Сабақтың басы
7
мин.
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Біз
балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім
аламыз!
Алдыңғы білім мен
жаңа сабақты байланыстыру.
«Бес
қадам» әдісі
-Ежелгі
қалалардың атын ата
-Ежелгі
қалалардың қазақ жерінде пайда болуына Ұлы Жібек жолының әсері тиді
ме?
-Ертеде
Отырар қалаcы қалай аталды?
-Әйгілі
Отырар кітапханасы қайдан табылды?
-Әл
Фараби Отырарда қайда дүниеге келді?
«Миға
шабуыл»
-Ғұндар деген кімдер? Олар туралы не
білесіңдер?
|
Өлеңнің мазмұнына қарай
қимылдар жасайды.
Отырар,Түркістан, Сайрам,Тараз,
Жетісу.Алматы, Астана,Шымкент, Атырау, Ақтөбе
Сұраққа жауап береді
|
«Тамаша! Керемет!
Өте жақсы!»
«От
шашу»
|
Өлең шумағы
Музыка
Интерактивті тақта
Білімленд флатформа сы
|
Сабақтың
ортасы
30
мин.
|
Сабақты
бастамас бұрын видеоролик көрсетемін.
Оқулықпен жұмыс.
-Ғұндар
қалай өмір сүреді?
Ғұндар
(түркі тілдес көшпелі тайпалар ) ІІ-ІV ғасырларда өмір сүрген
ежелгі көшпенді халық. Ғұн тайпасы Альпі мен Балтық теңізінен
бастап, Шығыста Каспий теңізіне дейінгі жерді басып алған жауынгер,
ержүрек халық болды. Олар мал шаруашылығымен, көбіне жылқы өсірумен
айналысты. Ғұндарда тұрақты баспана болмады, олар өз мал-жандарымен
бірге қоныс аударып отырды.
Ғұн билеушісі Атилла
Жалпыға арналған
тапсырма:
Қазақстан
аумағына сақтардан кейін ғұндар келді. Олар мал жайылымына қарай
көшіп-қонып жүрді. Жылқыны үйірімен, сиырды табынымен, қойды
отарымен бақты.
Ғұндардың
баспанасы киіз үй болды. Кейбір ғұндар отырықшылықпен қатар
егіншілікпен де айналысты.
-Ғұндар
немен айналысты?
-Ғұндардың батысқа қарай орын ауыстыруы
неге алып келді?
-Ғұндардың немен айналысқаны жайлы ролик
көреді.
-Ғұн
билеушісі Аттилла жайлы біледі.
-Сақтарды
кім басқарды?
Саралау
тапсырмасы
«ИӘ,
ЖОҚ»
-Cақтарды
Томирис басқарды.
-Ғұндар
егіншілікпен айналыспады.
-Атилла
ғұн билеушісі.
-Ғұндардың баспанасы киіз үй
болды?
-Ғұндар
мал шаруашылығымен айналыспады.
-Ғұндар
көшіп қонып жүрді.
-Ғұндар жауынгер, ержүрек
болмады.
|
Балалар
роликтен кімдер жайлы көргенін айтады.
Оқушылар
оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Оқушылар
тақырып аясында сұрақтар құрастырады.
Сұрақтар
тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап
береді.
Томирис
ханшайым басқарды, есімі тарихқа белгілі болды, Парсы патшасы Кирді
жеңді, сұлу өжет болды, ақылды-парасатты болды.
Сұрақтарға жауап береді.
|
Дескриптор
-Ғұндар
өмірі жайлы біледі.
-Ғұндар
жайлы дереккөздерден біледі, танысады.
- Ғұндар
немен айналысқанын сипаттайды, айтады, біледі
Жалпы – 10
балл
ҚБ 1-10
балл
«Тамаша! Керемет!
Өте жақсы!»
|
2-сынып оқулығы
Дәптер
Суреттер
ноутбук
|