Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    7 тарау: Ғарышқа саяхат

    Мектеп: Ақшолақ орта мектебі



    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Татыбаева А

    Сынып: 4

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    «Ғарыш әлеміне саяхат композициясын жасаймыз» Гратаж өнері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.2.3.1 Тиімді тәсілдермен анықталған материалдарды және компоненттерді нақтылықты сақтай отырып өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

    4.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

    Сабақ мақсаттары

    • «Мен ғарыштамын» тақырыбында әңгіме ойлап табу;

    • Ермексазды қолданып көлемді аппликация орындау, түсті А4 форматты қатты қағаздың бетіне, композиция құру.

    Жетістік критерийлері

    Оқушы:

    • Пластинография техникасын қолданып, шығармашылық жұмыстарды орындайды.

    • Қауіпсіздік шараларын сақтай отырып, материалдар мен құралдарды пайдаланады.

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика және терминдер

    • Мақта дискілері, пластик бөтелкелерінің қақпақтары, жүн жіптері, фольга, плёнка

    • Меркурий, Венера, Жер, Марс, Юпитер, Сатурн, Уран, Нептун

    Неліктен екенін айта аласыз ба?

    • Ғарыш кеңістігіндегі қандай обьектілерді таңдайсыз?

    • Сіздің елестетуіңізде олар қалай көрініс тапқан?

    Құндылықтарды дарыту

    Азаматтық жауапкершілік

    Пәнаралық байланыстар

    Астрономия

    АКТ қолдану дағдылары

    Бұл сабақ аясында АКТ дағдылары қарастырылмайды

    Бастапқы білім


    Табиғат әлемімен танысуды жалғастырады, көркем материалдармен жұмыс жасаудағы практикалық дағдыларың жетілдіреді.



    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Сабақтың басы

    5 минут


    Сабақтың басы: Сәлеметсіздер ме!
    1. Сабақтың түрі - дағдыларды қалыптастыру.

    Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбымен және сабақ мақсаттарымен таныстыру. Сабақ соңында күтілетін нәтижеге назар аудару қажет.

    (1 слайд)
    Мен сізбен кездескеніме өте қуаныштымын және сіздерге жақсы көңіл-күй бар деп үміттенемін. Бір-бірімізге күлімсірейік. Бүгін біз пластилинография техникасымен танысуды жалғастырамыз, «Айналамыздағы ғарыш» тақырыбында композиция құрастырамыз.

    2. Тапсырма №1. Оқу әдістемесі - визуалды, жұмыс түрі - фронталды, әдіс - жаңа ақпаратты игеру.
    «Пластилинография» дегеніміз не?
    - Балалар, сіздер білесіздер суретті қарындаштарпен бояулармен ғана емес, ермексазбенде салуға болады. Пластинография – дәстүрлі емес техникаға жатады, көлденен бетте бейнеленген көлемді сурет (барельеф) ермексаз қолданып, «суретте» бейнелерді көп немесе аз дөңеспен арқылы көрсетіледі. Бүгін біз ғарышқа қызықты, танымды саяхат жасаймыз, бірақ алдымен жұмбақтарды шешу керек:

    Етегім толы сөк,

    Ерте тұрсам жоқ. Жауап: Жұлдыз


    Көлде жүрген ақ үйрек,

    Түнде бар да, күндіз жоқ. Жауап: Ай

    Сұрақтарға жауап беріңіздер:

    • Ғарыш туралы қандай әңгіме, мультфильм білесіздер?

    • Олар не жайында? Мультфильмде ғарыштың қандай элементтері бейнеленген? (2слайд)

    «Мен ғарыштамын» атты тақырыбына ермексаздан рельефті аппликацияны А4 форматында орындау.

    Рельефті ермексазды аппликацияның орындау кезеңдерін қарастыр.

    Сұрақтарға жауап бер:

    • Бұл техниканың қандай ерекшеліктері бар?

    Жауап: жұмсақ материал, қолға жағымды.

    • Практикалық жұмысқа қандай материалдар қажет?

    Жауап: Қатты қағаз, ермексаз, стектар.

    3.Кері байланыс: оқушылар ұсынылған жұмыстарға байланысты сұрақ қойу.

    4.Қалыптастырушы бағалау: Толық қызықты жауаптар үшін оқушыларды мақтау.








    https://www.youtube.com/watch?v=--JUVPoHfvc



    https://ru.pinterest.com/pin/468092955011225630/


    Сабақтың ортасы

    30 минут

















































    2 минут

    5. Тапсырма №1

    Әдіс - практикалық, жұмыс түрі - жұптық.

    Рельефті аппликация техникасында түсті А4 қатты қағазда композиция жасау. (3,4,5 слайд)
    Оқушылардың назарың түс және пішінге аудару.
    «Мен ғарыштамын» деген тақырыбына кішігірім әңгіме ойластыруды сұрау. 

    Пластинографикалық бейненің жасау негізгі әдістері. (Слайд 6)
    - Жұмысқа кіріспес бұрын, мүсіндеудің негізгі әдістерің еске түсірейік:
    ермексаздан жгуттар жасап жабыстыру,
    ермексаздан дөнгелектер жасап жабыстыру,
    жағып жабыстыру,
    мүсінде контурларды қолдану,
    үлгіні пайдалана отырып мүсіндеу
    рельефты мүсін.
    - Жағып сурет орындау реті: алдымен ермексазды басу, содан кейін оны ортасынан контурдың шеттеріне дейін жағу.
    - Барлық мүсіндеудің негізгі әдістерін еске алдық.

    Ермексаз қолданып бейне жасау үшін не қажет? (Слайд 7)
    - Түсті ермексаз, қатты қағаз (әйнек), жұмысқа арналған тақтай, дымқыл майлықтар, стектер.
    - Сабақтың практикалық бөліміне кіріспес бұрын ермексазды қолдану әдістемесін талқылау.

    Сергіту сәті

    Қырғауыл боп ұшамыз, ұшамыз (Екi қолымен қанат жасап ұшады)

    Түлкi болып қашамыз, қашамыз  (Бiр орындарында тұрып жүгiредi)

    Қырғауылдай тапқыр боп, тапқыр боп,

    Орнымызға қонамыз (Бәрi орындарына отырады).

    6.Жұмыс кезеңдері:
    • Түсті қағаздың бетіне ғарыштық кейіпкерлердің суретін және элементтерін салу;
    • Ермексазды пайдаланып, кескіндерді қалыптастыру және көлемді аппликация мүсіндеу;
    • Ғарыш объектілері мен кейіпкерлердің түс ауқымына назар аудару.

    Жұпта немесе кішігірім топтарда сыныптастарыңның жұмыстарын талқылаңыздар. Талқылау барысында жұмысты жасау барысында қолданған әдістерді талқылайтындай сұрақтар қойыңыздар.

    7.Саралау:
    Барлығы түстер мен кейіпкерлердің ең аз санын пайдаланады. Көпшілігі мұғалімнің көмегіне жүгіну және көлемді бейне жасайды. Кейбір оқушылар ғаламшарлар, кейіпкерлерді және көлемді бейне пайдаланып, өз бетімен жұмыс жасайды.

    8.Дескрипторлар:
    - жұлдызды аспанды орындайды;
    - кейіпкерлерге көлем береді;
    - ғаламшарларды жасайды;
    - ұқыпты жұмыс.

    9. Кері байланыс:

    - Сіз қандай техниканы таныстыңыз?
    - Орындау технологиясын қайталаңыз?











    Ғарыштық музыка

    https://www.youtube.com/watch?v=wI-VOWOGSr4
















    https://www.youtube.com/watch?v=_e18B3g-pqY

    (пластилинмен сурет салу)


    Ермексаз, тақтай, стектер, қатты қағаз А4.















    Сабақтың соңы

    3 минут

    10. Рефлексия:

    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

      • нені білдім, нені үйрендім?

      • нені толық түсінбедім?

      • немен жұмысты жалғастыру қажет?

    11. Үй жұмысы: Материалды таңдау: жіп, PVA желім, қатты қағаз, ермек саз, ермексазға арналған тақтай, жүн және т.б.

    12. Жұмыс орның жинау.


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Барлығы түстер мен кейіпкерлердің ең аз санын пайдаланады. Көпшілігі мұғалімнің көмегіне жүгіну және көлемді бейне жасайды. Кейбір оқушылар ғаламшарлар, кейіпкерлерді және көлемді бейне пайдаланып, өз бетімен жұмыс жасайды.

    Өзара бағалау;
    Бір-бірін бағалау;
    Оқытушының байқауы.


    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Татыбаева Айнагүль Дауреновна
    21 Мамыр 2021
    681
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: Ғарыш әлеміне саяхат

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: Ғарыш әлеміне саяхат

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімге қысқаша түсініктеме
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    7 тарау: Ғарышқа саяхат

    Мектеп: Ақшолақ орта мектебі



    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Татыбаева А

    Сынып: 4

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    «Ғарыш әлеміне саяхат композициясын жасаймыз» Гратаж өнері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.2.3.1 Тиімді тәсілдермен анықталған материалдарды және компоненттерді нақтылықты сақтай отырып өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

    4.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

    Сабақ мақсаттары

    • «Мен ғарыштамын» тақырыбында әңгіме ойлап табу;

    • Ермексазды қолданып көлемді аппликация орындау, түсті А4 форматты қатты қағаздың бетіне, композиция құру.

    Жетістік критерийлері

    Оқушы:

    • Пластинография техникасын қолданып, шығармашылық жұмыстарды орындайды.

    • Қауіпсіздік шараларын сақтай отырып, материалдар мен құралдарды пайдаланады.

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика және терминдер

    • Мақта дискілері, пластик бөтелкелерінің қақпақтары, жүн жіптері, фольга, плёнка

    • Меркурий, Венера, Жер, Марс, Юпитер, Сатурн, Уран, Нептун

    Неліктен екенін айта аласыз ба?

    • Ғарыш кеңістігіндегі қандай обьектілерді таңдайсыз?

    • Сіздің елестетуіңізде олар қалай көрініс тапқан?

    Құндылықтарды дарыту

    Азаматтық жауапкершілік

    Пәнаралық байланыстар

    Астрономия

    АКТ қолдану дағдылары

    Бұл сабақ аясында АКТ дағдылары қарастырылмайды

    Бастапқы білім


    Табиғат әлемімен танысуды жалғастырады, көркем материалдармен жұмыс жасаудағы практикалық дағдыларың жетілдіреді.



    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Сабақтың басы

    5 минут


    Сабақтың басы: Сәлеметсіздер ме!
    1. Сабақтың түрі - дағдыларды қалыптастыру.

    Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбымен және сабақ мақсаттарымен таныстыру. Сабақ соңында күтілетін нәтижеге назар аудару қажет.

    (1 слайд)
    Мен сізбен кездескеніме өте қуаныштымын және сіздерге жақсы көңіл-күй бар деп үміттенемін. Бір-бірімізге күлімсірейік. Бүгін біз пластилинография техникасымен танысуды жалғастырамыз, «Айналамыздағы ғарыш» тақырыбында композиция құрастырамыз.

    2. Тапсырма №1. Оқу әдістемесі - визуалды, жұмыс түрі - фронталды, әдіс - жаңа ақпаратты игеру.
    «Пластилинография» дегеніміз не?
    - Балалар, сіздер білесіздер суретті қарындаштарпен бояулармен ғана емес, ермексазбенде салуға болады. Пластинография – дәстүрлі емес техникаға жатады, көлденен бетте бейнеленген көлемді сурет (барельеф) ермексаз қолданып, «суретте» бейнелерді көп немесе аз дөңеспен арқылы көрсетіледі. Бүгін біз ғарышқа қызықты, танымды саяхат жасаймыз, бірақ алдымен жұмбақтарды шешу керек:

    Етегім толы сөк,

    Ерте тұрсам жоқ. Жауап: Жұлдыз


    Көлде жүрген ақ үйрек,

    Түнде бар да, күндіз жоқ. Жауап: Ай

    Сұрақтарға жауап беріңіздер:

    • Ғарыш туралы қандай әңгіме, мультфильм білесіздер?

    • Олар не жайында? Мультфильмде ғарыштың қандай элементтері бейнеленген? (2слайд)

    «Мен ғарыштамын» атты тақырыбына ермексаздан рельефті аппликацияны А4 форматында орындау.

    Рельефті ермексазды аппликацияның орындау кезеңдерін қарастыр.

    Сұрақтарға жауап бер:

    • Бұл техниканың қандай ерекшеліктері бар?

    Жауап: жұмсақ материал, қолға жағымды.

    • Практикалық жұмысқа қандай материалдар қажет?

    Жауап: Қатты қағаз, ермексаз, стектар.

    3.Кері байланыс: оқушылар ұсынылған жұмыстарға байланысты сұрақ қойу.

    4.Қалыптастырушы бағалау: Толық қызықты жауаптар үшін оқушыларды мақтау.








    https://www.youtube.com/watch?v=--JUVPoHfvc



    https://ru.pinterest.com/pin/468092955011225630/


    Сабақтың ортасы

    30 минут

















































    2 минут

    5. Тапсырма №1

    Әдіс - практикалық, жұмыс түрі - жұптық.

    Рельефті аппликация техникасында түсті А4 қатты қағазда композиция жасау. (3,4,5 слайд)
    Оқушылардың назарың түс және пішінге аудару.
    «Мен ғарыштамын» деген тақырыбына кішігірім әңгіме ойластыруды сұрау. 

    Пластинографикалық бейненің жасау негізгі әдістері. (Слайд 6)
    - Жұмысқа кіріспес бұрын, мүсіндеудің негізгі әдістерің еске түсірейік:
    ермексаздан жгуттар жасап жабыстыру,
    ермексаздан дөнгелектер жасап жабыстыру,
    жағып жабыстыру,
    мүсінде контурларды қолдану,
    үлгіні пайдалана отырып мүсіндеу
    рельефты мүсін.
    - Жағып сурет орындау реті: алдымен ермексазды басу, содан кейін оны ортасынан контурдың шеттеріне дейін жағу.
    - Барлық мүсіндеудің негізгі әдістерін еске алдық.

    Ермексаз қолданып бейне жасау үшін не қажет? (Слайд 7)
    - Түсті ермексаз, қатты қағаз (әйнек), жұмысқа арналған тақтай, дымқыл майлықтар, стектер.
    - Сабақтың практикалық бөліміне кіріспес бұрын ермексазды қолдану әдістемесін талқылау.

    Сергіту сәті

    Қырғауыл боп ұшамыз, ұшамыз (Екi қолымен қанат жасап ұшады)

    Түлкi болып қашамыз, қашамыз  (Бiр орындарында тұрып жүгiредi)

    Қырғауылдай тапқыр боп, тапқыр боп,

    Орнымызға қонамыз (Бәрi орындарына отырады).

    6.Жұмыс кезеңдері:
    • Түсті қағаздың бетіне ғарыштық кейіпкерлердің суретін және элементтерін салу;
    • Ермексазды пайдаланып, кескіндерді қалыптастыру және көлемді аппликация мүсіндеу;
    • Ғарыш объектілері мен кейіпкерлердің түс ауқымына назар аудару.

    Жұпта немесе кішігірім топтарда сыныптастарыңның жұмыстарын талқылаңыздар. Талқылау барысында жұмысты жасау барысында қолданған әдістерді талқылайтындай сұрақтар қойыңыздар.

    7.Саралау:
    Барлығы түстер мен кейіпкерлердің ең аз санын пайдаланады. Көпшілігі мұғалімнің көмегіне жүгіну және көлемді бейне жасайды. Кейбір оқушылар ғаламшарлар, кейіпкерлерді және көлемді бейне пайдаланып, өз бетімен жұмыс жасайды.

    8.Дескрипторлар:
    - жұлдызды аспанды орындайды;
    - кейіпкерлерге көлем береді;
    - ғаламшарларды жасайды;
    - ұқыпты жұмыс.

    9. Кері байланыс:

    - Сіз қандай техниканы таныстыңыз?
    - Орындау технологиясын қайталаңыз?











    Ғарыштық музыка

    https://www.youtube.com/watch?v=wI-VOWOGSr4
















    https://www.youtube.com/watch?v=_e18B3g-pqY

    (пластилинмен сурет салу)


    Ермексаз, тақтай, стектер, қатты қағаз А4.















    Сабақтың соңы

    3 минут

    10. Рефлексия:

    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

      • нені білдім, нені үйрендім?

      • нені толық түсінбедім?

      • немен жұмысты жалғастыру қажет?

    11. Үй жұмысы: Материалды таңдау: жіп, PVA желім, қатты қағаз, ермек саз, ермексазға арналған тақтай, жүн және т.б.

    12. Жұмыс орның жинау.


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Барлығы түстер мен кейіпкерлердің ең аз санын пайдаланады. Көпшілігі мұғалімнің көмегіне жүгіну және көлемді бейне жасайды. Кейбір оқушылар ғаламшарлар, кейіпкерлерді және көлемді бейне пайдаланып, өз бетімен жұмыс жасайды.

    Өзара бағалау;
    Бір-бірін бағалау;
    Оқытушының байқауы.


    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Ашық сабақ 4 сынып
    21.05.2021
    681
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Татыбаева Айнагүль Дауреновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации