Сабақтың
басы Ұйымдастыру-ынталандыру
5
мин
|
Негізгі ұғымдарға
түсінік
беру:
-
Конфессиялық ілім-( көне
грек тілінен аударғанда konfessio мойындау, ғибадат
қылу)
1. Телология. (көне грек
тілінде teos -“халық”, logos-“ілім-құдай” тану пәні)-құдайтану
пәні.
2. Атеизм (көне грек тілінде
AOEG — құдайсыздық) – құдайды және оның құдіретін жоққа
шығару.
3. Монотеизм (“бірқұдайлық”,
грек тілінде “movog”- бір және “OEOG”- құдай) – бір құдайға
шақыратын діни сенім.
4. Политеизм (“көпқұдайлық”
грек тілінде – көп және құдай) көп құдайдың барлығына негізделетін
діни жүйе
5. Секта. (“secta”, латын
тілінен – “ойлау тәсілі, бағыт” деген сөз) – діни ілімге
оппозициялық ағым.
|
Амандасады
Дискриптор:
Термин сөздерге
түсінік береді
|
Қ;Б
Мұғалім оқушылар жауабын
тыңдайды, кері байланыс беріп
отырады.
|
акт
құралдары,
|
Сабақтың
ортасы
5мин
10мин
10
мин
10мин
|
Жаңа сабақты
түсіндіру
Исламнан хабары жоқ адамнан
дін жайлы сұрайтын болсақ, тіпті намазоқитын адамның өзі дінге
деген түсінігін намаз, зекет, жаназа, оразашеңберінен асыра
сипаттап бере алмайды. Олардың пайымдауынша АллаһТағала
мұсылмандардан тек намаз оқуын, садақа беруін ғана сұрайтынсекілді.
Аллаһ ризалығы үшін білім алуды олар әлбетте алдыңғы
қатардағыміндеттерге қоймайды. Өкінішке орай, қазіргі уақытта бұл
жағдай кейбіржастарымызда байқалады. Дін жолына түскеннен кейін,
негізгі оқуларынестерінен шығарып, намазға, діни дәрістер алуға
ғана ерекше мән беріпжатқанын көресің.ллаһ Тағала Пайғамбарымызға
(с.ғ.у) ең алғаш әмір бергенде оған намазоқы, зекет бер немесе
ораза ұста демеген. Алла тағала Пайғамбарғас.ғ.с.) «Оқы»деп әмір
берген: «Сондай жаратқан Раббыңның атымен оқы! Олдам баласын ұйыған
қаннан жаратқан. Оқы! Ол Раббың аса ардақты. Сондайқаламмен
үйреткен. Ол адамзатқа білмеген нәрсесін үйреткен»
(«Ғалақ» сүресі,
1-5-аяттар).
1 тапсырма:Мәтінмен
жұмыс:
Сізге керек мың бір
дерек.
(Оқушылар тың мәліметтермен
танысып, дәптерлеріне жазып алады.) Мұсылман ғалымдары жаңа ғылым
салаларын ашты. Олардың еңбектеріфилософия, әлеуметтану, медицина,
география, тарих, математика, химия,оптика, физика, фармацевтика
және т.б ғылым салаларында қазіргі күнгедейін қолданылып келген
оқулықтар мен анықтамаларға айналды.Әл-Бирунидың «Сфера жайындағы»
кітабының аударылуы өз кезегіндеастрономия саласындағы жаңалық
болды.Экватордың ұзындығы халифа маун кезінді 40 мың км деп алғаш
рет өлшенді.Алғашқы әлем картасы сызылды..Қан айналымын ашқан Ибн
Нәфис болғанына қарамастан бұл атақ ұзақжылдар бойы ағылшын В.
Гарвейге беріліп келген.Ар-Рази-алғаш рет фармацевтикаға сынап
дәрілік майын кіргізген
ғалым
1.Ислам діні және әлем
тақырыбында пікір алмасу
ұйымдастырыңдар
2.Ислам дінінің маңызын
сызбаны толтыру арқылы
әңгімелесіңдер
2-
тапсырма:
Кестені толтыр:
Исламның ғылымға мен мәдениетке тигізген
әсері.
3-тапсырма:Жұмбақ сурет
сыры.
Осы тапсырма арқылы өмірмен
байланыс жүзеге асады«Діннен адастырар теріс ағымдар» бейнебаян
көрсетуОйша барыстың суретін салу. Оқушылар салған суреттерін
бір-бірінекөрсетеді. Бұл жерде әркімде әр түрлі суреттер пайда
болады.Әрі қарай мұғалім Барыстың суретін тақтаға іліп қояды,
немесемултимедияданда көрсетуге болады. Енді оқушылар тақтада
ілініп тұрғансуретке қарап салыңдар деген тапсырма
береді.
|
Дискриптор:
Жаңа сабақ бойынша
деректерді дәптерлеріне жазып
алады
Дискриптор:
Оқушы ойланып, сұрақ бойынша
өз ойын айтады. кластер жасайды Жауап
береді
Дипкриптор: Оқушылар
барыстың суретін салады.
|
«Ең үздік
жауап»
«Ең
үздікМұғалім оқушылар жауабын
тыңдайды, кері байланыс беріп
отырады.
|
Жұмыс
дәптерң
|