«Х» еліне саяхат. Олай
болса балалар бүгін Х еліне саяхат
жасаймыз. Әр аялдамада тапсырмалар
болады, тапсырмаларды орындай отырып келесі аялдамаға жүріп
отырамыз.
1-Кітапхана аялдамасының
тапсырмасы:
«Оқып
көр» әдісі
арқылы жүзеге
асады.
Оқулықтың 97-бетіндегі мәтінді
ролге бөліп оқыңдар. Сұрақтың жауабын болжап жауап
беріңдер.
Дескриптор
- Мәтінді буындап, тұтас
оқиды.
- Сұрақтың жауабын болжап
айтады.
Саралау
тәсілі: «Тапсырма» әдісі арқылы жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыларға:
-Берілген кітап, кітапхана
сөздеріне дыбыстық талдау жаса.
ҚБ: «Үш
шапалақ» әдісі.
2- Асхана аялдамасының
тапсырмасы:
1-топ: Сөздерді орналастырып сөйлем
құра
2-топ: Сөздерге дыбыстық талдау
жаса
Хабар, емхана,
хат.
3-топ: Сөздерге сөйлем
құра.
Шахмат, хат,
Хадиджа.
ҚБ: «Бас
бармақ»
Сергіту
сәтінде «Көңілді күн» әніне сәйкес
қимыл жасайды.
(Д) 3 - тапсырма
тақтамен және дәптермен
жұмыс.
Бала қолының ұсақ бұлшық
еттерін дамыту және сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем
соңына тиісті тыныс белгілерін қоюға қалыптастыру үшін
төмендегілерді орындату:
– Жұмыс дәптерінде берілген
тапсырмаларды;
–х әрпі бар сөздерді,
сөйлемдерді жазғызу.
Дескриптор: Тапсырмаларды орындайды, х
әрпі бар сөздерді, сөйлемдерді талапқа сай
жазады.
Саралау тәсілі
«Қарқын» арқылы
жүргізіледі.
Қарқынды
оқушыға: қосымша сөйлемдер
жазу.
Қарқыны баяу оқушыға қолдау
көрсету, үйрету.
ҚБ:
«Смайлик» әдісі
Тамаша - Тапсырмаларды орындап, х
әрпі бар сөздерді, сөйлемдерді талапқа сай жаза
алса;
Жақсы - Тапсырмаларды орындап, х
әрпі бар сөздерді, сөйлемдерді талапқа сай жазуда қателіктер
болса;
Қалыпты
- Тапсырмаларды орындауда, х
әрпі бар сөздерді, сөйлемдерді талапқа сай жазуда
қиналса.
4- Шеберхана аялдамасының
тапсырмасы:
І топ:Суреттің алғашқы
әріптерін алып сөз құра
ІІ топ: Сөзжұмбақты
шеш.
ІІІ топ:Буындарды
байланыстырып кісі есімін жаса
/ Ас, Ер, асыл, хат, Ай
қанат, сұлтан, Нұр
|