Пәні:
|
Сабақ №
|
Сынып:
|
Күні:
11.12.15
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Гидросфераның негізгі
компонентері
|
Жалпы мақсаты:
|
Білімділік: Оқушылардың
Гидросфераның негізгі компоненттері туралы түсіктерін
қалыптастыру.
Дамытушылық: Судың
табиғаттағы, адам өміріндегі маңызы туралы оқушылардың ойлау
қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды қоршаған
ортаны қорғауға баулу, дүниетанымдық көзқарас қалыптастыру, өз
бетімен оқып-үйренуге тәрбиелеу.
|
Негізгі міндеттері:
|
-
Мұхиттар,
теңіздер, өзен, көлдер туралы түсінік
қалыптастыру;
-
Оқушылардың пәнге деген
қызығушылықтарын , іскерлігін дамыту;
-
Табиғатты қорғаудың қажеттілігін ұғынып, туған
жеріне, оның табиғатына деген сүйіспеншілігіне, оны аялап сақтауға
тәрбиелеу.
|
Сілтеме:
|
Оқулық:
|
Күтілетін нәтиже:
|
Өз ойларын еркін айтуға, қабылдауға жол ашады.
Оқушылар топта жұмыс істеу арқылы сыни тұрғыдан ойлауға
дағдыландырады.
|
Әдіс – тәсілдер:
|
Топтық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлау, оқыту және
оқудағы жаңа тәсілдер.
|
Ресурстар:
|
Постер, плакат, кесте, түрлі – түсті маркерлер,
сурет.
|
Сабақ кезеңдері
|
Мұғалімнің іс - әрекеті
|
Оқушының іс - әрекеті
|
Бағалау
|
Кіріспе
Үй тапсырмасын
тексеру
|
1. Сыныппен
амандасу
2.
Сыныпты топқа бөлу. Шаттық шеңбер құру (бір – біріне жақсы тілектер
айту)
«Географиялық
диктант»
Жердің су қабығы
...........................
Судың негізгі қоры
........................... және ........................
сулары.
Емдік сулардың шығып жатқан
жерін ....................... деп атайды.
Табиғаттағы ең күшті еріткіш
- ................................
Су -
...............................................................................
Топқа бөлу үшін келесі
сұрақтарға жауап береді:
1. Ауданы ең үлкен материк
(Еуразия)
2. Ең ылғалды және ең жасыл
материк (Оңтүстүк Америка)
3. Ауданы жағынан кіші және
құрғақ материк (Аустралия)
4. Жердің үстнгі қабығы (жер
қыртысы)
5. Жердің кіндігі
(ядро)
6. Жердің екінші қабаты
(Мантия)
Үй тапсырмасын қорытындылап,
бағалайды.
|
Оқушылар тақырып бойынша білетін мәліметтерін
ортаға салады, бірінің жауабын бірі толықтырады.
|
Формативті
|
Жаңа
тақырып:
Білу
(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не
істеді?
|
Оқушылардың базалық білімдерін жаңғырту, анықтау мақсатында
сұрақтар қояды, сыныппен диалог жүргізеді.
Не себепті мұхиттарды
Дүниежүзілік мұхит деп атайды?
Мұхиттардың суы ішуге жарамды ма?
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
|
|
Түсіну
(Неліктен? Себебі? Не үшін?
Неге?)
|
Оқушыларды жаңа сабақтың
мазмұнын меңгертуге бағыттау. Оқулықтын мәтінімен жұмыс (постермен
жұмыс)
-
топ.Мұхиттар
-
топ.
Теңіз
|
Оқулықтан мәтінді оқып, меңгеру, талдау, постер
құру.
|
Өзара бағалау
|
Қолдану
(Қарапайым тапсырмалар)
|
Аты
|
Ауданы (км²)
|
Ең терең жері (м)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылар жұмыс дәптерлеріне
кестені жазады
|
Өзара бағалау
|
Талдау
(салыстыру, ерекшелігі неде т.б., ең бастысын
бөліп шығар)
|
Венн диаграммасы . мұхит пен
теңізді салыстыру.
|
Оқушылар жұмыс дәптерімен
жұмыс істеп, Венн диаграммасын толтырады.
|
|
Жинақтау
(Қорытынды шығар, анықтама
бер, мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, сөзжұмбақ, ребус т.б.
құрастыру)
|
Кескін картамен жұмыс. (берілген кескін картаға
мұхиттар мен теңіздерді белгілеу)
Сематикалық картаны
толтыру:
|
мұхит
|
теңіз
|
Тынық
|
|
|
Қызыл
|
|
|
Жерорта
|
|
|
Солтүстік мұзды
|
|
|
Атлант
|
|
|
Араб
|
|
|
Үнді
|
|
|
«Географиялық пошта» берілген теңіздерді
топтастыру
1. Ішкі теңіздер 2. Шеткі теңіздер 3.Арал аралық
теңіздер
Жерорта, Қара, Қызыл, Азов, Балтық, Араб, Баренц,
Охот, Кариб, Жапон, Сулавеси, Фиджи, Банда
Сәкестендіру
-
Атлан мұхиты
2. Қызыл теңіз.
3.
Солтүстік Мұзды мұхит.
4.Тынық мұхиты
5. Үнді мұхиты
1. Тұздылығы 42% болатын
теңіз.
2. Көлемі
жөнінен 2 –орын алатын мұхит.
3. 7209м Зонд
аралдары
4. 11022м
Мариан шұңғымасы
5.Ең суық мұхит.
|
|
Өзіндік ерекшелігі
|
Мұхиттың аты
|
ең үлкен
ең суық
ең жылы
ең ұзын
ең кіші
ең тұзды
ең оңтүстіктегі
ең солтүстіктегі
ең тереңі
ең ендісі
жануарлар дүниесіне ең
байы
ең мұздысы
ең аралы көп
балық аулаудағы ең негізгісі
|
|
|
Оқушылар жұмыс дәптерімен жұмыс істеп,
сәйкістігін тауып , семантикалық картаны толтырады.
|
Өзін - өзі және өзара бағалау.
|
Бағалау
(Сіз қалай ойлайсыз? Не істер
едіңіз?)
|
Мұғалім топтық және жұптық жұмыстарды, кейбір
оқушыларды жеке бағалайды. Сабақтың мақсатына қарай нәтижеге қол
жеткенін, өзін - өзі бағалайды.
|
Өзін - өзі бағалайды
|
|
Үй тапсырмасы
|
§ 14оқу,
мазмұны.
|
|
|
Рефлексия
|
Кері байланыс. 2 жұлдыз, 1 тілек
|
|
|