Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Амандасып, балаларды
түгендейді, сабақ тақырыбы мен мақсаты мен
таныстырады
Ребусты
көрсетеді
|
Сабақ тақырыбын дәптерге
жазады.
Ребусты шешіп жаңа
сабақтың тақырыбын ашады.
|
Мадақтау сөз:
Керемет!
|
Слайд.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі Практикалық жұмыс
«Қауіпсіздік техникалық ережесін»
сұрайды.
|
№3 практикалық жұмыс
«Оттекті алу және оның қасиеттерін
тану
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп,талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Суреттер
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
16
мин.
|
Калий перманганатын
бөліп алу тәжірибесін практикалық жұмысты орындайды және видеоны
көрсетеді, тапсырмасын
береді
Мақсаты: оттек газын алу оның
қасиеттерін зерттейді.Оттегінің тотықтырғыштық қасиетін
білу.
|
Жұмыс барысын
бақылап парақтағы тапсырманы
орындайды
|
Дескриптор:
Техника қауіпсіздігін
сақтау
Жұмысты мұқият
бақылау
Реакция теңдеуін
жазады
Қорытынды
жазады
Жалпы - 5
б
|
https://youtu.be/NEK1zq2Z3as
Слайд
|
Мұғалім
болжамы
|
А-деңгейі: Аружан
Қауіпсіздік техникасын қатемен айтады.Реакция теңдеуін қатемен
жазады.Толық емес қорытынды
жазады
|
В-деңгейі: Тамерлан
ҚТ айтады , реакция теңдеуін аздаған қатемен, көрген жұмыс бойынша
ғана қорытынды жазады.Өз ойын толық жеткізе
алмайды
|
С-деңгейі:
Айда ҚТ айтады,
реакция теңдеуін тез және дұрыс орындайды,толық қанды қорытынды
жазады
|
|
Бақылау
нәтижесі
|
|
|
|
|
Жұптық
жұмыс
5
мин
|
1 тапсырма «Сөйлемді толықтыр»
тапсырманы үлестіреді орындатады, бақылайды, слайдтан дұрыс жауабын
көрсетеді.
Мақсаты:
-Отегінің жалпы
сипаттамасы.
-Ауа құрамындағы
оттектің пайыздық мөлшерін
білу
|
Сөлемді
толықтырады
|
Көп нүктенің орнын сөздері
арқылы толтырады.
Дескриптор:
А:2 дұрыс
сөз-1б
В:3-4 дұрыс
сөз-3б
С:5-7 дұрыс сөз-4-5
б
Жұптар бірін-бірі
бағалайды.
Жалпы - 5
б
|
ДК
экраны
|
Мұғалім
болжамы
|
А-деңгейі: Аружан 2
ғана сөзді дұрыс табады
|
В-деңгейі: Тамерлан
3-4 сөзді дұрыс жазады аз
қатемен.
|
С-деңгейі:
Айда тапсырмадағы 7
сөзді дұрыс жазады және басқа оқушының қатесін
анықтайды
|
|
Бақылау
нәтижесі
|
|
|
|
|
Бекіту
тапсырмасы
13
мин
|
Топтық жұмыс «Кластер
құру»
Тақырыптарды топтарға
бөледі.
Мақсаты: Оттектің қолданылуы мен ауа
мен жер қыртысындағы кездесуін
зерртеу
|
Берілген тақырып
бойынша кластер құрады
|
Дискриптор:
Ақпараттың
толықтығы
Ұқыпты
құрылуы
Топ аралық
бағалау
|
Слайд
|
Мұғалім
болжамы
|
А-деңгейі: Аружан
топтық жұмыста өзін еркін ұстайды бірақ көмекке көп
жүгінеді
|
В-деңгейі: Тамерлан
топпен жұмыс жасағанда жауапкершілікті толық ала алмайды, өзінің
білгенімен бөліседі, қателескенде қолдау
күтеді
|
С-деңгейі:
Айда топпен жұмыс
жасағанда көш басшылықты қолына алады, тез және шапшаң орындайды,
ақпаратты сыныптастарына түсіндіре
алады
|
|
Бақылау
нәтижесі
|
|
|
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
8
мин.
|
«Мақсатқа жету »
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабақ мақсаты бойынша сұрақ қойып
көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.Кері байланыс
жасайды
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс:
Сабақ мақсаттарын
сипаттайды және білгенімен бөліп
талқылайды
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау
тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені,
оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды
оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөзі»
әдісі
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік
техникасы ережелерінің тармақтары
орындалады.
|