Материалдар / Ашық сабақ Ғабит Мүсіреп 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ғабит Мүсіреп 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Зергерлік туралы тақырып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Сәуір 2024
170
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып:


Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Сабақтың тақырыбы:

Зергерлік бұйым нобайын орындау.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау

Сабақтың мақсаты:

  • Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобай орындау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы


1 мин



2мин





3мин

Ұйымдастыру бөлімі: Оқушыларды орналастыру, амандасу.



Бейнематериал тамашалау.

Зергер жұмысы туралы видео көрсету.


Сұрақтарға жауап беру:

  • Зергер қалай жұмыс істейді?

  • Зергер үшін не маңызды?


Оқушылар амандасып бір-біріне сәттілік тілейді.












Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Қажетті материалдар:

Альбом, қарындаш, түрлі бояулар, фольга, жіп, ермексаз.

https://youtu.be/bGBo1cBMXVI?si=vF9XUu2nuR6YaulF

Ортасы

7 мин









5мин














Топтық тапсырма:

І топ

  • Зергер дегеніміз кім?

ІІ топ

  • Зергерлер идеяны қайдан алады?



Бұйымды жасаудың кезеңдерін талқылау.

  1. Нобай құрастыру;

  2. Материалдарды таңдау;

  3. Бұйым жасау;

  4. Бұйымды әсемдеу.



Ой қозғау сұрағы:

  • Қандай ою-өрнек түрлерін білесіңдер?

  • Зергерлік бұйым жасауда қандай металл түрлері қолданылады, неліктен?

  • Қандай асыл тастарды пайдалануға болады және адам ағзасына қандай пайдасы бар?

  • Сен өзің қандай қолайлы материалдарды қолданып зергерлік бұйым жасар едің?

ҚАУІПСІЗДІК ЕРЕЖЕЛЕРІ

Сарамандық жұмыс Оқушылар сұрақтарға жауап бергеннен кейін нобай орындауға кіріседі. Нобай альбомда орындалады.

Қойылған сұрақтардың жауаптарын сараптап, оқушылар зергерлік бұйымдарға қолайлы материалдар таңдайды және бірнеше нобай үлгілерін жасайды. Нобай жасау барысында, таңдалған материалдарын ескеру қажет. Мысалы; фольга, картон,түрлі түсті тастар, жіп түрлері т.б. Жұмыс барысында ұлттық нақыштар көрініс табуы қажет.Әр оқушы жасаған нобайларын іске асыру жоспарын құрастырады.



Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі және қойылған сұрақтарға постер арқылы қорғайды.












Сұраққа аты шыққан оқушы орнынан тұрып жауап береді.



















Жұмыстар ауызша бағаланады.

Дискриптор

Бұйымның нобайы мен сызбаларын сызады.

Заманауи қолда бар материалдардың ерекшеліктерімен таныс.

















«Шапалақ» әдісімен бағалау.

Голландтық өнертапқыш ластанған ауадан зергерлік бұйымдар жасап шығармақ



























Фортун дөңгелегі



Аяқталуы



Оқушылар жеке және топта орындаған жұмыстарының нәтижелерін, түрлі әдістер арқылы (жазбаша немесе ауызша түрде, көрнекі бейне құралдары арқылы) көрсетеді.

Рефлексия

  • Мен көптеген мәлімет білдім...

  • Мені таңқалдырғаны....















  • Зергер бұйым жасау барысында неге назар аударады?

  • Қалай ойлайсыңдар, зергер болу үшін қандай болу керек?

Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!