Басталуы
1
мин
2мин
3мин
|
Ұйымдастыру
бөлімі: Оқушыларды орналастыру,
амандасу.
Бейнематериал
тамашалау.
Зергер жұмысы туралы видео
көрсету.
Сұрақтарға жауап
беру:
|
Оқушылар амандасып бір-біріне
сәттілік тілейді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Бірін –бірі
бағалау.
|
Қажетті
материалдар:
Альбом, қарындаш, түрлі
бояулар, фольга, жіп, ермексаз.
https://youtu.be/bGBo1cBMXVI?si=vF9XUu2nuR6YaulF
|
Ортасы
7
мин
5мин
|
Топтық
тапсырма:
І
топ
ІІ
топ
Бұйымды жасаудың кезеңдерін
талқылау.
-
Нобай
құрастыру;
-
Материалдарды
таңдау;
-
Бұйым
жасау;
-
Бұйымды
әсемдеу.
Ой қозғау
сұрағы:
-
Қандай ою-өрнек түрлерін
білесіңдер?
-
Зергерлік бұйым жасауда қандай
металл түрлері қолданылады, неліктен?
-
Қандай асыл тастарды
пайдалануға болады және адам ағзасына қандай пайдасы
бар?
-
Сен өзің қандай қолайлы
материалдарды қолданып зергерлік бұйым жасар
едің?
ҚАУІПСІЗДІК
ЕРЕЖЕЛЕРІ
Сарамандық
жұмыс Оқушылар сұрақтарға жауап
бергеннен кейін нобай орындауға кіріседі. Нобай альбомда
орындалады.
Қойылған сұрақтардың
жауаптарын сараптап, оқушылар зергерлік бұйымдарға қолайлы
материалдар таңдайды және бірнеше нобай үлгілерін жасайды. Нобай
жасау барысында, таңдалған материалдарын ескеру қажет. Мысалы;
фольга, картон,түрлі түсті тастар, жіп түрлері т.б. Жұмыс барысында
ұлттық нақыштар көрініс табуы қажет.Әр оқушы жасаған нобайларын
іске асыру жоспарын құрастырады.
|
Оқушылар топтасып ақылдасып
пікір шығарып пікірлерімен бөліседі және қойылған сұрақтарға постер
арқылы қорғайды.
Сұраққа аты шыққан оқушы
орнынан тұрып жауап береді.
Жұмыстар ауызша
бағаланады.
|
Дискриптор
Бұйымның нобайы мен сызбаларын
сызады.
Заманауи қолда бар
материалдардың ерекшеліктерімен
таныс.
«Шапалақ»
әдісімен
бағалау.
|
Голландтық өнертапқыш
ластанған ауадан зергерлік бұйымдар жасап
шығармақ
Фортун
дөңгелегі
|
Аяқталуы
|
Оқушылар жеке және топта
орындаған жұмыстарының нәтижелерін, түрлі әдістер арқылы (жазбаша
немесе ауызша түрде, көрнекі бейне құралдары арқылы)
көрсетеді.
Рефлексия
|
-
Зергер бұйым жасау барысында
неге назар аударады?
-
Қалай ойлайсыңдар, зергер болу
үшін қандай болу керек?
|
Оқушылардың айтқан
жауаптарына пікір қалдыру.
|
|