Материалдар / Ашық сабақ Галогендер 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Галогендер 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып "Галогендер" тақырыбына арналған қысқа мерзімді жоспар. Жоспарда функционалдық сауаттылық мақсатындағы халықаралық зерттеу әдісі - PISA тапсырмалары қосылған. Сабақ түсінікті де қызықты деп есептеймін. Барлықтарыңызға өз сабақтарыңызға қолдануға кеңес беремін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2022
1179
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) - топ элементтері және олардың қосылыстары

Педагогтің аты-жөні:

Дулыбаева Меруерт Алпысқызы

Күні:

11. 04. 2022 жыл

Сыныбы: 9 «А» сынып

Қатысушылар саны: 12 Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы:

§ 26. Галогендер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.3.8.1 - Галогендер және олардың қосылыстары туралы оқушылардың түсінігін кеңейту, олардың маңызын, қолданылуы мен табиғатта таралуын және физикалық-химиялық қасиеттерін ұғындырып, реакция теңдеулерін сауатты жазу.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін: бейметалдар мен галогендерді ажырата алады. Периодтық жүйедегі орнына сай сипаттама бере алады.

Көпшілік оқушылар үшін: Галогендер және олардың қосылыстарының физикалық, химиялық қасиеттерін сипаттай алады.

Кейбір оқушылар үшін: Галогендер және олардың қосылыстарының физикалық қасиеттерінің айырмашылықтарын түсінеді. Химиялық қасиеттерінің реакция теңдеулерін жаза алады. Есептер шығаруды біледі.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Қызығушылықты ояту.

4 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Сәлеметсіздер ме?


2. Жағымды ахуал қалыптастыру


Сабақтың ережесі:

  1. белсенді болу

  2. бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау

  3. уақыт шегінде жұмыс жасау


3.Оқушыларға бағалау парағы таратылады



Ретімен бір-біріне комплимент айтады.



Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптері




Интерактивті тақта


Презента-ция

Өткен білімді еске түсіру







Жұмысты орындау


3 минут


Жұмысты қорғау

4 минут





PISA тапсырмалары


Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.











Алюминий

Алюминий – табиғатта кең таралған элемент. Периодтық жүйеде 3 периодта, ІІІ топтың негізгі топшасында орналасқан. Алюминий белсенді элемент болғандықтан табиғатта тек қосылыс түрінде кездеседі. Өнеркәсіпте алюминийді әдетте, алюминий оксидін электролиздеп алады. Алюминий химиялық реакцияларда басқа металдар сияқты тотықсыздандырғыш қасиет көрсететін екідайлы металл. Алюминий қышқыл және сілті ерітінділерімен де әрекеттеседі. Алюминий электр тогын өте жақсы өткізеді. Электрөткізгіштігі жағынан күміс пен мыстан кейінгі үшінші орын алады. Сондықтан таза алюминийден өткізгіш сымдар жасайды. Сонымен қатар, су тазалауда, қағаз өндірісінде және органикалық синтезде катализатор ретінде қолданылады.


  1. Алюминийдің электрондық конфигурациясын жазыңыз

  2. Алюминийдің атом құрылысына талдау жасаңыз

  3. Алюминийдің тотығу дәрежелерін анықтаңыз

  4. Өнеркәсіпте алюминийді электролиз әдісі арқылы алады. Массасы 54 г алюминий оксидінен алынған таза алюминийдің массасын тап

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Тез қимылда” ойыны


2 минут


СО
2м, І2 оң,  SO, H2SO4сол, Fe2Sоң, Н2 м, Sоң, О2 м,


Оқушылар формулаларға қарап қатты зат болса – оң қолын, сұйық зат болса – сол қолын көтереді, газ болса мұрынын ұстайды. 



Сабақтың ортасы


Мағынаны ашу


«Қолдану»


Оқулықпен жұмыс


10 минут

Мағынаны тану «Жаңа сабақ құпиясы» (анаграмма)

Дой, форт, мобр, татас, лорх

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Галогендер Ол туралы не білеміз??? Ықтимал жауаптар:

«Кітап-досың, ақылшың» 134-135-беттер оқушылар жеке жұмыс жүргізеді, мәтінмен танысады.

Фтор - 1886ж химик Муассан;

Хлор - 1774ж. швед химигі К. Шееле;

Бром - 1826ж француз ғалымы Ж. Балар;

Йод - 1811ж француз химик-технолог Бернер Куртуа;

Астат - 1940ж жасанды жолмен алынды.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.



Галогендердің үлгілерін салыстырады




Фтор молекласының түзілуін сипаттайды


1. Галоген молекулаларының электрондық формулаларын құрастыруды анықтайды


«Миға шабуыл» әдісі


PISA тапсырмалары


5 минут

1825 жылы Германияда Гейдельберг университетінің студенті қызыл қоңыр түсті зат алды. Кейіннен бұл металл емес екендігі белгілі болды, сонымен қатар қалыпты жағдайда сұйық. Ол теңіз суында натрий, калий және магний тұздары түрінде табылды. Медицинада бұл заттың препараттары седатив ретінде тағайындалады.


Седатив – жүйке жүйесін тыныштандыратын дәрі-дәрмектер


Бұл зат:

А) хлор Ә) фтор

Б) йод В) бром

1825 жылы Гейдельберг университетінде проф. Гмелиннің қарамағында Левиг деген студент ащы бұлақтың суын зерттейді,суға хлор жібергенде қоңыр түсті
сұйықтық бөлініп шығатынын көреді, оны көбірек жинап содан кейін зерттемек болады. Бірақ бұл зерттеу бітпес бұрын 1826 жылы Францияда Антуан Жером Балар бром деген жаңа элемент ашыпты деген хабар жарияланады. Гмелин мен Левигтің зерттейміз деп жинап қойған сұйықтығы жаңа ашылған бром екен.
Балар теңіз суын суалтып оған хлор жібереді,түзілген қоңыр түсті сұйықтықты
айдап ажыратып алып, зерттеу арқылы жаңа элемент екеніне көзі жетіп,оны мурид деп атайды.
Франция академиясының дәстүрі бойынша сайланған комиссия –Вокелен, Тенар, Гей-Люссак-Балардың жаңа элемент ашқандығын
растайды. Сол комиссияның ұсынысы бойынша оны бром (бромос-сасық)деп атайды.
Неміс химигі атақты Либих, Балардың бром ашқандығын естісімен зертханасында көп уақыттан тұрған,үстіне «хлор мен йодтың қосылысы»деп
жазып қойған сұйықтықты зерттесе ол бром екен.Либих уақытында жете тексермеге-ніне өкініп, соншама үлкен ғылыми табыс қолында бола тұра, оның абыройы, атағы, бұрын ешкімге белгісіз Жером Баларға бұйырғанына іші күйіп ызаланып, «Бромды ашқан Балар емес, Баларды ашқан бром» деп ащы сөз айтып қалдырған екен тарихта



Жеке жұмыс


«Бекіту»


10 минут

Оқулықта берілген мәліметтерді оқып шыққаннан соң, ғаламтор желісі арқылы «Кахут» ойынын ойнату






Тақырып бойынша ғаламтор желісі арқылы «Кахут» ойынын ойнау

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.



Бағалау парағы арқылы бағаланады

2 минут

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын стикерге жазғызады


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар мұғаліммен кері байланыс жасайды. Бүгінгі сабақта 2 түрлі ұнаған бөлімді және мұғалімге тілек, ұсыныс жазады.



Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!