Қазақ тілі
9 сынып
Сабақ тақырыбы:
Ғаламторды қолдану әдебі.
Білімділік:
Дамытушылық:
Тәрбиелік:
Тілдесім барысында сөйлеу үлгілерін қолдану негізінде ғаламтор жүйесі жайлы толық ақпарат бере білуге машықтандыру. Лексикалық тақырып аясында демеулік шылауларды меңгерту.
Мәтіндер негізінде оқушылардың қазақша сөйлеу тілін дамыту.
Тілдік коммуникация барысында әлеуметтік желілерді қолдану әдебіне тәрбиелеу.
Сілтеме:
Оқу бағдарламасы, Қазақ тілі оқулығы.
Жетістік критерийлері:
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): ғаламтор, әлеуметтік желілер жайында айтады, оны басқаларға таныстыра алады.
Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): ғаламтор жүйесін сипаттайды.
Оқушының жоғарғы жетістігі (ОЖЖ): сыныптастарымен өзі қолданатын әлеуметтік желі жайында тілдесе алады, сөйлеу үлгілері арқылы сұхбаттасады.
Негізгі түсініктер:
Әлеуметтік желі, таралу жылдамдығы, қолжетімді, хат алмасу, қашықтықтан оқыту, өркениет.
Сабақта қолданылатын материалдар:
Интерактивті тақта, слайдтар, А4 парағы, маркерлер, плакат, тақырыпқа қатысты суреттер, альбомдар мен буклеттер, смайликтер.
Оқыту әдістері:
Сипаттау, түсіндіру, сұрақ-жауап, Көңіл-күйді анықтау тренингі, Ой шақыру әдісі, ассоциограмма, жағдаяттық тапсырма, Жас диетолог дидактикалық ойыны, Броундық қозғалыс әдісі, эссе, сергіту жаттығуы.
Дереккөздері:
Әдістемелік құрал, сөздік.
Тапсырмалар:
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу
Мұғалім Көңіл күйді көтеру тренингінің негізінде сабақ басында оқушыларға дайын гулдер таратылады.
Оқушылар дайын гулдердің жапырақтарына тілек жазып бір - біріне сыйлайды.
Өткен сабақты тексеру
Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. (7 тапсырма 64 бет)
Ғаламтор тақырыбына байланысты сөздерді сәйкестендіріп, сөйлеп құрап жазады
І. Қызығушылықты ояту
Ой шақыру әдісін пайдаланып, ғаламтодың пайдасы мен зияны тіркесіне ассоциограмма құрғызады.
Әр оқушы тақтада ілулі тұрған плакатқа маркермен өз түсінігін жазады.
Тапсырмалар:
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
ІІ. Мағынаны тану
1. Сөздікпен жұмыс.
Оқушылар сәлемдеме дорбасынан жаңа сөздерді алып оқып интерактивті тақтадан аудармасын табуға тырысады, білмеген жағдайда мұғалім аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.
Айтылым. Жаңа сөздердің орфоэпиялық ауызша жаттығу жүргізеді.
2. Мәтіналды жұмыс.
А) Айтылым. Қисынды ойлау қабілетін дамыту үшін оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады.
Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.
Ә) Айтылым. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады.
Айтылым. Жазылым. Сөйлем құрап айтады, диалог құрайды.
3. Грамматика. Демеулік шылауларды меңгертеді.
Демеулік шылауларды меңгереді.
4. Мәтінмен жұмыс.
А) Тыңдалым. Оқылым. Мәнерлеп, дұрыс оқуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.
Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді тыңдайды, оқиды, түсінгенін айтады.
Ә) Айтылым. ғаламтор жүйесі тіркесіне ассоциограмма құрайды
Айтылым. Мәтін бойынша әр оқушы тақтада ілулі тұрған плакатқа мәтін желісін айтып, жазады.
Б) Жазылым. Тілдесім. Оқулықтағы 5-тапсырманы орындатады.
Жазылым. Тілдесім. Сөйлемді үлгідегі формула бойынша құрайды, Сөйлемдерді аударады, диалог құрады.
Г) Сыр сандықтағы сөздер.
Сыр сандыққа салынған сөздердің мағынасын талдайды, есте сақтайды.
IV. Бекіту
6. Мәтінсоңы жұмыс
Жазылым. Тілдесім. Оқулықтағы 10-тапсырманы орындатады.
Жазылым. Тілдесім. Көп нүктенің орнына демеулік шылауды қойып жазады, диалогтегі көп нүктенің қажетті сөздерді қояды.
V. Бағалау
Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойынайтып, қорытынды бағаны өзі қояды.
Жеке әңгіме техникасы бойынша бағаланады.
VI. Үйге тапсырма
Оқулықтағы 8-тапсырманы орындау.
VII. Рефлексия
Мұғалім түрлі смайликтер таратып береді.
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсету арқылы білдіреді