Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі
Қызығушылықты
ояту
8
мин
|
Сәлемдесу.
Сыныпты түгендеу.Сыныпта көңілді атмосфера
қалыптастыру. Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Барлығы бірге тақтада
көрсетілген өлеңді айтады:
Қайырлы күн достым,
Қайырлы күн болсын!
Бейсенбінің күні
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз,
Кілең ондық болсын!
Оқушыларға кіру билеттерін тарату арқылы 3топқа
бөлу.
І топ:
«Тынық» тобы
ІІ топ:
«Атлант»
тобы
ІІІ топ:
«Үнді» тобы
Өткен тарауды қорытындылауға «миға шабуыл» әдісі
арқылы сұрақтар беріледі:
-
Атмосфера дегеніміз
не?
-
Климат дегеніміз
не?
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
«Кіру билеттері»
|
http://bestreferat.kz/extra_rkd/show/59
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
|
Әр топ өз аттарымен аталатын мұхиттарды картадан
көрсету қажет: Тынық, Атлант, Үнді. Қосымша Солтүстік мұзды
мұхит
Топтарыңыздың атаулары арқылы бүгінгі
сабағымыздың тақырыбын табамыз...
-Бұл сөздер сіздерге тақырып туралы қандай ой
шақырады?
-Қазақстандағы қандай өзен, көлдер, теңіздерді
білеміз?
Сұраққа жауап алғаннан кейін, сабақтың
мақсаттарымен таныстырамын.
Жаңа тақырыпты ашу үшін видеоролик көрсетіледі.
«Бастағы қалпақ»
әдісі арқылы топ басшысын
сайлаймын.(Әуен қосылады, әр топтағы 1білім алушының
басына қалпақты кигізіп кетемін. Ол екінші оқушыға кигізіп, ары
қарай жалғасады. Әуен тоқтап, қалпақ кімнің басында қалса
сол топ басшысы болып
сайланады) Топ
басшысы топтық жұмыстарды ұйымдастырады.
1-тапсырма: Топтық жұмыс
(Берілген мәтінді оқиды, постер жасайды,
қорғайды)
«Тынық» тобы: Гидросфера – топтастыру стратегиясы
«Атлант» тобы: Судың қасиеті – жүзім шоқтары кластері
«Үнді» тобы: Табиғаттағы су айналымы –
тірек-сызба
2-тапсырма: «Мюнстерберг» әдісі арқылы топпен біріге отырып
мәтін шығару
Геосергіту:
«Австралиялық
жаңбыр»
3-тапсырма:
Файнворд әдісі
Оқушылар берілген жәшікшелердің ішінен
гидросфераға қатысты атаулар мен терминдерді анықтайды. Анықтаған
ірі өзендер мен көлдерді картадан анықтап құрлықтар бойынша
топтастырыңдар
Мәтінмен жұмыс
Мәтінді «Түртіп алу » әдісі арқылы талдайды.
|
+ жаңа ақпарат
|
? түсініксіз
|
Постер қорғау (дайындалуға 4 мин, қорғауға әр
топқа 1минуттан)
Мәтін бойынша оқушыларға сұрақтар
қойылады.
Сұрақ-жауап
1.Суреттегі «Табиғаттағы су айналымы» тізбегін
түсіндіріңдер
3.Гидросфера қандай бөліктерден тұрады?
4. Гидросферадағы басты тұщы су көздерін ата?
5. Үлкен және кіші су айналымын түсіндір
6. Су айналымының маңызы қандай?
Картамен жұмыс
Карточкаларда гидросфералық объектілердің
атаулары бойынша картадан табу
Файнворд әдісі .Қосымша 4
Оқушылар берілген жәшікшелердің ішінен
гидросфераға қатысты атаулар мен терминдерді анықтайды. Анықтаған
ірі өзендер мен көлдерді картадан анықтап құрлықтар бойынша
топтастырыңдар
Ғаламшар үшін гидросфераның маңызын
бағалаңдар
|
Тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту
арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін
жетілдіру арқылы бәсекелеседі
Берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,
логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары
қалыптасады
Дескрипторлар:
- Оқушы гидросфераға қатысты атаулар мен
терминдерді таба алады.
- Анықтаған ірі өзендер мен көлдерді картадан
анықтап құрлықтар бойынша топтастыра алады.
|
Смаликтер арқылы
ҚБ
өзін өзі бағалау
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
Бағалау парақшасын толтырады.
ҚБ Бағдаршам
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК
|
Сабақтың
соңы
Қорытынды
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
Кері байланыс.
«Түйін сөз» стратегиясы
1- қадам: 10 – ға шейін сандар
қиындыларын әзірлеймін.
2- қадам: Оқушыларға бір санды
таңдауға тиіс екенін түсіндіремін.
3- қадам: Оқушылардың сан мен
олардың сабақ туралы ой – пікірлерін ұштастыра айтатынын
түсіндіремін.
4 – қадам: Олар бүгінгі
сабақта не түсінді? Бүгінгі сабақ қандай жаңалықтарға толы болды?
Алдағы сабаққа ұсынысы қандай?Оқушылар осы сұрақтарға жауап
береді.
Мысалы,
Бір
дегенім – білім. Бүгін меннақыл
сөздердің мағынасын ашып,орынды қолдануды
білдім.
Екі
дегенім- ертеңге сенім.Осындай нақыл
сөздер тұрғанда қазақтың баласы ұлттың тілін,дінін құрметтеп
өтеді.Келесі сабақта нақыл сөздерден кітапша жасап әкелсек деген
ұсынысым бар.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|