Материалдар / Ашық сабақ Ислам, ғылым және мәдениет 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ислам, ғылым және мәдениет 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғылымның, мәдениеттің, өркениеттің дамуындағы ислам дінінің өзіндік ықпалы туралы ақпарат алмасу. Ислам діні тек қана ислам қағидаларды орындау ғана емес сонымен қатар білімді болуға ізденуге жалпы тәрбиелі болуға шақыру екенін ұғындыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Наурыз 2022
1398
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Авторы: Балабекова Бибигул Сайлауовна

Алматы облысы, Жамбыл ауданы,Ұзынағаш ауылы

«Тұрар Рысқұлов атындағы орта мектепМДШО» КММ

9 сынып Дінтану пәні.





Білім беру ұйымының атауы

«Т. Рысқұлов атындағы орта мектеп МДШО» КММ

Пәні:

Дінтану

Бөлім:

Әлемдік діндер

Педагогтің аты-жөні:

Б. Балабекова

Күні:

22.02.2022

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ислам,ғылым және мәдениет

Сабақтың мақсаты


Ғылымның, мәдениеттің, өркениеттің дамуындағы ислам дінінің өзіндік ықпалы туралы ақпарат алмасу. Ислам діні тек қана ислам қағидаларды орындау ғана емес сонымен қатар білімді болуға ізденуге жалпы тәрбиелі болуға шақыру екенін ұғындыру.




Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы Ұйымдастыру-ынталандыру

5 мин

Негізгі ұғымдарға түсінік беру:

  1. Конфессиялық ілім-( көне грек тілінен аударғанда konfessio мойындау, ғибадат қылу)

1. Телология. (көне грек тілінде teos -“халық”, logos-“ілім-құдай” тану пәні)-құдайтану пәні.

2. Атеизм (көне грек тілінде AOEG — құдайсыздық) – құдайды және оның құдіретін жоққа шығару.

3. Монотеизм (“бірқұдайлық”, грек тілінде “movog”- бір және “OEOG”- құдай) – бір құдайға шақыратын діни сенім.

4. Политеизм (“көпқұдайлық” грек тілінде – көп және құдай) көп құдайдың барлығына негізделетін діни жүйе

5. Секта. (“secta”, латын тілінен – “ойлау тәсілі, бағыт” деген сөз) – діни ілімге оппозициялық ағым.


Амандасады





Дискриптор:

Термин сөздерге түсінік береді


Қ;Б

Мұғалім оқушылар жауабын тыңдайды, кері байланыс беріп отырады.

акт құралдары,

Сабақтың ортасы




5мин




















10мин
















10 мин
















10мин

Жаңа сабақты түсіндіру

Исламнан хабары жоқ адамнан дін жайлы сұрайтын болсақ, тіпті намазоқитын адамның өзі дінге деген түсінігін намаз, зекет, жаназа, оразашеңберінен асыра сипаттап бере алмайды. Олардың пайымдауынша АллаһТағала мұсылмандардан тек намаз оқуын, садақа беруін ғана сұрайтынсекілді. Аллаһ ризалығы үшін білім алуды олар әлбетте алдыңғы қатардағыміндеттерге қоймайды. Өкінішке орай, қазіргі уақытта бұл жағдай кейбіржастарымызда байқалады. Дін жолына түскеннен кейін, негізгі оқуларынестерінен шығарып, намазға, діни дәрістер алуға ғана ерекше мән беріпжатқанын көресің.ллаһ Тағала Пайғамбарымызға (с.ғ.у) ең алғаш әмір бергенде оған намазоқы, зекет бер немесе ораза ұста демеген. Алла тағала Пайғамбарғас.ғ.с.) «Оқы»деп әмір берген: «Сондай жаратқан Раббыңның атымен оқы! Олдам баласын ұйыған қаннан жаратқан. Оқы! Ол Раббың аса ардақты. Сондайқаламмен үйреткен. Ол адамзатқа білмеген нәрсесін үйреткен» («Ғалақ» сүресі, 1-5-аяттар).

1 тапсырма:Мәтінмен жұмыс:

Сізге керек мың бір дерек.

(Оқушылар тың мәліметтермен танысып, дәптерлеріне жазып алады.) Мұсылман ғалымдары жаңа ғылым салаларын ашты. Олардың еңбектеріфилософия, әлеуметтану, медицина, география, тарих, математика, химия,оптика, физика, фармацевтика және т.б ғылым салаларында қазіргі күнгедейін қолданылып келген оқулықтар мен анықтамаларға айналды.Әл-Бирунидың «Сфера жайындағы» кітабының аударылуы өз кезегіндеастрономия саласындағы жаңалық болды.Экватордың ұзындығы халифа маун кезінді 40 мың км деп алғаш рет өлшенді.Алғашқы әлем картасы сызылды..Қан айналымын ашқан Ибн Нәфис болғанына қарамастан бұл атақ ұзақжылдар бойы ағылшын В. Гарвейге беріліп келген.Ар-Рази-алғаш рет фармацевтикаға сынап дәрілік майын кіргізген ғалым

1.Ислам діні және әлем тақырыбында пікір алмасу ұйымдастырыңдар

2.Ислам дінінің маңызын сызбаны толтыру арқылы әңгімелесіңдер

2- тапсырма:

Кестені толтыр: Исламның ғылымға мен мәдениетке тигізген әсері.

Ғылым

Мәдениет






3-тапсырма:Жұмбақ сурет сыры.

Осы тапсырма арқылы өмірмен байланыс жүзеге асады«Діннен адастырар теріс ағымдар» бейнебаян көрсетуОйша барыстың суретін салу. Оқушылар салған суреттерін бір-бірінекөрсетеді. Бұл жерде әркімде әр түрлі суреттер пайда болады.Әрі қарай мұғалім Барыстың суретін тақтаға іліп қояды, немесемултимедияданда көрсетуге болады. Енді оқушылар тақтада ілініп тұрғансуретке қарап салыңдар деген тапсырма береді.

Shape1











Дискриптор:


Жаңа сабақ бойынша деректерді дәптерлеріне жазып алады











Дискриптор:

Оқушы ойланып, сұрақ бойынша өз ойын айтады. кластер жасайды Жауап береді
















Дипкриптор: Оқушылар барыстың суретін салады.



















«Ең үздік жауап»









«Ең үздікМұғалім оқушылар жауабын тыңдайды, кері байланыс беріп отырады.



























Жұмыс дәптерң

Сабақтың соңы


Рефлексия

5 мин

Кері байланыс алу.

Мен бүгін білдім

Қиын болды

Тапсырмалар орындадым

Үйге тапсырма беру: Ислам,ғылым және мәдениет











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!