Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Иондық байланыс" 8-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күнделікті сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Химиялық байланыс түрлері |
Мектеп: Төлеби ауданының мамандандырылған мектеп-интернаты |
||||||
Date: |
Teacher’s name: Karymsakova R. |
||||||
Сынып: 8Б, 8А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Сабақтың тақырыбы: The theme of the lesson |
Иондық байланыс Ionic bond |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
8.1.4.2 - иондық байланыстың түзілу механизмін сипаттау және иондық қосылыстардың қасиеттерін болжау |
||||||
Сабақтың мақсаттары Lesson objectives
|
Барлық оқушылар: иондық байланысқа сипаттама бере алады All learners will be able to: can describe of Ionic bond Оқушылардың басым бөлігі: иондық байланыстың түзілу механизмін түсінеді Most learners will be able to: understand the mechanism of formation of Ionic bond Кейбір оқушылар: иондық байланыстың диаграммасын сала алады Some learners will be able to: draw dot and cross diagrams of Ionic bond |
||||||
Бағалау критерийлері: Evaluation criterion
|
|
||||||
Тілдік мақсаттар: Language objectives
|
Оқушылар: химиялық терминдерді пайдалана отырып химиялық тілде сөйлей алады Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: To complete, outershell, representation, to attract, to form, tendency, Valence, chemical bond, lone electron pair, bonging electron pair, Difference, similar, sharing, covalent, polar, nonpolar, value Ionic bond, to transfer, melting, freezing, dot and cross, crystalline network, neighbor |
||||||
Жазылым бойынша ұстанымдар: периодтық жүйені қолдана отырып элемент атомдарының химиялық байланысқа жұмсайтын электрондарын тауып, байланыстың түзілу сызбасын сыза алу |
|||||||
Құндылықтарды дарыту |
Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету; Сын тұрғысынан ойлау, бірін-бірі құрметтеу. Еңбекке баулу. |
||||||
Пәнаралық байланыстар interdisciplinary communication |
Физика, математика |
||||||
Алдыңғы білім |
7сын. Атом құрылысы |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Жоспарланған уақыт Planned timings |
Жоспарланған әрекеттер Planned activities |
Ресурстар Resources |
|||||
Басы Beginning the lesson 10мин |
Оқушылармен сәлемдесу Good morning students. I am very glad to see you in my lesson. What about you? What date is it today? Who is absent today? Today from the begining we will check homework. For this I write in the board words in English and you have to translate them and find definitions you will work individually. For the correct answer I will give you a sticker Are you ready?
For this you can use chemistry book in English at page 65 and 66 Жауап бергендеріне қарай стикермен бағалау «Ыстық орындық» әдісін қолданып өткен тақырып бойынша сұрақтар қойып, ортаға шыққан оқушы сұрақтарға жауап береді |
Кеспе қағаздар |
|||||
Ортасы
22 мин |
Сергіту жаттығуын жасату. Оқулық бойынша кілтті сөздерді қарастыру Сабақ тақырыбын ашу үшін сұрақтар қою Today we are going to know about ionic bond . Today’s lesson theme “ Ionic bond ” Мақсатын айтамыз. For this you must read text and try to understand Жаңа сөздер жазылған парақшаларды тарату Terminology: Ionic bond – иондық байланыс To transfer – ауыстыру Melting – балқу Freezing – қату Dot and cross – нүкте мен крест crystalline network – кристалдық тор Neighbor - көрші Ұжымдық жұмыс Тақырыппен танысып бірлесе отырып иондық байланысқа сипаттама береміз және иондық химиялық байланыстың түзілуін қарастырамыз Бірнеше мысалдар келтіреміз |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, смайликтер Тапсырмалар |
|||||
Соңы Ending the lesson 10мин Кері байланыс 3мин |
Өткен тақырыпты бекіту оқулықпен жұмыс 132-бет 1-5-жаттығуларды орындайды «Т» кестесін толтырады. Жеке жұмыс Ковалентті байланыс және иондық байланыс Бүгінгі сабақта не білгендерін айтады |
Рефлексия парақтары |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? Differentiation –how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able |
Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? Assessment –how are you planning to check learners’ learning? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ. Құндылықтармен байланыс Critical thinking |
|||||
Жеке тапсырма орындау, химиялық байланысты сипаттайды және өз ойын жинақтай отырып қолдана алады |
Бір-бірін бағалау, мұғалімнің бағалауы және өзі-өзі бағалау |
Физика және математика пәндерімен байланыс |
|||||
Рефлексия |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
Terminology: Terminology:
Ionic bond – иондық байланыс Ionic bond – иондық байланыс
To transfer – ауыстыру To transfer – ауыстыру
Melting – балқу Melting – балқу
Freezing – қату Freezing – қату
Dot and cross – нүкте мен крест Dot and cross – нүкте мен крест
Сrystalline network – кристалдық тор Сrystalline network – кристалдық тор
Neighbor - көрші Neighbor - көрші