Материалдар / Ашық сабақ Информатика ғылым-нәрі 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Информатика ғылым-нәрі 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2018
440
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3. Тәрбиелік мәні: Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.Көрнекіліктер: слайд, жеке жұмыс парағы ,жапсырма қағаздары, түрлі-түсті қағаздар.І. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут).Психологиялық дайындық.Қайырлы күн достым, - 1 топҚайырлы күн болсын. -2топБейсенбінің әр кезі, -1 топСәттілікке толсын. -2 топИнформатика пәнінен 8- сыныпқа арналған есептерИнформатика пәнінен 5-7 сыныптарға арналған есептерОтарова Г.О. информатика пәні мұғалімі«№6 жапы білім беретін орта мектебі» КММ 1. Жад (память) көлемі арасында ең ҮЛКЕНІН табыңыз:1) 30 бит2) 3 байта3) 20 бит4) 1040 байт5) 1 Кбайт6) 2500 бит2. Бөлмеде 1425 шыбын бар, Алмас терезені ашып орамалмен бөлмеден 225 шыбынды ұшырды. Бірақ ол терезені жапқанша 213 шыбын қайтадан бөлмеге ұшып кірді. Бөлмеде қанша шыбын қалды.1) 112032) 110033) 13254) 10255) 42106) 38103. Бесінші сынып оқушылары қағаз парақтарына бірнеше сөз жазып, олардың әрқайсысын хаттарға кесіп, нәтижесінде алынған карточкалар жеке конверттерге салынды. Алынған карточкаларды пайдалана отырып, оқушылар барлық төрт әріптен тұратын реттілікті жасай бастады, бұл жүйелі әріптердің әрқайсысы әр түрлі, және барлық тізбектер бір-бірінен кемінде бір әріппен ерекшеленеді. Бірдей карточкалардан тұратын тізбектер, бірақ басқа тәртіпте тұрғандар әр түрлі болып саналады. Шығарылған сөздердің әрқайсысы үшін қанша осындай сөз алынады? Сөздердегі мүмкін болатын нұсқаулардың санын КЕМУ ретімен орналастырыңыз.

1) Академик2) Анаконда3) Околоток4) Винегрет5) Документ4. Төменде келтірлгендердің қайсысы ақпараттық үдерістер болып табылады.1) Мұнайдан бензин шығару2) Ауа температурасын өлшеу3) Ұзындықты метрден сантиметрге ауыстыру4) Темірді балқыту5) Математикалық есептерді дәптерге жазу6) Түскі ас дайындау5. Форматталған DWD –R(W) дискінің жалпы ақпараттық көлемі қандай, егер форматталғаннан кейін осы дискінің параметрлерінің мәні келесідей болса: ақпараттық сыйымдылығы 2048 байт, секторлар саны 2298496, қабаттар саны 1, бағыттар саны -1.1) 4,4 гигайбайт2) 4000 килобайт3) 44 мегабайт4) 400 мегабит6. Қолданушы D:\Құжаттар\Сурет\2017\Күз каталогында жұмыс істеді. Алдымен ол үш деңгейге көтерілді, содан кейін ол Емтиханкаталогына түсті, одан кейін Ақпарат каталогына төмендеді. Содан кейін қайтадан екі деңгейге көтерілді. Қолданушы болған каталогтың толық жолын көрсетіңіз.1) D:\Құжаттар\Суретқпарат2) D:\Құжаттарқпарат\Емтихан3) Емтиханқпарат4) D:\Құжаттар5) D:\Құжаттар\Сурет\2017үз \Емтихан\Ақпарат7. Мына өрнектің мәнін табыңыз: 1) 27 div 5; 2) 27 mod 5;1) 1) 3; 2) 52) 1) 1; 2) 53) 1) 4; 2) 54) 1) 5; 2) 48. Келесі каталогта, мына файлдар сақтаулы: MyPhoto11.doc; My2.dc sMysi.drf My312.dpg MMM.rtf ssMy1s.doc Mey3.doc my123.dcc Mylesson1.doc Мына *M*1?.d* маска бойынша қанша файл таңдалынадыA) 5B) 6C) 3D) 19. Төмендегі сандарға салыстыру "<, >, =”таңбаларын қойыңыз:70713 ____70614____70515______704161) >,>,<2) <.>.<3) >,>,>4) <, <, <10. Даурен информатика сабағында осындай алгоритм құрды:Бірқатарға бүтін сандарды жазыңызӘр санға оның реттік номерін қосыңызЖұп сондарды 2ге көбейтіңізСандарды қарама-қарсы орналастырыңызАлмас осы алгоритмді және нәтижесінде осындай сандарды алды: 12, 20, 28, 5, 9.Алгоритмді орындаудың алғашқы кезеңінде жазылған бастапқы нөмірлер қандай ретпен болды?1) 12) 33) 64) 85) 11
Сұрақтар№1№2№3№4№5№6№7№8№9№10
Жауаптар41, 3, 55, 4, 1, 2,32,3,5124344,2,5,3,1




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!