Ұйымдастыру кезеңі.
Негізгі бөлім.
Дидактикалық ойын.
Дидактикалық ойын.
Жаңа сабақ
Тіл ұстарту.
Сергіту сәті
Дәптермен жұмыс
Дидактикалықойын
Рефлексивті түзету | Балалардың сабаққа деген ынтасын аударып, көңіл күйлерін көтеру.Әдепті елдің баласы алдымен сәлем бередіКүндей жадырап,Айдай арайлап,Жұлдыздай жарқырап,Судай мөлдір таза көңілмен Бүгінгі сабағымызды бастайық(оқушылар шаттық шеңберіне тұрады)Мейірімді жүрекпенАқпейілді тілекпенАмандасып алайықБір жадырап қалайық(Сәлеметсіздерме)Өткен сабақтан алған білімдерін тексеру Оқушыларды 3 топқа бөлу.Сабаққа жақсы қатысқан топтарға жұлдызша беріліп отырады,сабақтың соңында санап қорытынды шығарамыз.-Алдарыңыздағы төртбұрышты ашып қарайықшы?Қандай сөз шықты?Буын Дыбыс ӘріпБуын туралы не білеміз? осылай өз тобымызды қорғаймыз,дыбыс,әріп туралы не білеміз?Балалар кәне тыңдайықшы,біреу есік қағады ма?Осы кезде Дымбілмес кіріп келеді.-Балалар кім екенін білесіңдерме?-Бұл Дымбілмес-Қане балалар,Дымбілмеске сұрақ қойып көрейік(Балалардың білімін тексеру үшін) Қазір жылдың қай мезгілі?-Жыл мезгілдерін ата?(Дұрыс айтпайды) –
Ойын:Алма ағашыОйын шарты:Алмаларда жазылған дыбыстарды атап,үйшіктерге жапсыруӨткен әріптерден А,Т,Ш,М,Р,С,Д,Ж,Н,ЛДымбілмес әріптерді шатастырады.Балалар Дымбілмес дұрыс таптыма?Балалар дұрыс жауабын береді-Жақсы отыра ғой.Біздің сабаққа қатыса ғойЖаңа сабаққа дайындық .Балалар бүгін сыныпқа кірсем менің үстелімде мынадай бір зат тұр.Бұл не екен балалар?Бұл сиқырлы сандықты ашып көрейік.Ішінде балалар жұмбақ жасырылыпты 3 топқа«Кім жылдам» ойынын ойната отырып,Жұмбақтардың шешуін табу.1-топ1.Тұмсығына жібін байлапСүңгіп батып,бір мықты,Бүтіндейді жыртықты (ине)2.Алты аяқты,төрт қанатты,2-топЕлестетер тік ұшақты (инелік)3.Адамға серік,3-топКүзетке берік (ит)Жаңа сабақТақтада суреттер:ит,ине,инелік,итмұрын,иіссу-Суретте не көріп тұрмыз?-Ит, ине, инелік.-Осы ит,ине, инелік, сөздері қандай дыбыстан басталып тұр?И дыбысынан басталып тұрИ дыбысын айтып көрейікИ-и-и Қалай айтылады?Созылып айтылады-И дыбысы дауысты дыбыс, қызыл текшемен белгілейміз.И дыбысы сөздің басында, ортасында, соңында кездеседі.И дыбысы бар сөздерді ойлату,буынға бөлу Ие-ие-иеШөгіп жатыр түйе.
Ие керек иткеИне керек жіпкеИкем керек іскеИық керек жүкке
Ине, кит,шие сөздеріне әр топқа дыбыстық талдау жасатып жаздыру,ондағы идыбысының орнын ажыратқызады.Әр топ сөйлемдер құрастыру.Әжеде ине бар.Кит су астында өмір сүреді.Инемен киім тікті.Мен шие жедім.Ит-адамның досы. Дәптердегі буындарды, сөздерді құратып оқытады. Тәрбиеші и дыбысын ауада жазып көрсетеді, содан соң балалардың өздеріне жазғызады. Дәптердегі үлгі бойынша и дыбысының кіші және бас әрпін бастырып жазады.Сызба бойынша сөйлем құрату.Суретті ребусты шешу. Шешуі: инелік.«Жалғасын тап» ойынының шарты: тәрбиеші сөздің алғашқы буындарын айтады, соңғы буынын балалар тауып, сөзді айтулары керек. Мысалы:и ... , ки.. , ти «Ит» деген мәтінді оқыту.Ит-адамның досы.Олар иесін қорғайды.Балалармен ойнайды.Аң да аулайды.Итке иесі –қамқоршы.«Біз зерекпіз»ойыны. Буындар тобы тақтаға шығып буындарды жазады,дыбыстар тобы дыбыстарды,әріптер тобы сөздер жазады. «Кім зерек» ойынын ойнаймыз Ойын тәртібі: И дыбысы кездесетін сөзде алақан соғамызКиім тақта шие парта киік Сабақты қорытындылау-Қандай дыбыспен таныстық?(Балалар жауабы)-И дыбысы қандай дыбыс?-Балалар енді Дымбілместен сұрайық.Дымбілместі ортаға шығарайықшы! Манағы қойылған сұрақтарды қайта қоялық.-Бүгін қандай дыбыспен таныстық?-И дыбысымен-Жарайсың!Дұрыс!-Мынау қандай әріп?(И)-Дұрыс-Ине сөзін жазып бер-Дұрыс-Балалар қараңдаршы Дымбілмес мүдірмей жауап берді.Дымбілмес,енді осылай біздің сабағымызға қатысып тұр,біздің балалар сияқты сенде бәрін үйренесің.-Дымбілместі шығарып салайық, сау бол.(Дымбілмес шығып кетеді)Балдай тәтті баламызАқылдымыз данамызҚол бұлғап бәрімізСау болыңыз айтамыз
Сабаққа жақсы қатысқан балаларды жұлдызшамен бағалау.Әр топтың жұлдызшасын санап , жеңіске жеткен топты мадақтау.
| Шеңбер болып тұрады
Сәлемдеседі
Сөздерді оқып айтады
Дымбілмес келеді
Сұрақтарға жауап береді
Сұрақтарға жауап береді.
Тақтадағы суреттерді айтады
Қызыл текшені көтереді
Тіл жаттықтырады
Дыбыстық талдау жасайды,сөйлемдер құрастырады
Мәтінді оқиды
Тапсырмаларды орындайды.
Балалардың жауаптары тыңдалады.
|