10-сынып
(ЖМБ)
|
География. Дүниежүзіне жалпы
шолу. ТМД елдері
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Гидросфера оның құрамы.
Дүниежүзілік су
айналымы
|
Сілтеме
|
Диалогтік оқыту, Александер
(2008); (Perry et al,
2002);
Марта Бронсон(2002) өзін-өзі
реттеу.
|
Жалпы
мақсаттар
|
|
Оқыту
нәтижелері
|
-
Тақырыптың мазмұнын
түсінеді;
-
СТО-ға
үйренеді;
-
Диалогтік қарым-қатынас
қалыптасады;
-
Топпен жұмыс жасауға
үйренеді;
-
Дүниежүзілік су айналымының
маңызын түсінеді.
|
Шаттық шеңберін
құру
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Бір-бірімен амандасып, бүгінгі
сабаққа сәттілік
тілейді;
|
Іс-әрекет
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
|
Оқушылардың бар назарын
сабаққа бағыттау. Санау әдісі арқылы топқа бөлу, бағалау
критерийлерімен
таныстыру,
|
Сабаққа дайындық, зейіндерін
аударып, ден қою.
|
Білу,
тану
|
Өткен сабақтағы материалдарды
еске түсіру:
1. «Ыстық орындық»
әдісі;
2. «Синквейн»
әдісі;
3. «Ойлаудың 6 қалпағы»
әдісі.
«Қызығушылықты
ояту»
Интербелсенді тақтадан
«Гидросфераның құрамы» атты бейнероликті көрсету арқылы тақырыпты
ашу тапсырылады.
Бүгінгі тақырыппен танысу үшін
біз алдымызға қандай мақсат қоюымыз керек деп
ойлайсыңдар?
1. Гидросфера деген не?
Құрамдас бөліктерін
атаңдар.
|
«Ыстық орындыққа»
отырған оқушылар өткен сабақты еске түсіріп, сұрақтарға жауап
береді?
«Синквейн» бес жолдық өлең
және «Ойлаудың 6 қалпағы әдістері арқылы сыни тұрғыдан ойланып
талдау арқылы өткен сабақты
қорытады.
Оқушылар бүгінгі тақырыпты
болжап, сабақтың мақсат-міндеттерін айтуға талпыныс
жасайды.
Төмен сыныпта алған
білімдеріне сүйеніп сұраққа жауап
береді.
|
Түсіну
|
«Мағынаны
тану»
Судың әлемдік қоры туралы
түсінік.
|
Оқулықтағы 6-кестені (85-бет)
пайдаланып: Судың әлемдік қоры туралы сыни тұрғыдан ойланып топ
ішінде диалог арқылы талдайды, топтар арасында талдау
жүргізеді.
|
Қолдану
|
«Табиғаттағы су айналым»
Постермен жұмыс.
|
Постерге сурет салу арқылы
«Табиғаттағы су айналымды» туралы сыни тұрғыдан ойланып топ ішінде
диалог арқылы талдайды, топтар арасында талдау
жүргізеді.
|
«Сергіту
сәті»
|
Интербелсенді тақтадан
бейнеролик көрсету арқылы жүзеге
асыру
|
Талдау
|
«Ой-толғау»
«Судың қасиеттері»-
талдау.
|
1-топ: «Судың 3 күйде бола
алуы», «Су қатқан кезде көлемін
ұлғайтады»,;
2-топ: «Су- еріткіш», «Су-баяу
жылынып, баяу суиды» деген тақырыптарды топ ішінде жұппен сыни
тұрғыдан ойланып талдайды топтар арасында пікір
алмастырады.
|
Жинақтау
|
«Сәйкестендіру»
|
Әр топтан оқушы шығып
интербелсенді тақтада берілген тапсырманы
орындайды.
|
Бағалау
|
Топ жетекшісінің бағалау
парақшасын пайдаланып, жиынтық
бағалайды
|
Критерий парағын толтыра
отырып, топ жетекшісі оқушыларды
бағалайды.
|
Рефлексия
|
Балалар,бүгінгі сабақ туралы
не айтасыңдар?
Сабақ түсінікті болды
ма?
|
Стикерге Не білдім? Нені
білемін? Нені білгім келеді? деген сұрақтарға жауап беру арқылы
келесі сабаққа ұсыныс, пікірлер, талап-тілектер
жазады.
|
Келесі
тапсырма
|
-
Жұмыс дәптерінің 16-бетіндегі
тапсырмаларды
орындаңдар.
-
Адамзат үшін құрлық суларының
маңызы” тақырыбында әңгіме
құрастырыңдар.
3. Суды пайдалану
барысында қандай экологиялық проблемалар
туындайды?
|