Материалдар / Ашық сабақ "Хабарлы сқйлем"

Ашық сабақ "Хабарлы сқйлем"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
465
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Үзіліс кезінде демалуға арналған ережелерді сақтаймынХабарлы сөйлемМұғалімнің аты-жөні:Сарғасқаева.А.Н.Күні:
СЫНЫП: 2а

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Құндылықтарды дарыту «Мәңгілік ел» идеясының 7құндылығының бірі 5) жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын басшылыққа алып, еңбектің маңызын әр сабақта түсінуге ықпал жасау.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
АКТ қолдану Слайдтар
Пәнаралық байланысЖаратылыстану, дүниетану, дене шынықтыру.
Бастапқы білім

Сөйлем, диалог тақырыбына негіздеу.



Сабақтың жоспары



ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Көңіл-күй ахуалын орнатуПсихологиялық ахуал қалыптастыру: Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Ширату жаттығуы:-Көңіл-күйіміз қалай?-Тамаша!-Даярлығымыз қалай?-Ендеше ақтілек, әсем күлкімен амандасайық!-Оң иығымызбен амандасайық!-Оң қабақ танытайық!-Арқамызбен бір-бірімізге тірек болайық!

Іс-әрекет қимылымен көрсету













Топқа бөлуПәндік терминдер арқылы топқа бөлу. Топ ережесімен нұсқаулық бойынша танысу.
  • «Сөйлем» тобы
  • «Тыныс белгі» тобы
  • 1-топ:«Сөйлем» 2-топ: «Тыныс белгі»
    Ширату кезеңі-Барлық пәндерден қай бөліммен танысудамыз?-Мектептің жүрегі кім?-Мұғалімнің жұлдыздары кім?-Сөйлем нені білдіреді?-Диалог дегеніміз не? «Көбелек» әдісі
    Оқу міндетін анықтау-Осы тыныс белгілерінің сөйлемге не қажеті бар?-Тыныс белгісін қоймай жазуға бола ма?«Сұрақ-жауап» әдісі
    Ойлау дағдыларының деңгейі Білу,түсіну,қолдану

    Таныстырылым





    Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.29. Мәтінді түсініп оқы. Үзілісте. Тапсырма-№1Оқулық,мәтін
    Топтық жұмыс Әрбір топ «Екі қадам» әдісі арқылы, -қалай сұрақ қоямын, қалай жауап беремін, деп мәтінмен танысады.-Үзілісте сендер не істейсіңдер?-Үзіліс не үшін беріледі деп ойлайсың?-Кезекшінің міндеті қандай?(Бір топ сұрақ қояды, екінші топ жауап береді.)



    «Екі қадам» әдісі




























    Критерий
  • Мәтінді түсіне оқу.
  • Мәтін бойынша сұрақ даярлау.
  • Қойылған сұраққа нақты жауап беру


  • Дескриптор -Мәтіннің мазмұнын түсінеді.-Кезекшінің міндетін анықтайды.-Сұрақ қояды, дұрыс жауап береді.Бағалау 1.Өзара топтар бір-бірін бағалайды. 2.Мұғалім бағалауы (топ мүшелерінің ерекше жауабын жекелей бағалау)

    Нұсқаулықты тақтаға ілу.













    «Бес саусақ» әдісі«Смайлик» әдісі
    Қысқаша рефлексия

    (Ауызша)-Осы тамсырмаларды орындауда қиындық туындады ма?-Сыныпқа кезекшінің қажеті бар ма?Үзілісте сендер не істейсіңдер?



    Сергіту сәті« Нұр аға» әнін айту

    Жағдаятты шешу кезеңі

    -Бағдаршамда неше көз бар?(3)-Сөйлемде неше көз болады деп ойлайсыздар? (3: . ! ?) «Бағдаршам» әдісі
    Топпен жұмысҚалыптастырушы бағалау жүргізу.Әр топқа қақпа тапсырмаларын ілуТапсырма №2 Сөйлемдерді құрастыру.Критерий сөйлем құрастыру тыныс белгісін анықтауДескриптор Білімалушы
  • Берілген сөздерден дұрыс сөйлем құрастырып жазады;
  • Сөйлемнің соңына тыныс белгісін қояды.
  • Топтар бірін бірі бағалау жүргізеді

    А4 қақпа суреті







    5 саусақ әдісімен
    Жекелей жұмысОқулық, оқулықтағы 30-жаттығу жұмыс дәптерінеЖекелей бағалауМөрмен
    Топпен жұмысҮзіліс ережелерімен танысу, 31-жаттығуКластер құру2 топқа \білімалушы ережесі, міндеті беріледі\Слайдтағы суреттер арқылы ережелер мен міндеттерді топтайдыБағалау, топ ішінде талдау,диалог жүрізу.Топ мүшелері бірі басқа топ алдында сөйлеп топ ұстанымын жеткізуЖариялау әдісі

    Смайликпен
    Сабақтың соңы Қорытынды рефлексияБүгінгі сабақ тақырыптың нәтежиесіне жету үшін қандай әрекет түрін жасадыңыздар?Кімге қандай қиындық туындады? Үзіліс ережелерін білу өмірде қажет пе жоқ па?Бүгінгі сабақта кім көп бағалау алды?

    Бағдаршам әдісі
    Кері байланыс



    «Білім аралы» арқылы өздерің қай аралда болғандарығызды бояңыздар
    Кеме макетіҚима қағаз
    Бағалау





    Бағалау шкаласымен белгілерді санап, ең көбін анықтау арқылы.Бағалау белгісін санау

    Үйге тапсырма: 32. 90-бетте.
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ