Материалдар / Ашық сабақ "Ғажайып пішіндер"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Ғажайып пішіндер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Ғажайып пішіндер". Мақсаты: Геометриялық пішіндер және олардың түрлері туралы түсініктерін бекіту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2021
801
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ашық сабақ 27.10.2021 жыл

Түзету жұмысының тақырыбы: «Ғажайып пішіндер»
Мақсаты: Геометриялық пішіндер және олардың түстері туралы түсініктерін бекіту.
Дамытушылық: Балалардың дидактикалық ойындар арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды ұқыптылыққа, бір-біріне деген сыйластық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Әңгімелеу, түсіндіру, көрсету, ойын, сұрақ-жауап,
Көрнекілік-құрал: Үлестірмелі пішіндер, тақырыптық суреттер, қапшық, пішіндік ойыншықтар.

Іс-әрекет кезеңдері

Педагог-психологтың іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

Сәлеметсіңдер ме балалар! Мен сендерді көргеніме қуаныштымын. Сабағымызды бастамастан бұрын амандасып алайық.

Шаттық шеңбері:

Қуан, шаттан, алақай!

Қуанатын күн келді.

Күліп шықты күн бүгін,

Қайырлы таң! Қайырлы күн!

Сәлемдесу.





Балалар мұғаліммен бірге шаттық шеңберіне тұрып, өлең жолдарын қайталайды.


Ұйымдастырушы-іздестіруші




































































Балалар, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Ғажайып пішіндер» деп аталады. Тақтада берілген суреттерден көріп отырғандай бұл фигуралардың жеке аттары да бар және бұлар бірігіп пішіндер деген атқа ие. Оларға қазір жеке-жеке тоқталып өтеміз. Бірінші суретте бізде үшбұрыш пішіні бейнеленген Үшбұрыш дегеніміз үш жағында үш бұрышы, үш қабырғасы бар пішін. Үшбұрышқа жалауша, кесетлі орамал, үйдің шатыры, тау ұқсайды. Келесі суретте бұл төртбұрыш. Төртбұрышта төрт қабырғасы мен төрт бұрышы болады. Оған конверт, сызғыш, шоколад плиткасын, үй терезесін, қабырғасын, теледидарды ұқсатуға болады. Ендігі пішініміз дөңгелек. Ол өзі ерекше пішін, себебі онда қабырғасы мен бұрышы жоқ. Ол допқа ұқсайды. Ілгек, тиын, тәрелке, күн, сақина, шарға да ұқсайды. Бұлар бірігіп негізгі пішіндер деген атқа ие, сонымен қатар біз шаршы және сопақша пішіндері туралы да қысқаша танысып өтейік. Шаршы төртбұрыш секілді төрт қабырғалы болады, бірақ бір ерекшелігі оның қабырғалары теңбе-тең. Мына суреттегі мысалда көрсетілген сыйлық, кубик рубика ойыншығы, тартпаша осы пішінге ұқсас. Ал сопақша дөңгелектің созылған түрі. Оған батон нанын, алмұрт, ананас жемістерін ұқсатуға болады.күнделікті тұрмыс жағдайында бұл пішіндерге ұқсас заттар көптеп кездеседі.

Ендеше, балалар, таяқшалар арқылы пішіндерді құрастырып, тақырыпты толық меңгерейік. Сендердің алдарыңда таяқшалар жатыр. Солардан төртбұрыш құрастырыңдар. Енді тақтадағы суреттегідей үшбұрыш, шаршы құрастырыңдар.

- Қандай пішіндер құрастырдыңдар?

Келесі тапсырма: Берілген фетрдан жасалған ілгекті пішіндерді суреттегідей өз орындарына ілгектеп тағу.

Сергіту сәті.

1 дегенде тұрайық,
2, 3, 4 – алақанды соғайық,
Оң жаққа бұрылып,
Сол жаққа бұрылып,
Бір отырып, бір тұрып,
Біз жүгіріп алайық.
5 дегенде асықпай,
Орнымызды табайық.

Дидактикалық ойын ойнату.

«Қапшықтан қанша шар алдың?»

Мазмұны: педагог балаларға қолдың саусақтарымен сипалап білу арқылы қапшықтан 4 шар алуды тапсырады.

Балалар, келесі тапсырмаға көшпестен бұрын саусақтарымызды біраз жаттықтырайық.

Дидактикалық тапсырма:

Үстел үстінде жатқан қалбырлы пішіндерді сәйкесінше өз орындарына қою.

Балаларға жаңа тақырып түсіндіріледі.





























































Балалар тапсырманы орындайды.









Балалар тапсырманы орындайды.





Сергіту сәтін орындайды.



















Дидактикалық ойын ойнайды





Саусақ жаттығуын орындайды.



Дидактикалық тапсырманы орындайды.

Рефлексивті-түзетушілік

Сұрақ-жауап әдісі арқылы сабақты қорытындылау. Мадақтау. Балалармен қоштасу.

Балалардың жауабы.

 

Күтілетін нәтиже:

Білуі тиіс: Балалар пішіндер, олардың түрлері туралы түсінік алады.

Көрсете біледі: Берілген тапсырманы қайталап, орындай біледі.

Түсінігі: Сабаққа деген қызығушылығы бар.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!