Ашық сабақ "Ғаламторды қолдану әдебі" 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Ғаламторды қолдану әдебі" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ қазақ тілі мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақ тілі

9 сынып

Сабақ тақырыбы:

Ғаламторды қолдану әдебі.

Білімділік:





Дамытушылық:


Тәрбиелік:


Тілдесім барысында сөйлеу үлгілерін қолдану негізінде ғаламтор жүйесі жайлы толық ақпарат бере білуге машықтандыру. Лексикалық тақырып аясында демеулік шылауларды меңгерту.

Мәтіндер негізінде оқушылардың қазақша сөйлеу тілін дамыту.

Тілдік коммуникация барысында әлеуметтік желілерді қолдану әдебіне тәрбиелеу.

Сілтеме:

Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы.

Жетістік критерийлері:

Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): ғаламтор, әлеуметтік желілер жайында айтады, оны басқаларға таныстыра алады.

Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): ғаламтор жүйесін сипаттайды.

Оқушының жоғарғы жетістігі (ОЖЖ): сыныптастарымен өзі қолданатын әлеуметтік желі жайында тілдесе алады, сөйлеу үлгілері арқылы сұхбаттасады.

Негізгі түсініктер:

Әлеуметтік желі, таралу жылдамдығы, қолжетімді, хат алмасу, қашықтықтан оқыту, өркениет.

Сабақта қолданылатын материалдар:

Интерактивті тақта, слайдтар, А4 парағы, маркерлер, плакат, тақырыпқа қатысты суреттер, альбомдар мен буклеттер, смайликтер.

Оқыту әдістері:

Сипаттау, түсіндіру, сұрақ-жауап, «Көңіл-күйді анықтау» тренингі, «Ой шақыру» әдісі, ассоциограмма, жағдаяттық тапсырма, «Жас диетолог» дидактикалық ойыны, «Броундық қозғалыс» әдісі, эссе, сергіту жаттығуы.

Дереккөздері:

Әдістемелік құрал, сөздік.



Тапсырмалар:

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу

Мұғалім «Көңіл күйді көтеру» тренингінің негізінде сабақ басында оқушыларға дайын гулдер таратылады.

Оқушылар дайын гулдердің жапырақтарына тілек жазып бір - біріне сыйлайды.

Өткен сабақты тексеру

Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. (7 тапсырма 64 бет)

Ғаламтор тақырыбына байланысты сөздерді сәйкестендіріп, сөйлеп құрап жазады

І. Қызығушылықты ояту

«Ой шақыру» әдісін пайдаланып, «ғаламтодың пайдасы мен зияны» тіркесіне ассоциограмма құрғызады.

Әр оқушы тақтада ілулі тұрған плакатқа маркермен өз түсінігін жазады.

Тапсырмалар:

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

ІІ. Мағынаны тану

1. Сөздікпен жұмыс.

Оқушылар «сәлемдеме» дорбасынан жаңа сөздерді алып оқып интерактивті тақтадан аудармасын табуға тырысады, білмеген жағдайда мұғалім аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

Айтылым. Жаңа сөздердің орфоэпиялық ауызша жаттығу жүргізеді.


2. Мәтіналды жұмыс.

А) Айтылым. Қисынды ойлау қабілетін дамыту үшін оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады.

Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.


Ә) Айтылым. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады.

Айтылым. Жазылым. Сөйлем құрап айтады, диалог құрайды.


3. Грамматика. Демеулік шылауларды меңгертеді.

Демеулік шылауларды меңгереді.


4. Мәтінмен жұмыс.

А) Тыңдалым. Оқылым. Мәнерлеп, дұрыс оқуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.

Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді тыңдайды, оқиды, түсінгенін айтады.


Ә) Айтылым. «ғаламтор жүйесі» тіркесіне ассоциограмма құрайды

Айтылым. Мәтін бойынша әр оқушы тақтада ілулі тұрған плакатқа мәтін желісін айтып, жазады.


Б) Жазылым. Тілдесім. Оқулықтағы 5-тапсырманы орындатады.

Жазылым. Тілдесім. Сөйлемді үлгідегі формула бойынша құрайды, Сөйлемдерді аударады, диалог құрады.


Г) «Сыр сандықтағы» сөздер.

«Сыр сандыққа» салынған сөздердің мағынасын талдайды, есте сақтайды.

IV. Бекіту

6. Мәтінсоңы жұмыс

Жазылым. Тілдесім. Оқулықтағы 10-тапсырманы орындатады.

Жазылым. Тілдесім. Көп нүктенің ор­нына демеулік шылауды қойып жа­зады, диалогтегі көп нүктенің қажетті сөздерді қояды.

V. Бағалау

Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойынайтып, қорытынды бағаны өзі қояды.

«Жеке әңгіме» техникасы бойынша бағаланады.

VI. Үйге тапсырма

Оқулықтағы 8-тапсырманы орындау.


VII. Рефлексия

Мұғалім түрлі смайликтер таратып береді.

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсету арқылы білдіреді



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
14.06.2018
680
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі