Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Ғабит Мүсірепов 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: |
Мектеп: №86 мг |
|||||
Күні: 15.12.2023жж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Қасымжан Е. Қ. |
|||||
Сынып: 6 В |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Робот құру.Робот бөлшектерінің жылжымалы механизмін құру бойынша эксперимент ж үргізу |
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.5.1 композиция-ның негізгі заңдылықта-рын сақтай отырып, әр-түрлі нысан-дардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау 6.1.6.1 материалдар-дың физика-лық, механи-калық және технология-лық қасиетте-рін, олардың қолданылу аясын анықтау және сипаттау |
|||||
Сабақмақсаттары |
Роботтардың бөлшектері (анатомиясы) қандай материалдардан жасалғанын анықтау Роботтың физикалық , механикалық, және технологиялық қасиеттерін , өңделуін, беріктілігін, жапыстырылуын анықтау Роботтың негізгі бөліктерін, қозғалмалы бөлшектерін, бекітілетін әдіс- тәсілдерін сипаттау Жобада, қолданыстан шыққан материалдарды пайдалануды үйрену,көлемді 3D робот макетінің нобайын салу |
|||||
Бағалаукритерийлері |
|
|||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар: Өзінің шығармашылық шешімдеріне сипаттама жасап, сыни көзқарасты талдап, өз нәтижесін түсіндіре отырып, өзгенің және өзінің жұмысын жеттілдіруге конструктивті өзгерту үшін ұсыныстар жасайды •Өнердің қайта өркендеуі, импрессионизм, экспрессионизм,заманауи өнер, кескіндеме, графика, мүсін, сәулет өнері,пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық. •Сіздің ойыңызша суретші не үшін… материалдарды қоладанады? •Сіз сипаттап бере аласыз ба? •Бұл техника сізге не үшін ұнады? •Суретші жұмысы сізді не үшін қызықтырды? •Өз жұмысыңызды қалай жақсартар едіңіз? |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
зерттеу барысында теориялық білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, пәндерімен және өнермен байланыстыру. |
|||||
АКТ қолдану дағдылары |
Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту. Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу . |
|||||
Бастапқы білім |
Еске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминология Өткен тапсырмаларды еске түсүру. |
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы |
Амандасу. Оқушылардың қал-жағдайларын сұрау. Тақтадағы сұрақты қарау және талдау.(презентация 1 слайд) Қосымша сұрақтар да қоюға болады: Пластикалық өнер түрлерін ата? - оқушылармен бірге сабақ мақсаттары мен оқыту мақсатын анықтау - оқушылардың «жақын даму аймағын», жетістік критерийлерін, сабақ соңында күтілетіннәтижелерді анықтауға көңіл бөлу |
презентация |
||||
Сабақтың ортасы |
Ол негізгі поцессорды құрайды, яғни бағдарламаларды жіберіп және басқа да электронды бөліктерді бақылайды. Негізгі қызметтері:
Аталмыш бағдарламалаушы микрокомпьютер LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 роботының жүрегі мен миы болып табылады. Микрокомпьютер қызметі:
Сонымен қатар, микрокомпьютер USB, Bluetooth және Wi-Fi арқылы компьютермен байланыс ұстап тұра алады. Сондай-ақ бағдарламаланған интерфейс арқылы бағдарламаларды модульдың ішінде жазуға мүмкіндік береді. Ол мобильді құрылғылармен жұмыс істей алады және қуат көзі ретінде АА батарейлерімен үздіксіз тоқ аккумуляторын қолданылады. Техникалық спецификация мен ерекшеліктері EV3: Батареялар.EV3 қосып жұмысты бастау үшін микрокомпьютерді қуат көзіне қосу қажет. EV3 қуат көзінің 2 түрінен жұмыс жасай алады: А. АА үлгісіндегі 6 аккумуляторлық батарея арқылы. Б. Қуаттандыру құрылғысы және аккумуляторлық батарея арқылы.
Аккумуляторлық батареяны ажыратыңыз. Аккумуляторлық батареяны қуаттандыру құрылғысына қосыңыз. Қуаттандыру құрылғысын тоқ көзіне қосыңыз. Ультрадыбысты датчик робот алдында тұрған кедергілерге дейінгі арақашықтығын анықтау үшін керек. Негізгі қызметтері:
– қашықтықты
өлшейді; Мақсаты: Датчик алдында қол пайда болғанда, сәлемдесу дыбысын ойнату.
Салыстырутүрлері: А. Тең= Б. Теңемес!= В. Үлкен< Г. Үлкен немесе тең <= Д. Кіші< Е. Кіші немесе тең >=
Ультрадыбысты датчик (UltrasonicSensor) -> Салыстыру(Compare) -> Сантиметрдегіарақашықтық(Distance centimeters).
жүктелгенше күтіңіз. Бұл шамамен 20 секунд уақыт алады.
Батырмалардың астындағы жарықтың сөнуін күтеміз, сол кезде ғана EV3 толығымен сөнеді.EV3 сөнді!
EV3-ді қосуүшін не істейміз? ортадатұрған ОК батырмасын басу.
Берілген сұрақтарға жауап береді. Мұғалім әрекеті Моторларды қолдану арқылы ойлы-қырлы беттерді және бөгеттерді өте алатын робот үлгісін құрастырайық.
Оқушы әрекеті Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады. Үлестірмеде берілген сызба бойынша «ТанкоБот» бейнесін құрастырады. |
|
||||
Сабақтың соңы Рефлексия |
Қалыптастырушы бағалау Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын берілген критерийлер бойынша бағалайды Зерттеу жұмысын бағалау критерийлері:
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |