Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
1.Үй тапсырмасын сұрау(6 мин)
| Өткен тақырыбы бойынша үй тапсырмасы «Ыстық орындық» әдісі арқылы сұралады. -халықаралық қаржы-қаражат жүйесіне сипаттама бер- валюта туралы не білеміз ?-Хал-лық инвестиция дегеніміз-............................................-Халықаралық несие нарығы дегеніміз-............................................-Инвестицияның түрлерін атап, анықтама беріңдер.-Қазақстанның қаржы-қаражат саясаты туралы не айтасыңдар?
| Өткен тақырыпқа арналған үй тасырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, оқушыларға сұрақтар қою.
| Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді |
2. Жаңа сабақ
Қызығушылықтарын ояту (3 мин) | Жаңа сабақтың тақырыбын айқындап алу үшін Сен білесің бе? әдісін пайдаланамын1-сурет. Әйгілі орыс жазушысы А.С.Пушкин бейнесіндегі ел (Италия)2-сурет. Орамалды әйел ана бейнесінде қандай ел бейнеленген? (Португалия, Испания)3-сурет. Көңіл күйі болмаған адамның бейнесінде қандай материк бейнеленген? (Африка)4-сурет. Қалпағы бар ер адам бейнесінде қай мемлекет бейнеленген? (Нидерланды) | Слайдты ашып балаларға жаңа сабақтың тақырыбын көрсетпес бұрын, оларға нені байқап отырсыңдар?, Мына елдерде шаруашылықтың қандай саласы жақсы дамыған немесе бүгінгі сабаққа қатысы бар ма? деген сияқты ой тастаймын.
| Оқушылар алдарындағы елдерді анықтай отырып, жаңа сабақтың тақырыбын халықаралық туризм екенін айқындайды.
|
3. Негізгі бөлім20 мин
| 1. Джиксо әдісі2. Оқулық мәтінімен жұмыс- Әр топ өз саласы бойынша мәтінмен жұмыс жасай отырып, жауап беруге дайындалады.5-7 минут оқулықта берілген мәтінді оқыту1.Экономистер2.Статистер3. Гидтер
2-ші тапсырма: Картамен жұмыс. Картаға туристік орталықтарды түсіру
| -Әрбір туристік компанияда экономистер, гидтер-яғни туристерге қызмет ететін жол көрсетуші мамандар жұмыс жасайды. Оқулық мәтінімен жұмыс- Әр топ өз саласы бойынша мәтінмен жұмыс жасай отырып, жауап беруге дайындалады.Оқушыларға мәтінді беремін, қалай жұппен, топпен талқылайтындықтарын түсіндіремін. Мен тек оқушыларға бағыт беремін.
| Оқушылар өздіктерінен мәтінді оқып, бір-бірімен талқылайды. Картамен жұмыс жасайды. |
Сергіту сәті2 мин. | «Қара жорға биі» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
5 мин. | Шығармашылық жұмыс |
| Бір оқушы бір елдің туризміне арналған шығармашылық жұмысын қорғайды. |
4 мин | Қазақстанның туризмі халықаралық бәсекеге қабілетті ме? Деген сауалға Эдвард де Бононың «Алты ойшыл қалпақ» әдісін пайдалану
| Проблемалық сұрақ ұсынамын: «Қазақстанның туризмі халықаралық бәсекеге қабілетті ме?» | Әр топтағы оқушылар өз қалпақ түстеріне қатысты өз ойларын жинақтап ортаға салады |
Бағалау3 мин | «Тепе-теңдік дөңгелегі» атты бағалау қолданылады. | Оқушыларды мадақтау арқылы және ынталандыра отырып бағалаймын. Олардың топқа берген бағаларын «Тепе-теңдік дөңгелегі» арқылы жалпы бағасын шығарамын. | Өзін өзі, топпен бағалайды Оқушылар алдарына берілген «Тепе-теңдік дөңгелегі» бағалау парағын толтырады. Тақтаға шығып топқа баға береді. Ал қасындағылардың бағаларын ауызша айтады. |
Үй тапсырмасы | § 44. Біздің өлкеміздің қай жерлеріне туристерді демалуға шақыруға болады,Осы тақырыпқа мәлімет жинап, жарнама дайындау.
|
|
|
Рефлексия 2 мин | Стикерлер таратылады.1.Бүгін мен не үйрендім?2.Сабақтан алған әсерім?3.Бүгінгі көңіл-күйім? | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |