Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Ғарышқа саяхат" 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлім: |
10-бөлім: Ғылыми фантастика |
|
Педагогтің аты-жөні |
Cұраған А. |
|
Күні: |
20.05.2024 ж. |
|
Сынып: 7 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Ғарышқа саяхат. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу |
|
Сабақтың мақсаты: (бағалау критерийлері) |
идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды; оқшау сөздердің қызметін түсінеді, ажырата біледі. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
2-3 минут |
Сәлемдесу, оқушыларды тіркеуден өткізу. Құжат беру.
Психологиялық ахуал. «Мен ғарышқа ұшамын...» Топқа бөлу. «Асықтар» әдісі арқылы топқа бөлінеді. 1-топ «Ғарышкерлер» 2-топ «Ғаламшар» |
Амандасады, сабаққа назарын аударады.
Оқушылар ұшақ макетінің алдына келіп оқшау сөздерді қолдана отырып бүгінгі сабақта неге қол жеткізетіндері жайлы ата-анасына, достарына, өзіне уәделерін айтады. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
Суреттер |
Сабақтың басы: 5 мин
5 мин |
Өткен сабақты еске түсіру «wordwall.net» қосымшасы
Қызығушылығын ояту Сабақ мақсатымен таныстыру. |
Сөйлемдегі оқшау сөздің қай түрі екенін анықтаңыз. Дескриптор:
Видеоны мұқият көріңіздер, сұрақтарға жауап беріңіздер. Сұрақтар: Тұңғыш рет ғарышқа қай жерден аттанды? Қандай рекордтар ашылды? Күн бір тәулікте неше рет шығады? Ғарышта ең көп болған ғарышкер? Бұл қай стиль? Қандай жанр? Оқушылар сабақ мақсатымен танысады. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
Интербелсенді тақта https://wordwall.net/ru/resource/73534189 https://youtu.be/MnxDgN6_mWU?si=6yZeu51VWMZ6EONh |
Сабақтың ортасы: 7 мин
5 мин
7 мин
10 мин
|
Мәтін алды тапсырма. Оқылым. Айтылым. «Джигсо» әдісі Топтық жұмыс. Тілдік бағдар: стиль Мәтінмен жұмыс. «Салыстыру» әдісі
Жазылым алды тапсырма. Жеке жұмыс
Жазылым. Дәптермен жұмыс. |
1-тапсырма. Мәтінді оқыңыз. Топта талқылап келесі топқа айтып беріңіз. Дескрипттор:
Публицистикалық және көркем әдебиет стильін еске түсіреді. 2-тапсырма. Мәтіндерді оқып, оларды тақырыбы, құрылымы, стилі, мақсатты аудиториясы, тілдік ереркшелігі тұрғысынан салыстырыңыз. Дескриптор:
3-тапсырма. Қысқа әңгіме жазудың басты элементтерін қолданып, кестені толтырыңыз. Дескриптор.
4-тапсырма. "Марсқа саяхат" тақырыбында жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай оқшау сөздерді орынды қолдана отырып, шағын әңгіме жазыңыз. Сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерінің дұрыс қойылуын ескеріңіз. А деңгейлі оқушыға: Тірек сөздер: алақай, қап, ұштық, ғарышкер, балақай, пай-пай, уһ Дескриптор:
сақтайды;
|
«Одағай сөздер» арқылы бағалау «Бәрекелді» «Қап» «Жарайсыңдар» «Шапалақ» әдісі
Өзін-өзі бағалау «Бағалау парағы» Өзін-өзі бағалау «Бағалау парағы» |
Презентация Қосымша №1
Қосымша №2
Дәптер |
Сабақты қорытындылау 3 мин |
«Менің алған әсерім» |
Оқшау сөздерді қолдана отырып әсерлеріңізді, көңіл-күйлеріңізді жазыңыздар. Дескриптор:
|
|
|
Сабақтың соңы: (2 мин) |
Рефлексия әдісі «Classroomscreen» қосымшасы
Үй жұмысы: Әңгімені толықтыру |
Оқушылар көңіл-күйіне паспортқа жазып, оқу арқылы кері байланыс береді. Бүгінгі сабақта менің...
Үй тапсырмасын жазып алады. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
Интербелсенді тақта |
Сабақтың мақсаты:
7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;
7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу
Салыстыру
-
1-мәтін
2-мәтін
Тақырыбы
Кімдерге оқуға арналған?
Қандай стильде жазылған?
Стильге тән тілдік
құрылымдардан мысал келтіріңіз
1-мәтін
Планетаның табиғаты өте қызық екен. Кеменің үлкен телеэкранынан ойлы-қырлы сарғыш алқап көрінді. Бір ғажабы кілемнің түгіндей ғана шөп тәріздес бірдеңе ескен тақыр дүние. Тек оқта-текте ғана арқан жіп сияқты шубалған ағаштар бой созып шайқалады. Мәриям теледүрбімен жан-жақты түгел шолулап қарап шықты. Көңілсіз де қорқынышты. Алғашында қарайған тас сияқты бірдеңелер қарауытып жатыр еді, кейін олардың бәрі зым - зия болып ұшып кетті. Олардың жаны бар хайуанаттар екені айдан анық. Сезім мүшелері де ерекше дамыған. Томпаңдаған борсық тәрізді.
Бұл планетаның қос Күні де біздің жақтың Күніндей кішкентай екен деп ойлады Мәриям. Сол сәтте оның жүрегі дүрсілдеп өзінің үйреншікті жерін сағынды. Планета атмосферасы жөңкіліп жүрген сүлік тәрізді «құстарға» толы. Кәдімгі бір мұхит сияқты дөңбекшіп, шалқып, толқын атып жатқандай. Әредік-әредік жарқылдап от шығады. Бейнебір бұлтсыз күнгі найзағай іспетті.
Шындығына келсек, космонавтар мұндай жағдайға душар боламыз деп мүлде ойламаған-ды. Үстеріндегі скафандрларының биотокқа қарсы күресер қорғанышы жоқ.
Алып шыққан биомагнит аппаратының қуаты да мына планетада түкке аспай қалды. Мәселе биологқа келіп тірелді.
Экипаж мүшелері Турановтың аузына қарады. Биолог ғалым «Байқоңыр-12» қонғаннан кейін планета табиғатынан көптеген үлгілер жинап зерттеулер жүргізген болатын. Ол орнынан тұрды да биоанықтауыш электрондық машинадан соңғы информацияларды алды. Өңінде сабырлылық, терең ойлылық нышаны сезіледі. Мәриям Турановтың жүзіне мұңая қарап отыр.
2-мәтін
Қазақстан аумағында орналасқан «Байқоңыр» ғарыш айлағы ғылымның ең озық саласы үшін 60 жылдан бері қалтқысыз қызмет етіп келеді. Адамзат өкілі Юрий Гагарин ең алғаш алыс сапарға аттанған уақыттан бері қарайғы жарты ғасырдың ішінде барлығы 38 елден 545 ғарышкер біздің Байқоңырдан аттанып, ғарыш кеңістігінде болып қайтқан екен. Аттары аңызға айналған сол тұлпар топтың мүшелері – қазақ ғарышкерлері Тоқтар Әубәкіров, Талғат Мұсабаев, Айдын Айымбетов туралы шертетін толғамды сыр аз емес. Біздің тұңғыш ғарышкеріміз Тоқтар Әубәкіровтің 24 жыл бұрынғы ғарышқа сапары Қазақстан Тәуелсіздігінің алтын бастауы болды. Осы ұшуды жүзеге асыру үшін қаншама қиындықты еңсеруге тура келгені есімізде. Екінші ғарышкеріміз Талғат Мұсабаев – жалпы жиынтығы 341 тәулікке созылған 3 ғарыш экспедициясына қатысты. Ол – ашық ғарыш кеңістігіне 8 рет шығып, 42 сағаттан астам уақыт болған тұңғыш қазақ. Айдын Айымбетов тәуелсіз Қазақстанның үшінші ғарышкері атанды
Бағалау парағы
№ |
Тапсырма реті |
Бағалау критерийі |
Ульяна |
Камила |
Амелия |
Ясмина |
Каролина |
Анатолий |
Санжар |
Аурика |
Анастасия |
1 |
1-тапсырма Жаңа сөздерді бекіту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
2-тапсырма «Сұрақ бізден, жауап сізден» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
3-тапсырма «Сәйкестендір» әдісі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
4-тапсырма Жазылым |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қорытынды балл |
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау парағы
Аты-жөні: __________________
№ |
Тапсырма реті |
Бағалау критерийі |
Балл |
1 |
1-тапсырма. «Джигсо» әдісі |
|
|
2 |
2-тапсырма Мәтінмен жұмыс. «Салыстыру» әдісі |
|
|
3 |
3-тапсырма Жазылым Жеке жұмыс |
|
|
4 |
4-тапсырма Жазылым. Дәптермен жұмыс |
сақтайды– 1 б
қолданады– 1 б
|
|
Қорытынды балл |