Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Галогендер 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) - топ элементтері және олардың қосылыстары |
Педагогтің аты-жөні: |
Дулыбаева Меруерт Алпысқызы |
Күні: |
11. 04. 2022 жыл |
Сыныбы: 9 «А» сынып |
Қатысушылар саны: 12 Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақтың тақырыбы: |
§ 26. Галогендер |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.3.8.1 - Галогендер және олардың қосылыстары туралы оқушылардың түсінігін кеңейту, олардың маңызын, қолданылуы мен табиғатта таралуын және физикалық-химиялық қасиеттерін ұғындырып, реакция теңдеулерін сауатты жазу. |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: бейметалдар мен галогендерді ажырата алады. Периодтық жүйедегі орнына сай сипаттама бере алады. Көпшілік оқушылар үшін: Галогендер және олардың қосылыстарының физикалық, химиялық қасиеттерін сипаттай алады. Кейбір оқушылар үшін: Галогендер және олардың қосылыстарының физикалық қасиеттерінің айырмашылықтарын түсінеді. Химиялық қасиеттерінің реакция теңдеулерін жаза алады. Есептер шығаруды біледі. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 4 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Сәлеметсіздер ме? 2. Жағымды ахуал қалыптастыру Сабақтың ережесі:
3.Оқушыларға бағалау парағы таратылады |
Ретімен бір-біріне комплимент айтады. |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптері Интерактивті тақта Презента-ция |
Өткен білімді еске түсіру Жұмысты орындау 3 минут Жұмысты қорғау 4 минут
|
PISA тапсырмалары Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
Алюминий Алюминий – табиғатта кең таралған элемент. Периодтық жүйеде 3 периодта, ІІІ топтың негізгі топшасында орналасқан. Алюминий белсенді элемент болғандықтан табиғатта тек қосылыс түрінде кездеседі. Өнеркәсіпте алюминийді әдетте, алюминий оксидін электролиздеп алады. Алюминий химиялық реакцияларда басқа металдар сияқты тотықсыздандырғыш қасиет көрсететін екідайлы металл. Алюминий қышқыл және сілті ерітінділерімен де әрекеттеседі. Алюминий электр тогын өте жақсы өткізеді. Электрөткізгіштігі жағынан күміс пен мыстан кейінгі үшінші орын алады. Сондықтан таза алюминийден өткізгіш сымдар жасайды. Сонымен қатар, су тазалауда, қағаз өндірісінде және органикалық синтезде катализатор ретінде қолданылады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
“Тез қимылда” ойыны 2 минут |
|
Оқушылар формулаларға қарап қатты зат болса – оң қолын, сұйық зат болса – сол қолын көтереді, газ болса мұрынын ұстайды. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу «Қолдану» Оқулықпен жұмыс 10 минут |
Мағынаны тану «Жаңа сабақ құпиясы» (анаграмма) Дой, форт, мобр, татас, лорх Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Галогендер Ол туралы не білеміз??? Ықтимал жауаптар: «Кітап-досың, ақылшың» 134-135-беттер оқушылар жеке жұмыс жүргізеді, мәтінмен танысады. Фтор - 1886ж химик Муассан; Хлор - 1774ж. швед химигі К. Шееле; Бром - 1826ж француз ғалымы Ж. Балар; Йод - 1811ж француз химик-технолог Бернер Куртуа; Астат - 1940ж жасанды жолмен алынды. Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Галогендердің үлгілерін салыстырады
Фтор молекласының түзілуін сипаттайды |
1. Галоген молекулаларының электрондық формулаларын құрастыруды анықтайды |
|
«Миға шабуыл» әдісі PISA тапсырмалары 5 минут |
1825 жылы Германияда Гейдельберг университетінің студенті қызыл қоңыр түсті зат алды. Кейіннен бұл металл емес екендігі белгілі болды, сонымен қатар қалыпты жағдайда сұйық. Ол теңіз суында натрий, калий және магний тұздары түрінде табылды. Медицинада бұл заттың препараттары седатив ретінде тағайындалады. Седатив – жүйке жүйесін тыныштандыратын дәрі-дәрмектер Бұл зат: А) хлор Ә) фтор Б) йод В) бром |
1825 жылы Гейдельберг университетінде
проф. Гмелиннің
қарамағында Левиг
деген студент ащы бұлақтың
суын зерттейді,суға хлор жібергенде қоңыр
түсті |
|
|
Жеке жұмыс «Бекіту» 10 минут |
Оқулықта берілген мәліметтерді оқып шыққаннан соң, ғаламтор желісі арқылы «Кахут» ойынын ойнату |
|
|
Тақырып бойынша ғаламтор желісі арқылы «Кахут» ойынын ойнау |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. Бағалау парағы арқылы бағаланады 2 минут |
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын стикерге жазғызады Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар мұғаліммен кері байланыс жасайды. Бүгінгі сабақта 2 түрлі ұнаған бөлімді және мұғалімге тілек, ұсыныс жазады. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |