйрету. Дескриптор: Қ.Б. дұрыс жауап берген оқушыларды «жұлдызшалар» арқылы бағалау, мақтау, марапаттау. 3 – тапсырма. «Суреттер сөйлейді» әдісі. Шарты: әр топ берілген қима қағаздарда көрсетілген суреттерді дұрыс құрастырады. Иллюстрациялар арқылы мәтін тақырыбын болжайды, ойларын жинақтап, сөйлем құрастырады. Жасалатын жұмысты топтаса орындайды. Дескриптор: Қ.Б. оқушылардың жауаптарын «От шашу» әдісі арқылы бағалау 4-тапсырма. «Хикая картасы» әдісі. Шарты:Берілген иллюстрациялар арқылы тобыңмен бірге ақпаратты болжап, жинақта. Сол деректерді қолдану барысында «Г» дыбысы бар сөздерді қатыстырып 5 сөйлемнен тұратын мәтін жаз. Жазылған мәтінді хикая картасына салып баянда.Дескриптор: 1. Көлемі 15-20 сөз болады2. «Г» дыбысы бар сөздер қатыстырылады3. Сөйлемдегі сөздердің байланысын ескереді Қ.Б. дұрыс жауап берген оқушыларды «жұлдызшалар» арқылы бағалау, мақтау, марапаттау. Сергіту сәті: «Орнын тап!» | |
Сабақтың соңы | Кері байланыс.«Интервью» әдісі.Әрбір топтағы оқушылар көрші топтарынан сұхбат алу. Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек»Екі жұлдыз жұмыс істеген кездеОларға ерекше ұнағаны...Бір тілек бұл жақсартуға болатын нәрсе...Үй жұмысы. 3-тапсырма Дескриптор. | |
Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлапотырсыз? | Сабағымдағы саралау әдістерін оқушылардыңдеңгейіне қарай қолданамын. Белсенді әдіс-тәсілдерқолдана отырып, оқушылардың қабілеті мен қажеттіліктерін ескеремін. «Кім жылдам?» әдісі – оқушыларды шапшаңорындауға;«Кездейсоқ оқушы» әдісі – жинақылыққа, әрдайымсабаққа дайын жүруге;«Суреттер сөйлейді» әдісі – болжам жасауға, ой қорытып айтуға;«Хикая картасы» әдісі – байланыстырып сөйлеуге, жүйелі баяндауға үйретеді. Қабілеті жоғары оқушылар мұндай әдіс-тәсілдерменбайытылған сабақтарда топта жұмыс жасау кезіндеөз сыныптастарына көмектесе отырып, ынтымақтастықта әрекет етуге үйренеді. | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | «Жұлдызша» , «От шашу», «Бас бармақ», «Бағдаршам» әдістері және мақтау, марапаттау,құптау сөздер арқылы қалыптастырушыбағалау жүргізе отырып, оқушылардың белсенеәрекет етуіне және ынталана жұмыс жасауына жағдай жасаймын. | |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференсация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | 1.Сабақтың мақсаты мен міндеттері толық орындалды.2.Оқушылар сабақта «Г» дыбысы туралы қажетті ақпаратты білді,оны дұрыс жазуға және оқуға үйренді.3.Сабақ өз мақсатына жетті.4.Сынып белсене қатысты. 5.Саралау шаралары тиімді болды. 6.Барлық оқушылар бағаланды; 7.Уақытты тиімді пайдалана алдым. | |
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1. ««Суреттер сөйлейді» , «Хикая картасы» әдістері өте тиімді болды, оқушылар топтасып жұмыс жасап, тапсырманы тез орындады.2. Кері байланыс ретінде ««Интервью» әдісі арқылы, оқушылардың сабақтан нені үйренгендеріне көз жеткізе алдым. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1. Сабақ тақырыбына сай қосымша көрнекіліктердің, ақпараттардың көп болуы; 2. Интерактивті тақтаны сабақтың мазмұнын жеткізуде қосымша көмек ретінде пайдалану; Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы не білдім? Кейбір оқушыларымның топпен жұмыс жасауда өзге оқушыларға көмектесетінін, ал керісінше біразы өз ойын ашық айтуға қымсынатынын байқадым. Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?Оқушылардың өз ойын еркін, дәлелді жеткізуіне көңіл бөлемін. Ол үшін жекелеген тапсырмалар беремін. Алдағы сабақта білім алушыларға орфографиялық нормалар жөнінде көбірек түсінік беремін. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)