Материалдар / Ашық сабақ "Хабарлы сқйлем"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Хабарлы сқйлем"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
476
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Үзіліс кезінде демалуға арналған ережелерді сақтаймын

Хабарлы сөйлем

Мұғалімнің аты-жөні:Сарғасқаева.А.Н.

Күні:

СЫНЫП: 2а


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою


Сабақтың мақсаты:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» идеясының 7құндылығының бірі 5) жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын басшылыққа алып, еңбектің маңызын әр сабақта түсінуге ықпал жасау.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

АКТ қолдану

Слайдтар

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, дүниетану, дене шынықтыру.

Бастапқы білім


Сөйлем, диалог тақырыбына негіздеу.



Сабақтың жоспары



Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Көңіл-күй ахуалын орнату

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Сынып реттілігін қадағалау.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

Ширату жаттығуы:

-Көңіл-күйіміз қалай?

-Тамаша!

-Даярлығымыз қалай?

-Ендеше ақтілек, әсем күлкімен амандасайық!

-Оң иығымызбен амандасайық!

-Оң қабақ танытайық!

-Арқамызбен бір-бірімізге тірек болайық!


Іс-әрекет қимылымен көрсету








Топқа бөлу

Пәндік терминдер арқылы топқа бөлу. Топ ережесімен нұсқаулық бойынша танысу.

  1. «Сөйлем» тобы

  2. «Тыныс белгі» тобы

1-топ:

«Сөйлем»

2-топ: «Тыныс белгі»

Ширату кезеңі

-Барлық пәндерден қай бөліммен танысудамыз?

-Мектептің жүрегі кім?

-Мұғалімнің жұлдыздары кім?

-Сөйлем нені білдіреді?

-Диалог дегеніміз не?

«Көбелек» әдісі

Оқу міндетін анықтау

-Осы тыныс белгілерінің сөйлемге не қажеті бар?

-Тыныс белгісін қоймай жазуға бола ма?

«Сұрақ-жауап» әдісі

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу,түсіну,қолдану


Таныстырылым




Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

29. Мәтінді түсініп оқы. Үзілісте. Тапсырма-№1

Оқулық,

мәтін

Топтық жұмыс

Әрбір топ «Екі қадам» әдісі арқылы,

-қалай сұрақ қоямын, қалай жауап беремін, деп мәтінмен танысады.

-Үзілісте сендер не істейсіңдер?

-Үзіліс не үшін беріледі деп ойлайсың?

-Кезекшінің міндеті қандай?

(Бір топ сұрақ қояды, екінші топ жауап береді.)



«Екі қадам» әдісі















Критерий

  1. Мәтінді түсіне оқу.

  2. Мәтін бойынша сұрақ даярлау.

  3. Қойылған сұраққа нақты жауап беру


Дескриптор

-Мәтіннің мазмұнын түсінеді.

-Кезекшінің міндетін анықтайды.

-Сұрақ қояды, дұрыс жауап береді.

Бағалау

1.Өзара топтар бір-бірін бағалайды.

2.Мұғалім бағалауы (топ мүшелерінің ерекше жауабын жекелей бағалау)


Нұсқаулықты тақтаға ілу.








«Бес саусақ» әдісі

«Смайлик» әдісі

Қысқаша рефлексия


(Ауызша)

-Осы тамсырмаларды орындауда қиындық туындады ма?

-Сыныпқа кезекшінің қажеті бар ма?

Үзілісте сендер не істейсіңдер?



Сергіту сәті

« Нұр аға» әнін айту


Жағдаятты шешу кезеңі


-Бағдаршамда неше көз бар?(3)

-Сөйлемде неше көз болады деп ойлайсыздар? (3: . ! ?)

«Бағдаршам» әдісі

Топпен жұмыс

Қалыптастырушы бағалау жүргізу.

Әр топқа қақпа тапсырмаларын ілу

Тапсырма №2 Сөйлемдерді құрастыру.

Критерий сөйлем құрастыру

тыныс белгісін анықтау

Дескриптор Білімалушы

  • Берілген сөздерден дұрыс сөйлем құрастырып жазады;

  • Сөйлемнің соңына тыныс белгісін қояды.

Топтар бірін бірі бағалау жүргізеді


А4 қақпа суреті





5 саусақ әдісімен

Жекелей жұмыс

Оқулық, оқулықтағы 30-жаттығу жұмыс дәптеріне

Жекелей бағалау

Мөрмен

Топпен жұмыс

Үзіліс ережелерімен танысу, 31-жаттығу

Кластер құру

2 топқа \білімалушы ережесі, міндеті беріледі\

Слайдтағы суреттер арқылы ережелер мен міндеттерді топтайды

Бағалау, топ ішінде талдау,диалог жүрізу.

Топ мүшелері бірі басқа топ алдында сөйлеп топ ұстанымын жеткізу

Жариялау әдісі


Смайликпен

Сабақтың соңы Қорытынды рефлексия

Бүгінгі сабақ тақырыптың нәтежиесіне жету үшін қандай әрекет түрін жасадыңыздар?

Кімге қандай қиындық туындады?

Үзіліс ережелерін білу өмірде қажет пе жоқ па?

Бүгінгі сабақта кім көп бағалау алды?


Бағдаршам әдісі

Кері байланыс



«Білім аралы» арқылы өздерің қай аралда болғандарығызды бояңыздар

Кеме макеті

Қима қағаз

Бағалау




Бағалау шкаласымен белгілерді санап, ең көбін анықтау арқылы.

Бағалау белгісін санау


Үйге тапсырма: 32. 90-бетте.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!