|
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: Сарыбастау ауылындағы орта мектеп МДШО КММ |
|
||||
|
Күні: 08.12.2017 |
Мұғалімдер: Аманбекова Чинар Бопановна |
|||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны |
|
|||
|
Сабақ тақырыбы |
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы ұлт- азаттық қозғалыстар |
|
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы ұлт- азаттық қозғалыстар туралы білу, сипаттап беру |
|
||||
|
Сабақ мақсаттары |
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы ұлт- азаттық қозғалыстар тарихи маңызы туралы білу, баға беру |
|
||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу ,түсіну, қолдану , талдау, жинақтау, бағалау |
|
||||
|
Бағалау критерийлері |
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы ұлт- азаттық қозғалыстардың тарихи маңызы туралы айта алады, баға береді |
|
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология Оқушылар: мәтінді оқи отырып форт (айтылым және жазылым дағдылары) |
|
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіл әлемдік , өңәрлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы- Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады. |
|
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
География жер, аймақтарды көрсету барысында байланыс жасайды. |
|
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар қолдану барысында жүзеге асады. |
|
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта, интернеттен бейнефильм, электронды оқулық. |
|
||||
|
Алдыңғы білім |
Оқушылардың 1836-1837 жылдардағы ұлт азаттық көтерілістер туралы бастапқы білімдері болуы тиіс. |
|
||||
|
Жоспар |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|||
|
Сабақтың басы |
І.Психологиялық ахуал: Оқушыларға «Бақытты сәт сыйла» әдісі
ІІ.Үй
тапсырмасы Кахоот
ойыны |
|
|
|||
|
Сабақтың ортасы
|
ІІ.Тыңдалым: электронды оқулықтан тыңдау ІІІ.«Білу» Мәтінді оқи отырып 1) «Жылдар сөйлейді» жұптық жұмыс 2) «Тұлғаны таны» тұлғаларды атай отырып сипаттама беру. Ж.Тіленшіұлы, Е.Көтібарұлының тұлғалық қасиеттерін сипаттау. IV.Түсіну« Дұрыс » « Бұрыс »
1.Патша өкiметi Елек өзенiнiң
бойындағы Кiшi жүз қазақтарының жерiн тартып алды.
Дұрыс V.Жинақтау. Тірек сызба толтыру VI. Қолдану. Көтеріліс болған аймақты, көтеріліс бағытын картадан көрсету. |
https://twig-bilim.kz/film/glossary/weather-5422/
https://www.twig-bilim.kz/film/glossary/weather-5422/ оқулық Ж.Қасымбаев, Т.Омарбеков «Мектеп баспасы»
Атлас оқулықтағы карта |
|
|||
|
Соңы |
VII. Баға беру.
VІІІ. Үйге тапсырма Оқу . Қосымша мәліметтер жинау. Кері байланыс. «Бас. Жүрек. Қол» рефлексиясын жүргізу. Оқушылар баспен Исатай, Махамбеттің тарихтағы орнын,көтеріліс кезін еске түсірді, жүрекпен сабақ барысында оқиғаларды сезінгенін және сыныптағы оқушылардың эмоциясына әсер еткенін айтты, ал қолмен тапсырмаларды орындағандарын жеткізді. |
Күнделік кz |
|
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? . |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|
Ауа райы элементтеріне ... мыналар жатады |
Қалыптастырушы бағалау арқылы |
АКТ- мен жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:. Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы ұлт- азаттық қозғалыстар8- сынып
Ашық сабақ ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы ұлт- азаттық қозғалыстар8- сынып
|
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: Сарыбастау ауылындағы орта мектеп МДШО КММ |
|
||||
|
Күні: 08.12.2017 |
Мұғалімдер: Аманбекова Чинар Бопановна |
|||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны |
|
|||
|
Сабақ тақырыбы |
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы ұлт- азаттық қозғалыстар |
|
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы ұлт- азаттық қозғалыстар туралы білу, сипаттап беру |
|
||||
|
Сабақ мақсаттары |
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы ұлт- азаттық қозғалыстар тарихи маңызы туралы білу, баға беру |
|
||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу ,түсіну, қолдану , талдау, жинақтау, бағалау |
|
||||
|
Бағалау критерийлері |
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы ұлт- азаттық қозғалыстардың тарихи маңызы туралы айта алады, баға береді |
|
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология Оқушылар: мәтінді оқи отырып форт (айтылым және жазылым дағдылары) |
|
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіл әлемдік , өңәрлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы- Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады. |
|
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
География жер, аймақтарды көрсету барысында байланыс жасайды. |
|
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар қолдану барысында жүзеге асады. |
|
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта, интернеттен бейнефильм, электронды оқулық. |
|
||||
|
Алдыңғы білім |
Оқушылардың 1836-1837 жылдардағы ұлт азаттық көтерілістер туралы бастапқы білімдері болуы тиіс. |
|
||||
|
Жоспар |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|||
|
Сабақтың басы |
І.Психологиялық ахуал: Оқушыларға «Бақытты сәт сыйла» әдісі
ІІ.Үй
тапсырмасы Кахоот
ойыны |
|
|
|||
|
Сабақтың ортасы
|
ІІ.Тыңдалым: электронды оқулықтан тыңдау ІІІ.«Білу» Мәтінді оқи отырып 1) «Жылдар сөйлейді» жұптық жұмыс 2) «Тұлғаны таны» тұлғаларды атай отырып сипаттама беру. Ж.Тіленшіұлы, Е.Көтібарұлының тұлғалық қасиеттерін сипаттау. IV.Түсіну« Дұрыс » « Бұрыс »
1.Патша өкiметi Елек өзенiнiң
бойындағы Кiшi жүз қазақтарының жерiн тартып алды.
Дұрыс V.Жинақтау. Тірек сызба толтыру VI. Қолдану. Көтеріліс болған аймақты, көтеріліс бағытын картадан көрсету. |
https://twig-bilim.kz/film/glossary/weather-5422/
https://www.twig-bilim.kz/film/glossary/weather-5422/ оқулық Ж.Қасымбаев, Т.Омарбеков «Мектеп баспасы»
Атлас оқулықтағы карта |
|
|||
|
Соңы |
VII. Баға беру.
VІІІ. Үйге тапсырма Оқу . Қосымша мәліметтер жинау. Кері байланыс. «Бас. Жүрек. Қол» рефлексиясын жүргізу. Оқушылар баспен Исатай, Махамбеттің тарихтағы орнын,көтеріліс кезін еске түсірді, жүрекпен сабақ барысында оқиғаларды сезінгенін және сыныптағы оқушылардың эмоциясына әсер еткенін айтты, ал қолмен тапсырмаларды орындағандарын жеткізді. |
Күнделік кz |
|
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? . |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|
Ауа райы элементтеріне ... мыналар жатады |
Қалыптастырушы бағалау арқылы |
АКТ- мен жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:. Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет |
|||
шағым қалдыра аласыз













