Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ Ғаламдық экологиялық проблемалар 1 курс
Материал туралы қысқаша түсінік
оқытушылар үшін сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Қаңтар 2019
2761
15 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Дүниежүзілік ғаламдық және экологиялық проблемалар мен жасыл экономикаСабақтың мақсаты: Білімділік: Студенттерге ғаламдық проблемалар және олардың пайда болу себептері туралы түсінік қалыптастыру; Дамытушылық: Студенттердің өз бетімен ғылыми ой қорытындыларын жасай алуға жетелеу. Тәрбиелілік: Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу, студенттердің дүниетанымын қалыптастыру.Сабақтың түрі: кіріктірілген сабақСабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ - жауап, талдау, ой туғызу, топпен жұмыс.Көрнекіліктері: интерактивті тақта, постерлер, Дүниежүзінің физикалық картасы, глобус, оқулық, бағалау парағы, суреттер.Әдіс-тәсілдер: СТО, дарынды және таланты студенттермен жұмыс, көшбасшылық, оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану, жекелей, топтық жұмыстар, шығармашылық тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру сәті: Сәлемдесу, кабинет тазалығын және студенттердің сабаққа қатысуын, дайындығын тексеру. Студенттерді суреттер құрау арқылы топқа бөліп, назарларын сабаққа аударуАлдын - ала даярланған 6 түрлі ғаламдық өзгерістер жиынтығын құрастыру арқылы топтарға жайғастырылады. Топ басшылары, бағалаушылар сайланады.1 топ. Бейбітшілік сақтау проблемасы2 топ. Ғаламдық экологиялық проблемасы3 топ. Жасыл экономика Географиялық диктант.Біз өмір сүріп отырған ғаламшар … . Қоршаған орта туралы ғылым … деп аталады. Жер ғаламшарының тіршілік тараған аймағы … .Жердің су қабығы … . Халықтың саны құрылысы, өсуі туралы зерттейтін ғылым … . ІІІ.Жаңа сабақ«Миға шабуыл» стратегиясы1.Біз қандай ғаламшарда өмір сүрудеміз? (Жер)2.Видео арқылы өтілетін тақырыпты ашып алу.Студенттерге сұрақтар қою арқылы ой-пікірлерін білу.ІҮ. Мағынаны тану. «Ортақ нәтижеге жету» стратегиясыСтуденттер өздеріне бөлінген тақырыптар бойынша постерлерге өз ойларын түсіріп, қорғайды.Ү.Тапсырмалар.№ 1 тапсырма. Графикалық диктант. Студенттер иә, жоқ жауаптарын беру арқылы график сызу.
1-проблема: Жыл сайын 11 млн га. Астам алқаптың орманы жойылуда. Орман алқаптары 1950ж құрлықтың 15 %- ын, алса, қазір 7 % - ын ғана құрайды. Ғаламшар алдағы онжылдықта – ақ оттегінің басты көздерінің бірінен айырылуы мүмкін.2- проблема: Жиналатын қалдықтар көлемі ұдайы өсіп келеді. Егер қажетті шаралр қолданылмайтын болса, 10-15 жылдан кейін қалдықтар Жер бетін қабатпен жуып қалатыны есептеп шығарылған.3-проблема: Әр түрлі отынды жағудың нәтижесінде жыл сайын атмосфераға 20.млрд. т көмір қышқыл газы шығарылады. Атмосферағы көмірқышқыл газы ның мөлшері біртіндеп өсіп келеді. Ол соңғы 100 жыл ішінде 10%- дан астам артқан. Бұл атмосферада жинақталған газ жлуды сыртқа шығармайтын мамық тәрізді қалың қабат түзе отырып, жылудың ғарыш кеңістігіне шығуына кедергі жасайды, сөйтіп климаттың жылынуына әкеп соқтырады. Климат зерттеушілердің болжауы бойынша, ол келесі ғасырдың ортасына қарай 2-5 º С құрайды.4-проблема: Автомобильдердің пайдаланылған газдарымен қоса, атмосфераға зиянды заттардың көптеген мөлшері шығарылады, оның үстіне, олардың ауаны ластаудағы үлесі ұдайы өсіп келеді.5-проблема: Жер шары халқының әр төртінші тұрғыны таза ауыз суға мүлде зәру, қалған басым бөлігі сапасыз суды пайдалануға мәжбүр болуда.6-проблема: ХҮІІ ғасырдың басынан ХХ ғасырдың соңына дейін сүтқоректі жануарлардың 63 түрі, құстардың 94 түрі, және басқа омыртқалы жануарлардың 250 түрі Жер бетінен мәңгі – бақи жойылып кетті. Бүгінгіде тірі ғзалардың жойылып кету процесі қатер төндіретін жағдайға жетті: әр күн сайын өсімдіктер мен жнуарлардың 3 түрі жойылуда.7-проблема: Қазіргі уақытта жыл сайын 6 млн. Газ өңделетін жер шөлге айналды. 20 млрд. Га жер өзінің өнім беру қабілетінен айрылды.Сонымен қатар, шөлдердің көлемі де ұлғайып келеді. Сахара шөлі жыл сайын оңтүстікке қарай жылжуда.№3 тапсырма. Сәйкестендіру:Бүкіл дүниежүзін, оның қазіргісі мен болашағына қауіп төндіретін және өзінің шешілуіне бірігіп күш жұмсауды, барлық мемлекеттер мен халықтардың біріккен әрекетін талап ететін проблемаларды атайды.1.Ғаламдық проблемаларҚоғам мен табиғаттың қарым – қатынасының 2.Экологиялық проблемаАйналадағы ортаны сақтаудың проблемасы.Мұнайдың, табиғи газ бен отын қорының шектеулігі3.Шикізат проблемасыСоғысқа жол бермеу, ядролық қарудан бас тарту, 4.Бейбітшілікті сақтау проблемасыӘскери шығындарды болдырмау проблемасыМұнай өндіру, оны тасымалдау, судың ластануы, 5.Мұхит проблемасы.
№4 тапсырма « Біздің алдымызда жалғыз жол бар – ол тұрақты дамитын қоғам орнату»Сендердің алдарыңда « суретті фильм » кадрлары тұр. Оны сендердің жазбаша дыбыстаңдар және жоғарыда келтірілген мағлұматтарды пайдалана отырып, оған атау ойлап табыңдар. Қажетті құралдар: фильм жасау үшін плакаттар, түрлі – түсті фламастер мен маркерлер. 5 мин.
Биологиялық өнімнің төмендеуі11бет. ҮІ.Үйге тапсырма беру. «Ғаламдық өзгерістер» тақырыбында презентация дайындау.(Көлемі 3-4 бет). Тақырыптыоқу.12 бет. Бағалау
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру сәті: Сәлемдесу, кабинет тазалығын және студенттердің сабаққа қатысуын, дайындығын тексеру. Студенттерді суреттер құрау арқылы топқа бөліп, назарларын сабаққа аударуАлдын - ала даярланған 6 түрлі ғаламдық өзгерістер жиынтығын құрастыру арқылы топтарға жайғастырылады. Топ басшылары, бағалаушылар сайланады.1 топ. Бейбітшілік сақтау проблемасы2 топ. Ғаламдық экологиялық проблемасы3 топ. Жасыл экономика Географиялық диктант.Біз өмір сүріп отырған ғаламшар … . Қоршаған орта туралы ғылым … деп аталады. Жер ғаламшарының тіршілік тараған аймағы … .Жердің су қабығы … . Халықтың саны құрылысы, өсуі туралы зерттейтін ғылым … . ІІІ.Жаңа сабақ«Миға шабуыл» стратегиясы1.Біз қандай ғаламшарда өмір сүрудеміз? (Жер)2.Видео арқылы өтілетін тақырыпты ашып алу.Студенттерге сұрақтар қою арқылы ой-пікірлерін білу.ІҮ. Мағынаны тану. «Ортақ нәтижеге жету» стратегиясыСтуденттер өздеріне бөлінген тақырыптар бойынша постерлерге өз ойларын түсіріп, қорғайды.Ү.Тапсырмалар.№ 1 тапсырма. Графикалық диктант. Студенттер иә, жоқ жауаптарын беру арқылы график сызу.
- Ғаламдық проблемалар деп бүкіл дүниежүзін, бүкіл адамзатты қамтитын, оның қазіргісі мен болашағына қауіп төндіретін және өзінің шешілуіне бірігіп күш жұмсауды, барлық мемлекеттер мен халықтардың біріккен әрекетін талап ететін проблемаларды атайды. (иә)
- Ғаламдық проблемаларға дауылдың соғуы, күннің бұлттануы, табиғат байлықтарының пайда болуы жатады. (жоқ)
- Жер шарындағы халықтың өсуі, өндірістің қарқынды дамуы пайдалы қазбаларға деген сұранысты жылдан –жылға кеміту үстінде. (жоқ)
1-проблема: Жыл сайын 11 млн га. Астам алқаптың орманы жойылуда. Орман алқаптары 1950ж құрлықтың 15 %- ын, алса, қазір 7 % - ын ғана құрайды. Ғаламшар алдағы онжылдықта – ақ оттегінің басты көздерінің бірінен айырылуы мүмкін.2- проблема: Жиналатын қалдықтар көлемі ұдайы өсіп келеді. Егер қажетті шаралр қолданылмайтын болса, 10-15 жылдан кейін қалдықтар Жер бетін қабатпен жуып қалатыны есептеп шығарылған.3-проблема: Әр түрлі отынды жағудың нәтижесінде жыл сайын атмосфераға 20.млрд. т көмір қышқыл газы шығарылады. Атмосферағы көмірқышқыл газы ның мөлшері біртіндеп өсіп келеді. Ол соңғы 100 жыл ішінде 10%- дан астам артқан. Бұл атмосферада жинақталған газ жлуды сыртқа шығармайтын мамық тәрізді қалың қабат түзе отырып, жылудың ғарыш кеңістігіне шығуына кедергі жасайды, сөйтіп климаттың жылынуына әкеп соқтырады. Климат зерттеушілердің болжауы бойынша, ол келесі ғасырдың ортасына қарай 2-5 º С құрайды.4-проблема: Автомобильдердің пайдаланылған газдарымен қоса, атмосфераға зиянды заттардың көптеген мөлшері шығарылады, оның үстіне, олардың ауаны ластаудағы үлесі ұдайы өсіп келеді.5-проблема: Жер шары халқының әр төртінші тұрғыны таза ауыз суға мүлде зәру, қалған басым бөлігі сапасыз суды пайдалануға мәжбүр болуда.6-проблема: ХҮІІ ғасырдың басынан ХХ ғасырдың соңына дейін сүтқоректі жануарлардың 63 түрі, құстардың 94 түрі, және басқа омыртқалы жануарлардың 250 түрі Жер бетінен мәңгі – бақи жойылып кетті. Бүгінгіде тірі ғзалардың жойылып кету процесі қатер төндіретін жағдайға жетті: әр күн сайын өсімдіктер мен жнуарлардың 3 түрі жойылуда.7-проблема: Қазіргі уақытта жыл сайын 6 млн. Газ өңделетін жер шөлге айналды. 20 млрд. Га жер өзінің өнім беру қабілетінен айрылды.Сонымен қатар, шөлдердің көлемі де ұлғайып келеді. Сахара шөлі жыл сайын оңтүстікке қарай жылжуда.№3 тапсырма. Сәйкестендіру:Бүкіл дүниежүзін, оның қазіргісі мен болашағына қауіп төндіретін және өзінің шешілуіне бірігіп күш жұмсауды, барлық мемлекеттер мен халықтардың біріккен әрекетін талап ететін проблемаларды атайды.1.Ғаламдық проблемаларҚоғам мен табиғаттың қарым – қатынасының 2.Экологиялық проблемаАйналадағы ортаны сақтаудың проблемасы.Мұнайдың, табиғи газ бен отын қорының шектеулігі3.Шикізат проблемасыСоғысқа жол бермеу, ядролық қарудан бас тарту, 4.Бейбітшілікті сақтау проблемасыӘскери шығындарды болдырмау проблемасыМұнай өндіру, оны тасымалдау, судың ластануы, 5.Мұхит проблемасы.
№4 тапсырма « Біздің алдымызда жалғыз жол бар – ол тұрақты дамитын қоғам орнату»Сендердің алдарыңда « суретті фильм » кадрлары тұр. Оны сендердің жазбаша дыбыстаңдар және жоғарыда келтірілген мағлұматтарды пайдалана отырып, оған атау ойлап табыңдар. Қажетті құралдар: фильм жасау үшін плакаттар, түрлі – түсті фламастер мен маркерлер. 5 мин.
Биологиялық өнімнің төмендеуі11бет. ҮІ.Үйге тапсырма беру. «Ғаламдық өзгерістер» тақырыбында презентация дайындау.(Көлемі 3-4 бет). Тақырыптыоқу.12 бет. Бағалау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)