Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалім есімі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Иондардың түзілуі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
8.1.3.6 элемент атомы сыртқы электрон қабатын аяқтау үшін электрондарды қоса немесе бере алатындығын және осының нәтижесінде ион түзілетінін түсіну |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары . |
Барлық оқушыдлар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Иондардың түзілуін біледі, иондардың не екенін түсінеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі Формулаларды Иондарды анықтайды, есеп шығару барысында қолданады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар Иондардың өмірмен байланыстылығын қарастырады, зерттейді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
иондық және металдық байланыстың анықтамасын еске түсіреді Байланыстардың түзілу механизмінің ерекшеліктерін түсіндіреді. ион алмасу реакцияларын жаза алады, қандай жағдайларда реакцияаяғына дейін жүретінін біледі. Катиондар мен аниондарды анықтау жолдарын үйренеді. Иондану реакцияларын шығару барысында иондарды ажырата алады, иондардың қасиеттерін айта отырып, өмірмен байланыстырады, жаңылық ашуға ұмтылады, өзіндік зерттеу жүргізе алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар иондардың өмірдегі маңызы жөнінде пікірталас ұйымдастырады .... (істей алады) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ион, физикалық, химиялық қасиеттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған мақсаттар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ион дегенссіміз не? Не үшін ионды білуіміз керек? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сіз неліктен.... екенін айта аласыз ба? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сіздер неліктен ионның бізге қажет екенін айта аласыз ба? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Есеп шығару, тест тапсырмаларын орындау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды игерту: |
Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
PowerPoint таныстырылымы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаһандықазаматтыққатәрбиелеу |
Бейнебаяндағы байланыс туралы сөйлесу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу Осы тақырып бойынша оқушылар электролиттік диссоциация теориясымен танысты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
45 минут |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 830-840 |
Сергіту сәті. «Қасиеттер» өз есімдерінің бас әріпінен басталатын өздеріне тән бір қасиет айту керек. Домино ойыны арқылы топтарға бөлу, оқушыларға әріптер жазылған кеспе қағаздары таратылады, оқушылар сөздер құрау арқылы топтарға бөлінеді, «Ассосация» және «Диссоциация » деген сөздер шығады. Ой шақыру оқушылардың зейінін қарату, өткен сабақтардан сұрақтар қою арқылы оқушылардың зейінін өзіне қарату арқылы үй жұмысын сұрау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 840-900 |
Негізгі бөлім Еркін талқылауды пайдалану арқылы оқушыларды пікірталасқа тарту, 2 топ постер құрып қорғайды Бағалау парақшасы Уй топтарымен жұмыс топтарында қалай жұмыс жасау керектігіне бағыт-бағдар беру, оқушылард деңгейіне байланысты 3топқа жіктеліп деңгейлік тапсырмалар орындайды топта талқылайды, үй топтарына келіп ой бөліседі. Катиондарға сапалық реакциялар
Бағдаршам арқылы КЕРІ БАЙЛАНЫС ЖАСАЛЫНАДЫ қызыл түс-түсінбедім Сары түс- кей сөздерді түсінбедім Жасыл түс-түсіндім 1-топқа тапсырма С
2-топқа тапсырма В
3-топқа тапсырма А
Әр топ өзге топтарға «Екі жұлдыз бір тілек»терін айтады. |
Постер, өздері мақсатты құра алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы900-915 |
Тақырып бойынша сұрақтар қою 1. Катиондар қандай иондар 2. Аниондар қандай иондар 3. Атомдар мен иондардың айырмашылығы қандай? 5. Деңгейлік тапсырма 1-деңгей 3 бал 1. Формулалары келтірілген электролиттердің диссоциациялану теңдеуін жазыңдар. а) HCl, H2SO4, H3PO4 б) NaOH, LiOH, Ca(OH)2 в)K2SO4, CuSO4, Al2(SO4)3 2. Берілген химиялық реакция теңдеулерін аяқтап, толық, қысқартылған иондық теңдеулерін жазыңдар: 5 бал а)HCl + K2CO3→ б)KOH + HNO3→ в)Ca(NO3)2 + Na2CO3→ 3. 4,6 грамм натрий металы суда ерігенде бөлініп шығатын сутектің көлемі қандай? 10 бал 6. Кері байланыс «Микрофон әдісі» Қорытынды Диалог бөлімі Ион дегеніміз не? Не үшін ионды білуіміз керек? Сіздер неліктен ионның бізге қажет екенін айта аласыз ба? Рефлексия «Конверттер» Мен бүгінгі сабақта не істей алдым? Маған сабақта қиындық туғызған жағдайлар Мен алған білімімді өмірде қолдана аламын ба? Бүгінгі сабақта алған бағам өз деңгейіме сай деп ойлаймынба? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау-cіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделенлдіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Сұрақтар беру арқылы бағдарлап отырамын. Сабақ барысында деңгейлік тапсырмалар қолданамын |
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сұрақ арқылы оқушыларға бағыт-бағдар беру, оқушылардың қабылдау деңгейіне байланысты деңгейлік тапсырмалар қолдану |
Биология, география, физика |
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |