Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі |
Мектеп: БҚО, Сырым ауданы, Бұлдырты ЖББ орта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні:25.01.2019 |
Мұғалімнің аты-жөні: Бегайдарова Гульжихан Болатовна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 8ә,а |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
LS зерттеу тақырыбы: |
«Үлгерімі төмен оқушылардың химия сабақтарына деген қызығушылығын ойын арқылы арттыру » |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.2.1.5 -химиялық қасиеттері ұқсас элементтердің бір топқа жататындығын дәлелдеу; 8.2.1.6 -химиялық элементтердің табиғи ұяластарын білу және сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтердің ұяластарына мысалдар келтіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
1. Химиялық қасиеттері ұқсас элементтердің бір топқа жататындығын біледі, түсінеді;. 2. Химиялық қасиеттері ұқсас элементтердің бір топқа жататындығын дәлелдей біледі. 3. Сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтердің ұяластарына мысалдар келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Негізгі сөздер мен тіркестер: Сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтер, ұяластары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Топтық жұмыста: өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті сезіну; білім алуға дайын болу/ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Математика, физика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
7 сынып. Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 10 мин |
2мин 5 мин 3мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Химиялық тілде тілек айту»
Үй тапсырмасына шолу
Химик болу үшін химияны жақсы білу керек. Химияны жақсы білу үшін оған қызығушылық болу керек. «Ойнай білмеген, ойлай да білмейді» халық даналығы
Элементтің периодтық жүйедегі орнын анықтап көр:
2/ кестемен жұмыс /үлгерімі жоғары/ «Ойлан, тап»
Бағалау: Жұмысты орындап болған соң тақтада дұрыс жауаптар көрсетіледі. Екі оқушы бір-бірінің жауаптарын тексеріп, жұмыстарын смайликтер арқылы бағалайды. Барлығы дұрыс /4 дұрыс жауабы/ орындаған оқушыға- жасыл смайлик; орташа /2 дұрыс жауабы болса/- сары; төмен орындаған оқушыға /1 дрыс жауабы үшін/ – қызыл. Ширату жаттығулары: «Кіріспе сұрақтар» Түрткі сұрақтармен сабақтың тақырыбы ашылады.
ҚБ «Мадақтау сөзі» О, Бәрекелді! Керемет! Өзгелерге үлгі!
Жаңа тақырыптың оқу мақсатымен таныстырылады.
|
Қағаз қиындылары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 20 мин |
5 мин
3
2мин.
6 мин |
«Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі
§ 31 мәтін мазмұнымен танысу, талдау жүргізіп, кесте толтырады Әрбір топ өз жауап -кестелерін жариялау керек. Топ ішінен бір оқушы- спикер берілген уақытта басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.
КБ «Бағдаршам» әдісі арқылы топтардың өзара формативті бағалауы жүзеге асырылады
№2 «Бос периодтық жүйемен жұмыс» қалай қолданады?
Тапсырма 3. Кестені дәптерлеріне толтыру ҚБ арналған тапсырма /интерактивті тақтадан/
ҚБ «Басбармақ» әдісі
|
Оқулық, қағаз қиындылары
Стикерлер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин
|
3+2мин
|
Оқу мақсатына сай кері байланыс орнату. «3:2:1» әдісі
Рефлексия: Сабақ соңында оқушылар баспалдақтың қай тұсында тұрғанын белгілейді, түсініктеме береді. «Жетістік баспалдағы»
|
Қағаз үлгілері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
1.Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. 2.Барлық оқушыларға заттардың қасиеттеріне мысал келтіру, оларды анықтау себептерін білу тапсырмалары беріледі. Сынып оқушыларының басым бөлігіне заттардың қасиеттерін анықтау ұсынылса, қабілеті жоғары оқушыларға қорытынды жасау, өз зерттеулері бойынша тәжірибелерін ұсыну арқылы олардың білімдерін кеңейту. |
1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында сұрақтар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара 2 жұлдыз 1ұсыныс беру бойынша жетістіктерін айқындау. 3. Кері байланыс (ауызша) 4. Дайын үлгі жауап 5. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану |
Сергіту жаттығуы қимылмен көрсету: -қатып қалу; -қайнау; -бөлшектердің қозғалысы; -өзгеріс жасау; -жаңа заттың түзілуі. Қауіпсіздік техникасы ережелері - |
«Ойна, ойла, оқы»
І. Элементтің периодтық жүйедегі орны
Химиялық элементтің атауы |
Таңбасы |
Атомдық нөмірі |
Салыстырмалы атомдық массасы |
Тобы, топшасы |
Периоды |
Азот |
|
|
|
|
|
Натрий |
|
|
|
|
|
Мырыш |
|
|
|
|
|
Кремний |
|
|
|
|
|
«Ойна, ойла, оқы»
І. Элементтің периодтық жүйедегі орны
Химиялық элементтің атауы |
Таңбасы |
Атомдық нөмірі |
Салыстырмалы атомдық массасы |
Тобы, топшасы |
Периоды |
Азот |
|
|
|
|
|
Натрий |
|
|
|
|
|
Мырыш |
|
|
|
|
|
Кремний |
|
|
|
|
|
«Ойна, ойла, оқы»
І. Элементтің периодтық жүйедегі орны
Химиялық элементтің атауы |
Таңбасы |
Атомдық нөмірі |
Салыстырмалы атомдық массасы |
Тобы, топшасы |
Периоды |
Азот |
|
|
|
|
|
Натрий |
|
|
|
|
|
Мырыш |
|
|
|
|
|
Кремний |
|
|
|
|
|
«Ойлан, тап»
№ |
Элементтер |
Валенттілік тері |
Оксидтерінің формуласы |
Ұшқыш қосылыстарының формуласы |
1 |
Барий |
|
|
|
2 |
Мырыш |
|
|
|
3 |
күкірт |
|
|
|
4 |
қалайы |
|
|
|
«Ойлан, тап»
№ |
Элементтер |
Валенттілік тері |
Оксидтерінің формуласы |
Ұшқыш қосылыстарының формуласы |
1 |
Барий |
|
|
|
2 |
Мырыш |
|
|
|
3 |
күкірт |
|
|
|
4 |
қалайы |
|
|
|
«Ойлан, тап»
№ |
Элементтер |
Валенттілік тері |
Оксидтерінің формуласы |
Ұшқыш қосылыстарының формуласы |
1 |
Барий |
|
|
|
2 |
Мырыш |
|
|
|
3 |
күкірт |
|
|
|
4 |
қалайы |
|
|
|