Материалдар / Ашық сабақ "Халықаралық туризм" 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Халықаралық туризм" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал география мұғалімдері үшін көмекші құрал, жаңа формат түрінде жазылған, бірнеше әдіс тәсіл түрлерін алуға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
734
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып: 10 А
ТақырыбыХалықаралық туризм, экономикалық ынтымақтастық
Жалпы мақсатОқушыларды халықаралық туризмнің түрлерімен және таралған аудандарымен  таныстыру және халықаралық туризмнің дүние жүзі бойынша әрқайсысының “мамандану’’ саласының  алғышарттарын анықтау  .

Күтілетін нәтижеТуризм дамыған аймақтары туралы біледі, халықаралық туризмнің дүние жүзі бойынша әрқайсысының “мамандану’’ саласының  алғышарттарын анықтай алады .

7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерСен білесің бе?, Миға шабуыл, Джигсо, «Ыстық орындық», «Алты ойшыл қалпақ» әдісі, «Тепе-теңдік дөңгелегі».
Қолданылатын ресурстарКарталар, Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер.
Ұйымдастыру кезеңі











Тренинг
Оқушылардың назарын сабаққа аударамын. Керекті құрал жабдықтарын әзірлетемін. Оқушыларды аймақтары арқылы топқа бөлемін.Топ ережесін еске түсіремінСабаққа керекті құралдарын әзірлеп, дайындайды. 5 оқушыдан 3 топқа бөлінеді. Бір – бірлеріне жақсы тілектерін айтады.
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
1.Үй тапсырмасын сұрау(6 мин)

Өткен тақырыбы бойынша үй тапсырмасы «Ыстық орындық» әдісі арқылы сұралады. -халықаралық қаржы-қаражат жүйесіне сипаттама бер- валюта туралы не білеміз ?-Хал-лық  инвестиция   дегеніміз-............................................-Халықаралық  несие нарығы дегеніміз-............................................-Инвестицияның түрлерін  атап, анықтама беріңдер.-Қазақстанның  қаржы-қаражат  саясаты  туралы  не айтасыңдар?

Өткен тақырыпқа арналған үй тасырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, оқушыларға сұрақтар қою.

Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді
2. Жаңа сабақ

Қызығушылықтарын ояту (3 мин)
Жаңа сабақтың тақырыбын айқындап алу үшін Сен білесің бе? әдісін пайдаланамын1-сурет. Әйгілі орыс жазушысы А.С.Пушкин бейнесіндегі ел (Италия)2-сурет. Орамалды әйел ана бейнесінде қандай ел бейнеленген? (Португалия, Испания)3-сурет. Көңіл күйі болмаған адамның бейнесінде қандай материк бейнеленген? (Африка)4-сурет. Қалпағы бар ер адам бейнесінде қай мемлекет бейнеленген? (Нидерланды)Слайдты ашып балаларға жаңа сабақтың тақырыбын көрсетпес бұрын, оларға нені байқап отырсыңдар?, Мына елдерде шаруашылықтың қандай саласы жақсы дамыған немесе бүгінгі сабаққа қатысы бар ма? деген сияқты ой тастаймын.

Оқушылар алдарындағы елдерді анықтай отырып, жаңа сабақтың тақырыбын халықаралық туризм екенін айқындайды.



3. Негізгі бөлім20 мин























 1. Джиксо әдісі2. Оқулық мәтінімен жұмысӘр топ өз саласы бойынша мәтінмен  жұмыс жасай отырып, жауап беруге дайындалады.5-7 минут оқулықта берілген мәтінді оқыту1.Экономистер2.Статистер3. Гидтер

2-ші тапсырма: Картамен жұмыс. Картаға туристік орталықтарды түсіру

 -Әрбір туристік компанияда  экономистер, гидтер-яғни туристерге қызмет ететін жол көрсетуші мамандар жұмыс жасайды. Оқулық мәтінімен жұмысӘр топ өз саласы бойынша мәтінмен  жұмыс жасай отырып, жауап беруге дайындалады.Оқушыларға мәтінді беремін, қалай жұппен, топпен талқылайтындықтарын түсіндіремін. Мен тек оқушыларға бағыт беремін.

Оқушылар өздіктерінен мәтінді оқып, бір-бірімен талқылайды. Картамен жұмыс жасайды.
Сергіту сәті2 мин.«Қара жорға биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
5 мин.Шығармашылық жұмыс

Бір оқушы бір елдің туризміне арналған шығармашылық жұмысын қорғайды.
4 минҚазақстанның туризмі халықаралық бәсекеге қабілетті ме? Деген сауалға Эдвард де Бононың «Алты ойшыл қалпақ» әдісін пайдалану

Проблемалық сұрақ ұсынамын: «Қазақстанның туризмі халықаралық бәсекеге қабілетті ме?»Әр топтағы оқушылар өз қалпақ түстеріне қатысты өз ойларын жинақтап ортаға салады
Бағалау3 мин«Тепе-теңдік дөңгелегі» атты бағалау қолданылады.Оқушыларды мадақтау арқылы және ынталандыра отырып бағалаймын. Олардың топқа берген бағаларын «Тепе-теңдік дөңгелегі» арқылы жалпы бағасын шығарамын.Өзін өзі, топпен бағалайды Оқушылар алдарына берілген «Тепе-теңдік дөңгелегі» бағалау парағын толтырады. Тақтаға шығып топқа баға береді. Ал қасындағылардың бағаларын ауызша айтады.
Үй тапсырмасы § 44. Біздің өлкеміздің қай жерлеріне туристерді демалуға шақыруға болады,Осы тақырыпқа мәлімет жинап, жарнама дайындау.





Рефлексия 2 минСтикерлер таратылады.1.Бүгін мен не үйрендім?2.Сабақтан алған әсерім?3.Бүгінгі көңіл-күйім?Оқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру














Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!