Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ Информатика ғылым-нәрі 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
3. Тәрбиелік мәні: Топтабірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.Көрнекіліктер: слайд, жеке жұмыс парағы ,жапсырма қағаздары, түрлі-түсті қағаздар.І. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут).Психологиялық дайындық.Қайырлы күн достым, - 1 топҚайырлы күн болсын. -2топБейсенбінің әр кезі, -1 топСәттілікке толсын. -2 топИнформатика пәнінен 8- сыныпқа арналған есептерИнформатика пәнінен 5-7 сыныптарға арналған есептерОтарова Г.О. информатика пәні мұғалімі«№6жапыбілімберетін орта мектебі» КММ1.Жад (память) көлемі арасында ең ҮЛКЕНІН табыңыз:1) 30 бит2) 3 байта3) 20 бит4) 1040 байт5) 1 Кбайт6) 2500 бит2.Бөлмеде 1425шыбын бар, Алмастерезеніашыпорамалмен бөлмеден 225шыбынды ұшырды. Бірақ олтерезені жапқанша 213шыбын қайтадан бөлмеге ұшып кірді. Бөлмеде қанша шыбын қалды.1) 112032) 110033) 13254) 10255) 42106) 38103.Бесіншісынып оқушылары қағаз парақтарына бірнеше сөз жазып, олардың әрқайсысын хаттарға кесіп, нәтижесінде алынған карточкаларжекеконверттергесалынды. Алынған карточкалардыпайдаланаотырып, оқушылар барлық төрт әріптен тұратын реттіліктіжасайбастады, бұл жүйелі әріптердің әрқайсысы әр түрлі, және барлық тізбектербір-біріненкеміндебір әріппен ерекшеленеді. Бірдейкарточкалардан тұратын тізбектер, бірақ басқа тәртіпте тұрғандар әр түрлі болыпсаналады. Шығарылған сөздердің әрқайсысы үшін қанша осындай сөз алынады? Сөздердегі мүмкін болатын нұсқаулардың санын КЕМУ ретімен орналастырыңыз.
1) Академик2) Анаконда3) Околоток4) Винегрет5) Документ4.Төменде келтірлгендердің қайсысы ақпараттық үдерістер болыптабылады.1) Мұнайдан бензин шығару2) Ауатемпературасын өлшеу3) Ұзындықты метрденсантиметргеауыстыру4) Темірді балқыту5) Математикалық есептерді дәптерге жазу6) Түскі ас дайындау5. Форматталған DWD –R(W) дискінің жалпы ақпараттық көлемі қандай, егер форматталғаннан кейін осы дискінің параметрлерінің мәні келесідейболса: ақпараттық сыйымдылығы 2048 байт, секторлар саны 2298496, қабаттар саны 1, бағыттар саны -1.1) 4,4 гигайбайт2) 4000 килобайт3) 44 мегабайт4) 400 мегабит6. Қолданушы D:\Құжаттар\Сурет\2017\Күз каталогында жұмыс істеді. Алдыменол үш деңгейге көтерілді, соданкейінолЕмтиханкаталогына түсті, оданкейінАқпарат каталогына төмендеді. Соданкейін қайтадан екі деңгейге көтерілді. Қолданушы болған каталогтың толық жолын көрсетіңіз.1) D:\Құжаттар\Сурет\Ақпарат2) D:\Құжаттар\Ақпарат\Емтихан3) Емтихан\Ақпарат4) D:\Құжаттар5) D:\Құжаттар\Сурет\2017\Күз \Емтихан\Ақпарат7. Мына өрнектің мәнін табыңыз: 1) 27 div 5; 2) 27 mod 5;1) 1) 3; 2) 52) 1) 1; 2) 53) 1) 4; 2) 54) 1) 5; 2) 48.Келесікаталогта, мынафайлдар сақтаулы: MyPhoto11.doc; My2.dc sMysi.drf My312.dpg MMM.rtf ssMy1s.doc Mey3.doc my123.dcc Mylesson1.doc Мына *M*1?.d* маска бойынша қанша файл таңдалынадыA) 5B) 6C) 3D) 19.Төмендегі сандарға салыстыру "<, >, =”таңбаларын қойыңыз:70713 ____70614____70515______704161) >,>,<2) <.>.<3) >,>,>4) <, <, <10.Даурен информатика сабағында осындай алгоритм құрды:Бірқатарға бүтін сандарды жазыңызӘр санға оның реттікномерін қосыңызЖұпсондарды 2ге көбейтіңізСандарды қарама-қарсы орналастырыңызАлмас осы алгоритмді және нәтижесінде осындайсандардыалды: 12, 20, 28, 5, 9.Алгоритмді орындаудың алғашқы кезеңінде жазылған бастапқы нөмірлер қандай ретпенболды?1) 12) 33) 64) 85) 11
Сұрақтар
№1
№2
№3
№4
№5
№6
№7
№8
№9
№10
Жауаптар
4
1, 3, 5
5, 4, 1, 2,3
2,3,5
1
2
4
3
4
4,2,5,3,1
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз